.

 

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • betti 15.08.2018
    O, widzę, że się podoba... ślicznie. Ha, ha...
  • Canulas 15.08.2018
    Zdania za bardzo nie mam, ale juzer Skryty, konesera krótkiej formy, byłby rad.
  • Canulas 15.08.2018
    koneser*
  • betti 15.08.2018
    Can na pewno przecież trochę go uczyłam...
  • LiniaŻycia1894 15.08.2018
    Bez żadnych złośliwości - dobry materiał na polskie haiku, na tej podstawie można zacząć tworzyć coś nowego, pomiędzy współczesnym widzeniem a tradycyjną formą japońską; awangarda godna każdego nowego rozruchu literackiego.
  • betti 15.08.2018
    LiniaŻycia1894 nie wiem czego się tutaj dopatrzyłaś, ale to tylko okruch poetycki od dawna zadomowiony w polskiej poezji...

    Pozdrawiam,
  • Buziak 15.08.2018
    Idealne uchwycenie artysty w trakcie burzliwego tworzenia dzieła. :)
  • Aisak 15.08.2018
    to jest ###.
  • betti 15.08.2018
    Ha, ha, ha.... rany, jak ty mnie bawisz.
  • Aisak 15.08.2018
    jesteś ###
  • betti 15.08.2018
    Aosak uspokój się, bo krzywdę sobie robisz...
  • Aisak 15.08.2018
    najpierw naucz się pisać, a potem ocenij innych, tłkuku.
  • betti 15.08.2018
    Aisak ja dobrze piszę, tylko ty niewiele czaisz... ale nie będę ciebie przezywać z tego powodu.

    Gniewasz się za wielkie dzieło, które skrytykowałam. Daj spokój, Aisak, to było dno, zawsze możesz napisać lepsze...
  • Aisak 15.08.2018
    nie gniewam się.
    i nie piszesz dobrze.
    naprawdę nie piszesz dobrze.
    nie sil sie na komentzarze pod moimi tekstami.
    są jak płachta na byka.
    i nic nie wnoszą.
    weź się odpieprz.
    wyobraź sobie, że mnie tu nie ma.
    nie istnieję.
    kurwa!
    rozumiesz!
  • betti 15.08.2018
    Rozumiem, tylko nie wiem czy wiesz, że jesteś pod moim tekstem.... Ty dla tych durnych wierszy gotowa jesteś oczy wydrapać. Straszne.
  • Aisak 15.08.2018
    nie przyszłabym, gdyby nie twój, gówno wnoszący, komentarz.
    i po co to przeklejanie tekstu?
    głupie to.
    jak i ty.

    von ode mnie ośle!
  • betti 15.08.2018
    Po to, żeby pokazać ci coś uczyniła z tekstem. To proza, a nie poezja. Nie chciało mi się co prawda całego ''dzieła'' poprawiać, uznałam, że kawałek wystarczy... Jak tyś się uchowała na tych portalach z taką alergią na krytykę, gdybyś chociaż trochę wzięła do serca, zamiast zionąć ogniem, to byś się może czegoś nauczyła.
    Poza tym nie mam ochoty czytać tu opowiadań zapisanych wierszem, bez przesady.
  • Aisak 15.08.2018
    TO MNIE NIE CZYTAJ
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • betti 15.08.2018
    Załóż sobie prywatny portal, wtedy ty będziesz decydowała, kto ma ciebie czytać, i kto może ci pisać komentarze. Proste jak drucik.
  • Aisak 15.08.2018
    i to nieprawda, że mam alergię na krytykę.
    mam alergię na gówniana krytykę, gówno wnoszącą w rozwój.
    gówno, gówno, gówno.

    nic sensownego nie piszesz w komentarzasz.
    przeklejasz tekst, jak debil, nazywając o prozą.
    przevcież ty połowie ludu stąd to piszesz.
    jak debil!
    trzeba być debilem, żeby tworzyć tak debilne komentarze.

    szkoda, że tutaj nie ma możliwośći blokowania komentatorów, BO OD RAZU BYM CIĘ ZABLOKOWAŁA!
    hieno!


    to sobie pisz do usranej śmierci, te głupie komentarze!
  • betti 15.08.2018
    Chciałabyś mnie zablokować, bo nie chcesz, żeby inni zobaczyli jak fatalnie piszesz, bo wytykam ci błędy, które są rażące w twoich tekstach. Latasz jak nakręcona i wszystkich chwalisz, bo liczysz na to samo. Łatwo ciebie przejrzeć, boś prosta i prymitywna.

    Nie piszę połowie, ale jednostkom, które prozę ubierają w poezję. Nie wiem skąd taki pomysł u ludzi na siebie. Tylko patrzeć jak tu całe opowiadania zaczną być wierszem pisane. Przecież to śmieszne, a po co się ośmieszać?
    Kto mi nie wierzy, może wszak wystawić na innych portalach, dlaczego nie, skoro to niby takie dobre. Ogólnie powinno się tak robić, żeby mieć potwierdzenie albo prawdy albo fałszu... ja tak robiłam na początku mojej przygody z poezją. To dużo mnie nauczyło.
  • Aisak 15.08.2018
    o w mordę...
    więc uważasz, że użytkownicy tego portalu, to półmózgi, opierające się TYLKO na twoim zdaniu, bo przecież sami nie są w stanie niczego pojąć?
    na pewno ucieszą się, co o nich myślisz.
    brawo yetti!
    tak trzymaj.
  • Aisak 15.08.2018
    chodziłam pod teksty innych, i chodzę, nie licząc na rewanż.
    po co komu nieszczerość?
    i aż tak bardzo nie chwalę, a nawet jeśli to robię, to bez względu na to kim jest ałtor tekstu.
    weź, kurde, porób na drutach skarpety dla wnuków, i odczep się ode mnie.

    aha, na wszystkich portalach sa ci sami ludzie.
    po chój chodzić do wielu barów, w których i tak obsługuje ten sam barman?


    teraz cię zastrezelę, a ty udając martwą odpieprzysz się ode mnie na amen.
    pif paf.
  • betti 15.08.2018
    Tobie potrzebna nieszczerość, wszak do szczerości strzelasz.... Nikogo nie nazywam półmózgiem w przeciwieństwie do ciebie, ja jedynie namawiam do sprawdzenia siebie. Mówisz, że większość jest wszędzie? Nie zauważyłam, żeby jakiś jeszcze portal był tak zaśmiecony jak ten. Zresztą tam się nikt nie pieści z grafomanią jak tutaj...
  • Aisak 15.08.2018
    Mnie są potrzebne konkrety, bo konkretna baba jestem. A nie pierdy z wypierdowa.
    Przeklejanie tekstu po nic.
    Dobra, i tak jesteś martwa, bo cię zastrzeliłam, nie chce mi się pisać z trupem.
    Nie odnajdziemy consensusu.
    Szkoda czasu.

    Namawiasz na sprawdzenie się?
    Bredzisz.
    Brednie.

    Komentuj sobie. Co mnie to obchodzi.
    Postaram się nie zwracać na to uwagi.
    Z całych sił.
  • betti 15.08.2018
    Widziałam komentarze pod twoimi tekstami, niczym się nie różnią od moich i tak samo histerycznie reagujesz jak tutaj. Kto jest na tych innych portalach, też to widział albo widzi... Tutaj możesz sobie marzyć, że dobrze piszesz, może nawet znajdziesz zwolenników w tej niedoli, ale ze szczerością nie będzie to miało nic wspólnego...
    Dobrej nocy.
  • betti 15.08.2018
    Konkrety ci potrzebne, przecież konkretnie ci napisałam, że Mickiewicza z grobu wyciągasz, że używasz zapożyczonych zwrotów, że nic swojego nie pokazałaś, że jest nadmiar ''a'', ''to'' , ''i'' , że tekst jest prozą choć zapisany wierszem. Jakich ty chcesz jeszcze konkretów? To mało?
  • Aisak 15.08.2018
    Jednak się różnią.
    Są ambitniejsze.
    Twoje są gówniane.
    Tak samo, jak teksty.
    Czytałam opinie o twoich tekstach na innych portalach, z których szybko się zmyłaś.
    Dlaczemu?

    Czemu wolisz siedzieć na portalu grafomańskiim, zamiast na jakimś bardziej ambitnym?

    Nie mogę tego zrozumieć.

    Nie komentuj mnie.
    W żaden sposób, to najlepsze co zrobisz.
    Dla drugiego człowieka.
  • Aisak 15.08.2018
    Lubię samogłoski.
    Utożsamiam się z nimi.

    Jestem samogłoską wśród głosek.

    To mógłby być fajny wierszyk.
    Kiedyś napiszę.

    I co chcesz od Mickiewicza?
    Mam sentyment do Adasia.

    Już koniec.
    Idę zapalić.

    Popis sobie z kimś innym.
    Byle nie że mną.
  • betti 15.08.2018
    Aisak ja ci mogę przytaczać przykłady, popierać faktami, ale czy to coś zmieni? Poza tym mnie się nie chce, aż tak wysilać mając przekonanie, że i tak nic z tego nie wyniesiesz, nic nie przyswoisz. Widziałam przecież wysiłki innych...
    Byłam na ambitnych, od nich przecież zaczynałam... i z większością ludzi z tych portali mam stały kontakt. Myślisz, że ja na tych portalach wystawiam to, co tutaj? Śmieszne.
  • laurentyna 17.08.2018
    um...ja tu tylko powiedzieć że nawet fajne to wyszło
  • betti 17.08.2018
    A nie mówiłam, że lepszy...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania