.

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • BreezyLove 13.04.2015
    Spodobała mi się ta historia :) zdziwilo mnie tylko jedno. Dziewczyna chyba coś czuła do tego chłopaka, a po tym jak znalazła go martwego, od razu zaczął jej się podobać policjant. Trochę to dziwne i brakuje mi też jej uczuć związanych ze śmiercią chłopaka. Jednak mimo wszystko daję 5 i mam nadzieję, że ciekawie poprowadzisz tą historię bo jest w moim guście :)
  • KarolaKorman 13.04.2015
    Z kryminałami się tu rzadko spotykamy, a ten jest całkiem, całkiem 5 :). Dałam 5 za Dobry styl, brak błędów i ciekawą treść i na początek oczywiście :)
  • Elena Lincoln 13.04.2015
    Dziękuję bardzo xD
    Na końcu wszystko wyjaśni się co niejasne :)
  • Kasia 14.04.2015
    No no.. zapowiada się nieźle. Tylko jedno mnie zastanawia - Dlaczego ona w ogóle się nie przejęła tym, że widzi swojego kolegę (?)
    martwego. Ale to tylko taka jedna uwaga :)
  • Kasia 14.04.2015
    Oooo, zobaczyłam,że BreezyLove miała taką samą opinię jak ja. Więc po prostu się do tego podłączę ;)
  • Elena Lincoln 14.04.2015
    Była w szoku, tylko w tym innym rodzaju. Zastanawiała się czm on, ale nie potrafiła uzewnętrznić swych emocjii
  • NataliaO 14.04.2015
    Ciekawe opowiadanie. ładnie napisane, czytało się lekko. Też trochę brakowało mi uczuć. Ale przypadło mi do gustu 5:)
  • Ktokolwiek 17.04.2015
    Podoba mi się, idę dalej...
  • Willa 10.05.2015
    Podoba mi się. Też dziwnie dla mnie było, że od razu zwróciła uwagę na policjanta. 5 :)
  • Dr.Stivler 31.08.2015
    Świetne opowiadanie. Oby tak dalej
  • Elena Lincoln 31.08.2015
    dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania