Jezebel | prolog

Jej łzy były jak kwas... dotyk ust wysysał duszę... zaś jednym dotykiem dłoni uśmiercała to co pozostało po człowieku. Piękna i niebezpieczna,pragnąca miłości. Od stuleci takie dziewczyny jak ona żyły samotnie i umierały.zasady mówią "Samotna Kuzuri umrze zaś ta której uda się stworzyć solidny związek będzie żyć wiecznie". Każda Kuzuri tym Jezebel Miko pragnęła być kochana... nie było to jednak łatwe, tylko jeden chłopak na milion był odporny na jej zabójcze dary.Opowiem wam historię Jezebel...mam nadzieję, że będzie się wampodobać...

Następne częściJezebel | 1

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Trochę krótkie, ale tajemnicze, i zachęcające. Po wielokropku pisze się z dużej litery, to ort. "umierały.zasady" spacja i duża litera po kropce. "Jezebel...mam" - ta sama sytuacja. Zarys naprawdę ciekawy ale błędy i rozmiar utworu skłaniają mnie ku 4 nie 5. Zobaczę co inni powiedzą. Pozdrawiam
  • Shika 27.03.2015
    Błędy błędami, ale podoba mi się. Czekam na porządny rozdział :)
  • BreezyLove 27.03.2015
    Wstęp tajemniczy i ciekawy ;) historia może być naprawdę fascynująca ;) Co do błędów, Burton napisał co jest nie tak, więc nie będę się powtarzała. Również zostawiam 4 ;)
  • NataliaO 27.03.2015
    Oj już mi się podoba :) 4
  • Shika wiem, że błędy błędami, ale nie pokazuję ze złośliwości, samemu tego pełno zostawiam. Chodzi o to, żeby człowiek nie musiał się trudzić z ich wyszukaniem, dwa żeby nie było nieporozumień. A jak wyciągnie wnioski -> progres.
  • Katerina 27.03.2015
    Dużo błędów. Imię dla bogaterki obłędne. Czekam na next :)
  • nightwatcher 27.03.2015
    Powiem brzydko. Wjebało mnie w fotel (właściwie wózek, nieważne)
    Pomijając fakt błędów, te parę zdań porwało mnie od razu. Zobaczymy jak poradzisz sobie dalej.
  • Po raz kolejny, mogę polecić darmowy program Open Office. Podkreśla błędy, ba niektóre sam poprawia. Na prawdę, odpowiednia forma podbija oceny.
  • THE NaTuśka 27.03.2015
    Niestety mam dysortografię, piszę na telefonie więc trudno o program do błędów. Kolejne części już w drodz, ja tymczasem popracuję nad błędami ;)
  • Angela 27.03.2015
    Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy :)
  • THE NaTuśka 22.07.2015
    http://oczymmysle-mojemysli.blogspot.com/?m=1

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania