.

 

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • kalaallisut 22.09.2018
    "Jednak pięto niżej toczy się wojna," - piętro i czytam dalejy, bo bliskie tematy poruszasz.
  • kalaallisut 22.09.2018
    "Ładnie usypany pagórek, za nim czarna dziura, tylko bez nagrobka, bo razi w oczy, a może nie zasługuję, bo widziałam piekło." - to mnie chwyta, ładnie :)
    gałki oczne na kopercie - jakoś nie bardzo.
  • betti 22.09.2018
    Jakie gałki oczne na kopercie, ja tego nie widzę?
  • TrzeciaRano 22.09.2018
    Patrzę na rany, wszystkie kłute i śmiertelne. Precyzyjne ruchy mistrza, szybkie cięcia, natychmiastowy zgon, aż do ponownego narodzenia, też w bólu. - to jest bardzo ładne.
    Pozdro.
  • betti 22.09.2018
    Cieszę się, że znalazłaś jakieś zdanie dla siebie...

    Pozdrawiam.
  • Aisak 22.09.2018
    O.
    Rano był ciut inny tytuł.
  • betti 22.09.2018
    I co z tego?
  • Aisak 22.09.2018
    jajco.
  • kalaallisut 22.09.2018
    "Gdzieś leżą gałki oczne, już wyjęte z kopert" po prostu tylko mi porównanie subiektywnie nie spodobało, nie że coś źle.
  • betti 22.09.2018
    Chodziło mi o opakowanie, ale faktycznie można to zapisać inaczej. Dzięki.
  • Karawan 22.09.2018
    Powierzchownie nie widać niczego, może to efekt dobrego makijażu, a może skóra, którą szyłam z takim trudem, pasuje idealnie, przylgnęła i zdobi. - Rozłożyłbym inaczej akcent; "Powierzchownie nie widać niczego, może to efekt dobrego makijażu, a może skóra, którą szyłam z takim trudem. Pasuje idealnie. Przylgnęła i zdobi."
    Proszę jednak pamiętać, że to tylko supozycja moja, a tekst Twój.

    a przecież muszę podnieś i przykleić, - literówka
    ze Ikara, - literówka

    Daleka refleksja, oderwany obraz. Przywykłem do prostej prozy i czegoś mi tu brak; wstępu i środka fabuły. Jako epilog - imho bdb. 5
  • betti 22.09.2018
    No widzisz, a ja się zajmuję głupotkami zamiast z uwagą przeczytać swój tekst - dzięki za wyłapanie. To zdanie można faktycznie rozłożyć na kilka - raz jeszcze dziękuję.

    Oderwany obraz mówisz, a ja takie lubię, które trzeba poskładać. Taka fanaberia.

    Pozdrawiam.
  • Karawan 23.09.2018
    betti Mam stertę takich oderwanych. Zbieram, bo nigdy nie wiadomo czy zawarte w nich emocje nie przydadzą się w jakimś opowiadaniu. Warto mieć ;)
  • betti 23.09.2018
    Karawan problem w tym, że dla mnie to całość myśli, a nie urywek. Możliwe, że za bardzo poszłam w minimalizm, niemniej męczyłabym się bardzo tworząc dzisiaj tasiemce. Na szczęście nie dopada mnie to zbyt często, więc do przeżycia, chyba.
  • kalaallisut 23.09.2018
    Ram tak :)
  • kalaallisut 25.09.2018
    Betti podaj mi @ do administratora.
  • betti 27.09.2018
    Kala, a do czego potrzebny Ci Admin?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania