Kiedy mijam znów to miejsce

Powiedz wprost, czy chcesz mnie zranić,

Utopić w jeziorze, a może ocalić?

 

Powiedz wprost, co znaczy niewiele?

Czy to jeden krok, czy rejs za sterem?

 

Zbieram swoje myśli w ogromny stos,

Buduję twój obraz, słyszę pewny głos

 

I wcale nie muszę mijać ciebie bezwzględnie,

Lecz zbliżać się nie godzi, gdy serce me mięknie.

 

Minęła pora, ja mijam znów to miejsce.

Odpłynął czas na jeziorze zwanym szczęściem.

 

Zabrakło szans, które trzymałam w ręce;

Otworzyłam dłoń i zmieniły się w konsekwencje.

 

Więc powiedz wprost, czy masz prawo oczekiwać?

Gdy to piszę, kolejna przemija godzina

 

I bardziej nas oddala od naszych granic.

Powiedz wprost, czy wciąż jeszcze chcesz mnie zranić?

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Perzigon69 17.10.2016
    Śliczny, wzruszający, rytmiczny tekst. I widać, kiedy ktoś pisze z głębi serca. Daję w pełni zasłużone 5.
  • Billie 17.10.2016
    Perzigon69, dziękuję bardzo :) Widzę, że jesteś nowa, więc pewnie w wolnej chwili zajrzę do Ciebie :)
  • Perzigon69 17.10.2016
    Billie Nowa nie nowa, bo w fachu od dawna, tylko stronę gdzie publikuję zmieniłam :)
  • Upadły(D.F) 17.10.2016
    Zaraza czytam wiersz już drugi raz xD Na dodatek o uczuciach względem jakiejś osoby (chyba musiało mnie nieźle trzepnąć ) :) Pięknie napisane ^^ Konsekwencje zawsze są najgorsze gdy coś nam się nie udaje ale te dobre konsekwencje pozostają na krótko nie na stałe :) Szczęście przychodzi i odchodzi ale czasem nawet do naszej świadomości drzwi nie puka ani przez nie nie wchodzi :) Co do twoich rymów świetnie napisane, dokładniej w tekście nam do czytania dane :) Daję ci pięć i zwiększam do pisania twą chęć :)
  • Billie 25.10.2016
    Dziękuję bardzo :) Dlaczego trzepnąć? Jeśli można wiedzieć :)
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Powiedzmy że nie lubię za bardzo wierszy o tęsknocie czy no nacechowanych czymś z utratą kogoś (takie bzdety o miłości itp) :)
  • Angela 17.10.2016
    Piękne to było : ) 5
  • Billie 25.10.2016
    Dziękuję :)
  • Rasia 18.10.2016
    No proszę, znów taki wiersz typowej Billie, podoba mi się. Trochę inna forma niż zwykle, taka powiedziałabym skromna i poukładana, co też chyba trochę wpasowuje się w stan psychiczny podmiotu, wydaje się pogodzony z rozstaniem i już nie boi się bólu. Ładnie wyszło, 5 :)
  • Billie 25.10.2016
    Naprawdę dokładnie o to mi chodziło Rasiu :) Ty zawsze wiesz :) Dziękuję :)
  • Literkowa Bitwa na Rymy, na Opowi.pl już po raz 16!

    Wszystkich piszących od dziecka, od wczoraj a także dopiero skłaniających się ku pisaniu wierszy i tworzeniu szeroko pojętej poezji, zapraszamy do wzięcia udziału w jedynym takim konkursie na Opowi: Literkowej Bitwie na Rymy.


    Więcej czytaj na profilu LBnR:

    http://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/


    Zgłoś chęć wzięcia udziału w 16 edycji Bitwy tutaj:

    http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-16-reaktywacja-w684/


    Daj się poznać, daj się ocenić, spróbuj nowych, poetyckich wyzwań! :)

    LBnR

    Neurotyk
  • Billie 25.10.2016
    Jeśli tylko znajdę czas, bo na chwilę obecną nie wiem w co ręce włożyć :( :(
  • Neurotyk 25.10.2016
    Billie, rozumiemy :) Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania