.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Moni 06.03.2016
    Zgłaszam przeczytanie. To jak to w końcu jest, Elena wiedziała o tym na placu i dlatego nie stawiała oporu czy uświadomiła sobie swoją sytuację dopiero teraz? Pewnie jedno i drugie. Nie bardzo umiem o tym gadać, bo dość oczywistym było to, że będzie taki moment.
  • elenawest 06.03.2016
    Moni, o czym wiedziała?
  • Moni 06.03.2016
    Karo wspominał pod drugą częścią, że Elena wiedziała o tym, że Karo o tym wie, bo się tego domyśliła i właśnie to było powodem, dla którego nie stawiała oporu na placu.
  • elenawest 06.03.2016
    Moni nie za dużo myślisz ostatnio? Poza tym tak napisałaś swoją odpowiedź, że kuźwa wiem z niej jeszcze mniej, niż z poprzedniej...
  • Moni 06.03.2016
    Boże, co ja mam mówić? Karo uzasadnił to, że parę części temu Elena nie zrobiła nic, aby uniknąć "aresztowania" tym, że domyśliła się absolutnie wszystkiego, co było tu napisane, więc te słowa nie powinny zrobić na niej wrażenia. Jak mam to napisać jeszcze prościej?
  • elenawest 06.03.2016
    Moni a wskaż mi proszę ten moment, gdzie karo tak mówił. No moglas od razu tak to napisac, jak teraz. A nie, ze karo wiedzial, ze Elena wie, ze on wie...
  • Moni 06.03.2016
    Wrobili ją wię nawet nie próbowała się bronić gdyż zbyt wiele na nią mieli.
    i
    Co na nią mieli? Posiadała podwójne życie, mieli na nią wszystko.
    Spod Bezdomnego.

    No i cały kontekst tej rozmowy. Chociaż pewnie jest tak, jak mówiłam, obie wersje są prawidłowe.
  • elenawest 06.03.2016
    Moni znajac Karo to jeszcze w kolejnej czesci cos dopisze i albo zagmatwa cala historie, albo cos wyjasni :-)
  • Karo 06.03.2016
    elenawest ja nic nie dopisuje, ani nie zagmatwam.... jestem cały czas trzeźwy i przytomny. Tekst jest świetny i nie mam żadnych zastrzeżeń, ale wolę z tobą przedyskutować następną część ;) zostawiam 5
    P.S. Moni wybrano mnie bym cię opierdolił, lecz nie zrobię tego, gdyż mam nadzieję, że już się opamiętałaś. :)
  • elenawest 06.03.2016
    Karo z tym zagmatwaniem to ja sie tylko smialam :-P
  • Karo 06.03.2016
    elenawest wiem... ja też ;)
  • Olga Undomiel 06.03.2016
    Fajne
  • elenawest 06.03.2016
    Dzieki :-)
  • Karo 06.03.2016
    Olga czy ty umiesz pisać coś innego od "fajne" ? Mnie napisałaś dokładnie to samo.
  • elenawest 06.03.2016
    Karo padłam :-D
  • Karo 06.03.2016
    elenawest czemu?
  • elenawest 06.03.2016
    Karo z powodu twojego pytania do olgi :-P
  • KarolaKorman 06.03.2016
    Świetna część. Ten wspólny posiłek i mocne słowa Karo, super :) Cudownie wczułaś się w ten klimat i powiem Ci, że robisz kawał dobrej roboty, a opowiadanie zazębia się znakomicie, brawo :) Wielkie, zasłużone 5 :)
  • elenawest 06.03.2016
    Dziękujemy razem z Karo :-) kolejna część was trochę zaskoczy :-P

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania