Józka Sznurka sen o radosnym szczepieniu pod patronatem Thanatos

- Nie musisz w to wierzyć, nie musisz się z tym zgadzać, to był po prostu sen, ale dziwny i życzę wszystkim, aby się on nie spełnił! - takimi słowami rozpoczął Józek Sznurek swoją opowieść o sennych przeżyciach ostatniej nocy.

- Przyśniła mi się Thanatos, ta z obrazu Jacka Malczewskiego, a nie ten grecki bóg śmierci Tanatos. Owa postać też dotyczy do śmierci. Malczewski stworzył cykl obrazów przedstawiających jego własną wizję bogini śmierci, tę polską śmierć. Ona we śnie przemówiła do mnie groźnym i zimnym głosem: "Nadchodzi czas śmiercionośnych oszustów, szarlatanów i szalbierzy. To moje anioły śmierci, które zwiodą lud i doprowadza do upadku. Narzędziem śmierci będzie żądło diabelskie, to płyn wstrzykiwany w ciało ludzkie. W zamian owi przyszli mieszkańcy Hadesu dostaną śmieszny i chytry podarunek: będzie to ulga podatkowa za szczepienie się, bon wakacyjny i fant loteryjny, aby przed śmiercią się cieszyli i o nadchodzącej śmierci zapomnieli i umierali radośnie. O głupcy! Tanio śmierci się rzucacie w ramiona!". Po tych słowach nastąpiła cisza taka, jak ta, o której się mówi, że to cisza grobowa - powiedział Józek.

A wszyscy słuchający zamilkli i zadrżeli ze strachu, bo to byli kandydaci na trzecią już dawkę żądła diabelskiego.

 

Postscriptum

 

Zaznaczam, że ten tekst to fikcja pseudoliteracka, a nie propaganda. Do tego to przecież sen, a za sny nie ponosi się odpowiedzialności.

.............................

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • SwanSong 21.07.2021
    Antyszczepionkowy ##. Znałem jednego kolesia, zarzekał się, że nie weźmie szczepionki. Zaszczepione żona i córka błagały go, a on twardo przy swoim. Przyszedł wirus i w dwa tygodnie chłopa załatwił. ##.
  • Patriota 21.07.2021
    Krawczyk zmarł po dwóch dawkach.
  • poco 21.07.2021
    o żesz ... aż żem
    ze stracha bąka puścił
  • Abbie Faria 21.07.2021
    Patriota Demagogią w demagogię. Micheal Jackson nie szczepił się na COVID i zmarł.
    Krawczyk nie zmarł na Covid. https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-krzysztof-krawczyk-wychodze-ze-szpitala-wracam-do-zdrowia,nId,5147238#crp_state=1
  • Patriota 21.07.2021
    Abbie Faria widać jak wrócił.
  • Abbie Faria 21.07.2021
    Patriota Czyli według Ciebie, gdyby się nie zaszczepił, żyłby do dzisiaj?
  • poco 21.07.2021
    Abbie Faria użyj mózgu
    nie telewizora
  • Patriota 21.07.2021
    Abbie Faria Według mnie bez różnicy, szczepiony, nieszczepiony, i tak by umarł.
  • SwanSong 21.07.2021
    Patriota
    Nawet jakby Krawczyk zmarł po dwóch dawkach (co jest nieprawdą), to ile masz takich przypadków? A ile osób zmarło, bo nie zostały zaszczepione? Myślisz, że zgony covida to wymysł twojego ulubionego rządu?
  • Patriota 21.07.2021
    SwanSong połowa medyków się nie szczepiła, bo się boją. We Francji nawet chyba więcej. Makron chce użyć przymusu prawnego, żeby zmusić we Francji medyków do zaszczepienia.
  • Abbie Faria 21.07.2021
    W sumie kto nie chce, niech się nie szczepi. O tym pisał Darwin.
  • Patriota 21.07.2021
    Abbie Faria zreszta zaszczepieni też są nosicielami, więc nie rozumiem w czym oni mogą być lepsi. Na tej zasadzie można nawet zakazać palenia, picia alkoholu, kawy, bo ma kofeinę. Tylko co w ten sposób osiągniemy?Wpadniemy w spiralę szczepionkową i nic ponadto.
  • Abbie Faria 21.07.2021
    Patriota Nie wiem skąd masz dane, że połowa medyków się nie szczepiła. Ja mam dane że 90% medyków jest zaszczepionych. Te 10% niezaszczepionych to pewnie u was, na wschodzie Polski i to by się zgadzało, że w waszych województwach połowa medyków niezaszczepionych, ale nie mam danych w podziale na województwa.
  • Patriota 21.07.2021
    Abbie Faria od ludzi pracujących w zawodach medycznych.
    A we Francji media podawały, że chyba mniej jak połowę i że Makron się wściekł.
  • Abbie Faria 21.07.2021
    Patriota Czyli statystyki podawane przez popieraną przez PiS telewizję są kłamstwem? Kiedyś w pracy dużo starsza znajoma powiedziała mi, że jej znajoma była na spowiedzi i później ksiądz opowiadał drugiemu księdzu jej grzechy i się z nich śmiali. Do dziś nie wiem, czy rzeczywiście księża opowiadają sobie przy kawie nasze grzechy, mając gdzieś tajemnicę spowiedzi.
  • Patriota 21.07.2021
    Abbie Faria gdzie masz jakieś statystyki podawane przez tvp? Podaj? Jest tylko ogólna liczba szczepionych pierwszą dawką coś około 32 miliony i drugą ponad szesnaście. Z podziałem na zawody nie ma.
  • Abbie Faria 21.07.2021
    Patriota Rzeczywiście, nie ma. To podaje ministerstwo zdrowia naczelnej izbie lekarskiej
    https://www.mp.pl/szczepienia/aktualnosci/274712,nil-90-proc-lekarzy-zaszczepionych-2-dawkami .
    Teraz rozumiem, gdyby było w tvp, to byś dopiero uwierzył. Panie Kurski opublikuj Pan te dane, mimo, że Pan nie lubisz Grzesiowskiego :)
  • Patriota 21.07.2021
    Abbie Faria pracownicy służby zdrowia co innego gadają.
  • Abbie Faria 21.07.2021
    Patriota Ja w sumie też gdzieś w internecie znalazłem informację że Ziemia jest płaska a koleżanka powiedziała że politycy to Reptilianie. JEżeli o tym piszą w internetach to coś musi być na rzeczy. I te kręgi w zbożu.
  • Patriota 21.07.2021
    Abbie Faria ja mam opinie od pracowników służby zdrowia, chyba napisałem wyraźnie, a ty korzystasz z jakichś danych internetowych.
  • Abbie Faria 21.07.2021
    Patriota a możesz podać ich nazwiska?
  • SwanSong 21.07.2021
    Patriota
    Myślisz, że ty jeden masz opinie pracowników służby zdrowia? Ja mam za sobą rozmowy z ordynatorami w Poznaniu i Krakowie i większość lekarzy zaszczepiona. Ściana wschodnia, czyli bastion pisu, się nie szczepią - to fakt. Przyjdzie delta, to będzie tam miała używanie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania