-

w kobaltowej tubie

zamarznięte źrenice nieba

nieruchome płachty

przykryły pokłady

łodzi

 

tętno głębin

przecinają ostrza

grających w hokeja

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Dekaos Dondi 20.01.2019
    Kobalt mnie się kojarzy z intensywnym niebieskim. Nieboskłon otacza wsjo, tworząc tubę. Zamarznięte źrenice z jeziorem.
    Płachty ze śniegiem. Ostrza ślady od łyżew, nad głębią. Albo też z błękitną sukienką w kształcie worka.
    Chociaż podjąłem próbę zrozumienia. Mój trud jest godny najwyższej pochwały:)) Pozdrawiam-5;)
  • 00.00 20.01.2019
    Dekaos Dobrze zrozumiałeś (bez sukienki) za zimno. :)
    Jak mam Cię pochwalić? :)))
    Bądź pochwalony, czy jakoś tak. :)'
    Dzięki i przesyłam mroźny widok. :)
  • Dekaos Dondi 20.01.2019
    ''czy jakoś tak'' - może być!
    Dobrze, że: widok a nie: mroźny uścisk, bo mógłbym pochwały nie przeżyć:)
  • 00.00 20.01.2019
    Dekaos Gałki Ci nie zamarzną. :)
  • Dekaos Dondi 20.01.2019
    Napisałem głupotkę→Panna Szkieleciara. Nie musisz komentować, ale chociaż zerknij, gdy wrzucę.
    Nie musisz, rzecz jasna:))
  • 00.00 21.01.2019
    Dekaos ok. :)
  • Justyska 20.01.2019
    Wyobraziłam sobie łodzie schowane pod grubą warstwą lodu. I taki nastrój, kiedy jest cicho, jest noc i słychać jedynie ostrza łyżew świadczące o toczącym się na powierzchni życiu. I podoba mi się moje wyobrażenie:)
    Pozdrawiam!
  • 00.00 20.01.2019
    Justyska Twoje wyobrażenie przywołało moje wspomnienie, tylko tą ciszę przerywały rozprężenia lodu pod ciśnieniem i dźwięk, kiedy to następowało pod łyżwami, albo w pobliżu tworzył taki świst, jak strzała w locie z kruszonym szkłem.
    Dziękuję podwójnie za refleksje. :)
  • Canulas 21.01.2019
    Bardzo ciekawe, Szu. Jakby kolejny zatrzymany kadr.
    Robić zdjęcia - piórem, to trza umić
  • 00.00 21.01.2019
    Can Czasami kiedy nie mogę zrobić dobrych ujęć, podpieram to słowami. Miałam w planie kiedyś zrobić album z wierszami i fotkami razem. W sumie, to byłoby za dużo i tak nadal sobie piszę nie podpinając ich razem.
    Dzięki. :)
  • Canulas 21.01.2019
    00.00, dobry pomysł z tym albumem
  • Adelajda 21.01.2019
    Coś w tym jest, że wiersz przypomina fotografię. Fajnie się łączy fotografie z wierszami, czasami lubiłam tak robić :) Chociaż do fotografowania wrócę pewnie latem, bo teraz nie bardzo jest, co fotografować.
    Subtelna miniaturka :)
    Pozdrawiam
  • 00.00 21.01.2019
    Adelajda Brak motywów o tej porze roku do robienia zdjęć? Niemożliwe. :)
    Dzięki i pozdrawiam. :)
  • Adelajda 21.01.2019
    00.00 Jak nie deszcz pada, to jakiś śnieg z deszczem. A ostatnio to taką wycinkę w lesie zrobili, że nawet ptaków nie widać. Pewnie są miejsca, gdzie jest pięknie, ale ja rzadko mam przyjemność gdzieś indziej wyjechać, więc odnoszę się tylko do mojej okolicy i miejsc :) Niefortunnie zabrzmiało napisanie, że nie ma czego fotografować. Teraz to można kombinować z malowaniem światłem, bo szybko jest ciemno, ale to trzeba najlepiej parę osób zaangażować.
  • Adelajda 21.01.2019
    P.S. jak masz jakąś stronkę ze swoimi zdjęciami, to chętnie zajrzę :)
  • 00.00 21.01.2019
    Adelajda ok, zajrzyj do mojego profilu. :) Zapraszam. :)
  • Adelajda 21.01.2019
    00.00 Przepiękne krajobrazy :) Dodałam komentarz, ale chyba Ty go musisz zatwierdzić. Bardzo piękny portret z tą włóczką - super.
    Pozdrawiam.
  • 00.00 21.01.2019
    Adelajda Dziękuję za pozostawione słowa. :) Zatwierdzone. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania