,

,

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • betti 08.08.2017
    Nie bardzo rozumiem tego ''ach''... w balecie piruety wiatru podrzuca nuty... wiatru?
  • Szudracz 08.08.2017
    Dzięki za wyłapanie odmiany :) A z tym ''ach'' wiąże się coś dla mnie szczególnego. Zawsze można wyrzucić. Pozdrawiam :)
  • Ktokolwiek 08.08.2017
    Ładne i lekkie, takie troszkę jak firanka ;)
    Jest jednak mocna dysharmonia pomiędzy pierwszą strofą, bardzo ukwieconą i metaforyczną, a dwiema pozostałymi, które są jasne i uboższe. I nie wiem, czy był to efekt zamierzony, ale podoba mi się. Bo jak dla mnie pokazuje to, że prawdziwe zjawisko jest bogatsze od zdjęcia.
    5 zostawiam i pozdrawiam ;)
  • Szudracz 08.08.2017
    Zgadzam się bezpośredni kontakt jest niepowtarzalny. Dzisiaj buszowałam po pas w ostach w pogoni za motylami. Pachną niesamowicie te kłujące rośliny. Motyle mają w stopach aparat smakowy, są przy tym niesamowicie urokliwe. Dziękuję i pozdrawiam :)
  • kulam piątala za przyszpilonego motylka :)
  • Szudracz 09.08.2017
    Maurycy dziękuje, mam następnego do kolekcji. :)
  • Szudracz kolekcja się rozrasta ;)
  • Szudracz 09.08.2017
    Maurycy Tylko na fotkach :)
  • Szudracz wiem,ale tak mi się skojarzyło,,,;)
  • Szudracz 09.08.2017
    Maurycy wiem, rozumiem. :)
  • Pasja 09.08.2017
    Piękne, że fotografia. Bo nie cierpię motyli zlapanych i przyjętych na desce. Każdy uchwycony kadr jest ciągiem życia, wspomnienia i piękna uchwyconego przez obiektyw. Pozdrawiam 5
  • Szudracz 09.08.2017
    pasja zaskakują mnie nie raz moje żywe modele. Tym razem chodził obracając się w kółko. Nie chciałabym mieć ich na deskach. Dziękuję bardzo :)
  • Pasja 09.08.2017
    Szudracz ponoć Słowacy podziurawili skrzydła niepylakom Apollo, po to by nie łapano tych motyli. Podziurawione skrzydła w niczym nie przeszkadzają motylem, ale dla zbieraczy są już wartościowe.
  • Pasja 09.08.2017
    pasja bezwartosciowe*
  • Szudracz 10.08.2017
    pasja Całe piękno jest w żywych, żadna gablota nie odda tego wdzięku. Dla mnie te na szpilach, są bezwartościowe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania