xxx

xxx

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Zenza 8 miesięcy temu
    Jestem pod ogromnym wrażeniem. Wraz z kotem jesteśmy zachwyceni - serio.
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Dziękuję, Zenza, za przeczytanie i komentarz. No i cieszy radość kota...
  • rozwiazanie 8 miesięcy temu
    Niełatwa droga, a działa, jak narkotyk. Ładnie zobrazowana. Pozdrawiam:)
  • Szalej. 8 miesięcy temu
    Hm. Muszę przyznać, że w tym wcieleniu jakoś bardziej do mnie przemawiasz. A może w tamtym nie zwracałem zwyczajnie uwagi?
    Jest dla mnie za dużo o tę noc i kilka innych rzeczy, choć są uzasadnione i w sumie użyte odpowiednio - kwestia gustu zwyczajnie i obrazowania, które się lubi - ale za te lasy szczególnie, w sumie lubię ten tekst. Nie zapamiętam go, ale w tej chwili nie razi po oczach :)
  • piliery 8 miesięcy temu
    Bywają dni na opowi, kiedy nie da się czytać spokojnie publikacji. Bywają jednak takie wieczory, kiedy wiersz po wierszu zachwyca i budzi podziw. Dziś mam właśnie taki wieczór. Piękny wiersz.
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    rozwiązanie, Szalej, piliery - dziękuję za przeczytanie i pozostawienie śladu
  • Nuria 8 miesięcy temu
    I nareszcie na opowi. jest wiersz. Gratuluję i pozdrawiam :)
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Dziękuję, Nuria.
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    Byłem tu.
  • Grain 8 miesięcy temu
    Tytuł do zmiany na nie tak egzaltowany np. jutro nie musi być do zapomnienia.
    I ostatnia strofa, dasz radę, masz papiery na dobre pisanie.
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Dziękuję. Tutaj nie będę zmieniała, to już później, przy korekcie
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Grafomanka↔Tak.Czasami za dużo, by udźwignąć całość zrozumienia. Taka moja pierwsza myśl, po przeczytaniu:)↔Pozdrawiam🙂:)
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Dekaos Dondi, dlatego lepiej nie starać się zrozumieć.
    Dziękuję za komentarz
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania