-

 

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • betti 06.08.2018
    Mar wykończyłam go seksem, prawda?
  • Margerita 06.08.2018
    Wszystkiego się dowiesz w następnym rozdziale i dzięki za przeczytanie
  • Nuncjusz 06.08.2018
    Było już jezioro o stu twarzach, czy dopiero będzie?
  • Margerita 06.08.2018
    Jeszcze nie było dopiero będzie
  • Nuncjusz 06.08.2018
    Margerita wątpię :) Lepiej zmień po prostu tytuł i problem z głowy
  • Margerita 06.08.2018
    Nuncjusz
    nie zmienię tytułu, bo mi się on podoba
  • Keraj 06.08.2018
    Ta Betti zapowiada się na niezłe ziółko 5
  • Margerita 06.08.2018
    dzięki
  • Canulas 06.08.2018
    "— Tak nazywam się Maurycy Leśniewski. " - po tak, przecinke lub kropka.

    "Betti o siódmej zeszła z walizką bez słowa podpisała w zeszycie swoje wymeldowanie zapłaciła za nocleg. "
    zrób: "Betti o siódmej zeszła z walizką. Następnie bez słowa podpisała w zeszycie swoje wymeldowanie i zapłaciła za nocleg."

    Marg, brawo za porządne krechy dialogowe.

    Ps. Znów to wygląda, jakbyś w pierwszej połowie się starała, by w drugiej wszystko olać. ALe jak na Ciebie naprawdę zacnie.
  • Margerita 06.08.2018
    dziękuję
  • Zaciekawiony 07.08.2018
    "widziała, że Betti wystrojona, jak choinka na Boże Narodzenie wychodzi z pensjonatu" - stawianie przecinka przed "jak" w porównaniach, to twój stały problem. Potem czytamy przez to, że ktoś wpadł do pokoju jak lokomotywa (dysząc), albo jak osa usiadł na fotelu (wściekły). W tym miejscu powinno być "wystrojona jak choinka na Boże Narodzenie" beż żadnego przecinka w tym miejscu.

    "Tak o to" - tak oto

    "Tinie upłynęła pierwsza nocka[,] ze zmęczenia ledwo widziała na oczy."

    "wybiegła z budynku, jak by się, co najmniej paliło. " - wybiegła z budynku, jakby się co najmniej paliło.

    "Po czym wdrapała się po spiralnych schodach na poddasze[,] zatrzymując się przed drzwiami pokoju, [w] którym nocowała Betti."
  • Margerita 07.08.2018
    dzięki, już to poprawiłam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania