.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić opowiadanie

Komentarze

  • Olga Undomiel 26.04.2016
    Poproszę Nordycką historię. miriamhaseki.gmail.com.
  • elenawest 26.04.2016
    Czy tam przed gmail ma być znak @?
  • Magda1906 26.04.2016
    Cześć Olga a kiedy ja dostanę moje Życie Marii z powrotem czy masz już korektę skończoną?
    elenawest przepraszam, pisze to na twojej stronie
  • elenawest 26.04.2016
    Magda1906 no zauważyłam... Z łaski swej, kontaktuj się z nią pod jej opkami
  • Olga Undomiel 26.04.2016
    elenawest tak, mòj błąd
  • elenawest 26.04.2016
    Olga Undomiel ok, to już wysyłam :-)
  • elenawest 26.04.2016
    Olga Undomiel no i poszło :-)
  • Olga Undomiel 26.04.2016
    elenawest ok doszło
  • Karthus 26.04.2016
    A co? Odchodzisz z opowi?
  • elenawest 26.04.2016
    Dokładnie. Mam serdecznie dość. Starzy autorzy się powykruszali, a ci nowi... Lepiej nie mówić... Twoje opka z chęcią będę dalej śledzić, ale nie mam zamiaru się inaczej udzielać. Jedynie kuglarza będę pisać z karo jeszcze
  • Karthus 26.04.2016
    elenawest no spoko. Trochę będzie smutno.

    Dzisiaj chyba wrzucę Summonera roz. 11 więc będziesz mogła przeczytać. Ps. Znienawidzisz już do końca Dereka.
  • Magda1906 26.04.2016
    elenawest
    Ty stąd odchodzisz czemu chyba nie przeze mnie i moje na początku złe pisanie
  • elenawest 26.04.2016
    Magda1906 nie, nie przez ciebie. Od dłuższego czasu, czyli od około listopada zastanawiałam się poważnie nad tym, ale teraz już po prostu nie dałam rady
  • elenawest 26.04.2016
    Karthus ok, poczytam :-)
  • Magda1906 26.04.2016
    elenawest
    Uff
  • Kociara 26.04.2016
    Ja bym poprosiła o wszytko, chociaż jeszcze nie czytałam Nordyckiej opowieści i zakonu ale jest to w moich planach więc możesz wysłać mi wszystko jak możesz :)
    gosia4999@op.pl
    Szkoda że odchodzisz :(
  • Kociara 26.04.2016
    *Nordyckiej historii
  • elenawest 26.04.2016
    Ok, podeślę, czyli wszystkie te, które już publikowałam? Całość?
  • Kociara 26.04.2016
    elenawest jak możesz to by było najlepiej wtedy mogłabym sobie za za jakiś czas znów poczytać
  • elenawest 26.04.2016
    Kociara ok, to wysle najpierw caldarie, mroczny swiat i moj bol bo to mam ukonczone juz.
  • Kociara 26.04.2016
    elenawest ok dzięki :D
  • elenawest 26.04.2016
    Kociara prosze bardzo :-) postaram sie ci to jutro podeslac...
  • Kociara 26.04.2016
    elenawest nie śpiesz się, ja i tak rzadko wchodzę na pocztę
  • elenawest 26.04.2016
    Kociara ok :-)
  • elenawest 26.04.2016
    Fajnie, kto mi piąteczki postawił? :-D cieszycie się, że odchodzę?
  • Magda1906 26.04.2016
    Ja Ci dałam piąteczkę
  • elenawest 26.04.2016
    Magda1906 aha.
  • Magda1906 26.04.2016
    elenawest
    Szkoda że odchodzisz
  • elenawest 26.04.2016
    Magda1906 mam po prostu dosc. Od listopada jest tu taki szajs, odchodza najlepsi, na oceny i komenty niekiedy czekam nawet po trzy, cztery dni, gownoburze codziennie... Nie, to nie na moja psychike. Ja nie mam zamiaru sie w koncu leczyc... Byc moze jeszcze tu wroce, tego nie wykluczam, dlatego nie kasuje swych opkow poki co
  • Magda1906 26.04.2016
    elenawest
    Masz rację a w szczególności ten anonimy są okropne jak jest spokój to innym razem już cię człowieku zaatakują jeden to nawet się podszył pode mnie pisząc kocham magde1906 jak to przeczytałam to myślałam ze mnie krew zaleje natychmiast mu rozkazałam zmienić na cos innego
  • elenawest 26.04.2016
    Magda1906 wiem, widziałam.
  • Magda1906 26.04.2016
    elenawest
    To było już z ich strony przegięcie a za chwile pojawił się Nuncjusz
  • elenawest 26.04.2016
    Magda1906 nim sie nie przejmuj :-P
  • Magda1906 26.04.2016
    elenawest
    Ja się nie przejmuję tylko mówię
  • Nuncjusz 26.04.2016
    Magda1906 XDDDD
  • Magda1906 26.04.2016
    Nuncjusz
    Słucham
  • Nuncjusz 26.04.2016
    Magda1906 nic takiego - śmieję się :)
  • elenawest 26.04.2016
    Nuncjusz :-D
  • Magda1906 26.04.2016
    Nuncjusz
    Aha
  • JaglaForever 26.04.2016
    Hej, ja poproszę Nordycką historię
    lalunia316@wp.pl
  • elenawest 26.04.2016
    Podeślę całość jutro :-)
  • Needspeed10 27.04.2016
    Murtagh - Podjebane perfidnie od Eragona.
  • elenawest 27.04.2016
    a ty debilu widziałeś w ogóle, że zamieściłam informację, iż pisane jest to właśnie na podstawie Eragona? jak nie potrafisz czytać i nie masz nic inteligentnego do powiedzenia, to spierdalaj!
  • Nuncjusz 27.04.2016
    elenawest to tylko needspeed który jak zwykle wyskoczył z chuja :)
  • elenawest 27.04.2016
    Nuncjusz widzę, więc niec lepiej zamknie paszczękę
  • KarolaKorman 28.04.2016
    A czy Kuglarza będziecie wstawiać tutaj, czy też tylko na priw?
    Co do Twojego odejścia, to żal, że kolejna osoba rezygnuje, ale wiem, że wracają i tym się pocieszam, pozdrawiam :)
  • elenawest 28.04.2016
    No raczej kuglarz bedzie tutaj, z konta karo, ale musze z nim pogadac, bo mial wstawic okolo poniedzialku tego co byl i cisza...
  • Karthus 28.04.2016
    elenawest wstawiłem zaklinacza. Trochę później niż zamierzałem bo wiesz... szkoła itp.
  • elenawest 28.04.2016
    Karthus ok, poczytam ;-)
  • lubię 28.04.2016
    Niby to smutne tak, trochę będzie brakować tych kurew, pojebów, pólgupków, kretynów. Natura nie uznaje pustki, ktoś chętny?
  • elenawest 28.04.2016
    Tia, no miło, że tylko z tego pamiętasz :-P
  • elenawest 28.04.2016
    z tego mnie pamiętasz *
  • Marethyux 28.04.2016
    Elenawest zastanawiam się czy nie łatwiej by Ci było wrzucić teksty na inną stronkę typu Wattpad. W każdym razie ja bym prosiła o Murthag'a. Lizura.Kamil@interia.pl :D
  • elenawest 28.04.2016
    Ok, podeślę pod wieczór :-) byłam przez chwilę na wattpadzie i niezbyt do mnie przemówił :-/
  • Farfocel 28.04.2016
    Szkoda ze odchodzisz. Zresztą, ja też już wybywam; mam serdecznie dość takich dwóch osób.
    (TAK, to JEST pożegnanie)
    Poproszę o Nordycką Historię - farfocel@wp.pl
  • elenawest 28.04.2016
    Dobrze, prześlę pod wieczór jak będę mieć wolną chwilkę :-D chyba domyślam się o kogo może ci chodzić :-)
  • elenawest 28.04.2016
    podałeś mi adres email, który według zwrotnej informacji jest nieaktywny, bądź zablokowany administracyjnie
  • Farfocel 28.04.2016
    Oż kurczę, to miało być farfocel_p@wp.pl
    Sorry wielkie :(
  • elenawest 28.04.2016
    Ok, to podesle za pare minut :-P
  • DittNavn 29.04.2016
    Nie myślałaś może o przepisaniu tego na wattpad? Opowiadanie jest naprawdę genialne
  • elenawest 29.04.2016
    Bylam na wattpadzie i mnie nie zachwycil... A o ktorym opowiadaniu konkretnie mowa? :-D
  • Karthus 29.04.2016
    elenawest dałabyś jakiś sygnał Moni lub Sakalowi, żeby wbili na forum. Smok się odpalił na nowe RP, a ja i Sky jesteśmy chętni w to wejść ale trzeba nam ogarnięte i zgrane osoby.
  • elenawest 29.04.2016
    Karthus dobra, dam sakalowi znac
  • Zapraszamy do głosowania w Literkowej Bitwie na Rymy: http://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/ :)
  • elenawest 03.05.2016
    Sory, ale nie mam zamiaru tu już brać jakiegokolwiek udziału, oprócz pisania kuglarza z Karo

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania