...

..

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • patyy 13.12.2015
    Jeżeli chodzi o popełnione błędy, przepraszam za nie, staram się ich nie robić, ale niestety nie wiem, kiedy je robię. Widzę już kilka literówek, któych nie widziałam podczas pisania.
  • Slugalegionu 13.12.2015
    Pierwszy. XD Tyle wygrać. XD

    Lubię dżinsy, lubię dresy, ale obcisłe ~ Dubel.
    Bluzki muszą mieć dekold ~ dekolt
    Nie lubię spódniczek, chyba że so stroju galowego ~ do

    No i oceny. Zrobię to pod kilkoma względami:

    Umówiłbym się, czy nie?

    Oczywiście zakładamy, że Cię znam i lubię, więc tak. Ogółem, odliczając kolor włosów, jesteś w mym typie. :) Oczywiście nie miałbym prawa prosić Cię o zmianę ich koloru, chyba że spytałabyś mnie o to, czy powinnaś to zrobić. No, ale jesteś ładna.

    Stężenie plastiku:

    Barwienie włosów jest okej, jeśli nie masz mleka pod nosem oraz nie robisz tego co dwa tygodnie. A co do makijażu to za mało wiem. :v

    No i ubrania:

    Są dobre. :) Nie kupuję tam, gdzie Ty, ale jakie to ma znaczenie? Mnie wkurza to, jak rodzice mówią, że danej koszulki, która mi się podoba, nie kupią, bo ma być ładna. ;_;

    No i tyle. Nie umiem oceniać po wyglądzie kogoś, kogo nie znam. Umiem tylko tyle, że kiedy ktoś ma ciuchy za kupę kasy, to ma forsy jak lodu i takie tam.
  • Slugalegionu 13.12.2015
    A i miałaś się tu opisać. ;_; Jesteś kłamczuchą.
  • patyy 13.12.2015
    Slugalegionu Hehhe, no nie , nie maluję włosów co dwa tygodnie, a co trzy bądź cztery... miesiące :)
    Makijaż, zależy od dnia, od mojego samopoczucia. czaem nie mam go w ogóle, czasem mam tapetę, czasem jest neutralny, ale za każdym razem inny. Zajmuję się makijażem, więc mam spore pole do popisu.
    Co do tego, że miałam się opisać, opisuję się. W każdym rozdziale opiszę się iz innej strony, pokazaując za razem różne aspekty mojego życia : ) Cierpliwości :D
  • Slugalegionu 13.12.2015
    Opisałaś swój wygląd. :/ Ty nie jesteś materią, a duszą.
  • patyy 13.12.2015
    Slugalegionu Wiem, ale ten tekst ma na celu uświadomnienie, że po wyglądzie się nie ocenia, chociaż właśńie większość osób tak robi. : )
  • Slugalegionu 13.12.2015
    No dobrze, niech będzie. :)
  • Ant 13.12.2015
    Dobre :)
  • Constantine 13.12.2015
    Z mojego punktu widzenia...


    "Ostatnio prosiłam byś mnie ocenił." - przecinek po "prosiłam"

    "To może teraz wyjaśnię jak wyglądam." - przecinek po "wyjaśnię"

    "Malowaną co prawda, ale jestem. Z natury mam ciemne blond włosy, ale zawsze marzyłam, żeby były one jasne – jak u aniołka. I są. Są długie, ale nie za długie. Sięgają za ramiona. Mogę z nich zrobić koczek – wychodzi fajny. Z natury są kręcone – mam takie ładne loki, ale czasem je prostuję. Wyglądam wtedy lepiej. Taka się sobie podobam. Są mięciutki, puszyste, ale zniszczone" - powtórzenia "ale"

    "Lubię jak są rozpuszczone" - przecinek po "lubię"

    "ale gdy wieje wiatr związuje je w kucyka" - przecinek po "wiatr"

    "Czasem wydaje mi się, że są czarne, ale nie są, bo to nie jest możliwe. Są małe, dlatego maluję je tak, żeby optycznie je powiększyć." - powtórzenie "są" , "je"

    "Jestem z nij zadowolona. Uważam, że jestem ładna," - powtórzenie "jestem"

    "A ty po przeczytaniu opisu, jaką ocenę byś wystawił?" - przecinek po "ty"

    "Akceptuję go, a to chyba najważniejsze, nie? Nie chce się zmieniać dla innych. Najważniejsze, abym ja czuła się dobrze w swoim ciele." - powtórzenie "najważniejsze"

    "Hm, w lato w mojej szafie królują sukienki. " - nie wiem, po co to "hm"

    "owszem mam markowe " - przecinek po "owszem"

    ". Powiedz co o mnie sądzisz" - przecinek po "powiedz"

    " przecież po to to piszę, " - coś mi tu nie pasuje podwojone "to". wiem, co miałaś na myśli, a jednak nadal nie mogę się pozbyć tego wrażenia.



    Mieszane mam uczucia. Sam pomysł wydaje się być ciekawy, aczkolwiek jakoś "nie siedzi" mi jego realizacja. Jak napisałaś w komentarzu, "ten tekst ma na celu uświadomnienie, że po wyglądzie się nie ocenia, chociaż właśńie większość osób tak robi". Robi, robi, z tym że nie uświadamia mi tego ten tekst. Rozumiem zamysł, jest bardzo w porządku, ponieważ temat wciąż aktualny, zaś samo opisanie wyglądu zewnętrznego faktycznie pozwala sobie mniej więcej wyobrazić Twoją osobę i za to również plus. Brakuje mi jednak jakiegoś momentu, który faktycznie pozwoliłby mi zauważyć cel Twojego utworu. Na przykład jakieś ostre zestawienie. Pokazujesz siebie samą, a z drugiej strony, nie wiem, może Twoje własne przemyślenia odnośnie tego, jak postrzegają Cię inni ludzie? Twoje zdanie na temat takich ludzi? A może sam sposób, w jaki widzą Cię ludzie? Na pewno masz takowe myśli. Dzięki temu tekst byłby – przynajmniej w moim odczuciu – bardziej osobisty, a czytelnik z kolei mógłby się bardziej w ów wczuć.

    Ech, tak sobie tylko myślę, może błędnie, ale dzielę się tym, co zauważam.

    Moja ocena to 4/5. Życzę powodzenia w dalszym tworzeniu ;)
  • Slugalegionu 13.12.2015
    W sumie to jest też inny problem. Tekst ma mi pokazać, że oceniam innych, bo na Twą wyraźną prośbę Cię oceniają. Nie trzyma się kupy, prawda?
  • Constantine 13.12.2015
    Slugalegionu, właśnie dopadło mnie takie wrażenie po przeczytaniu dyskusji pod Twoim komentarzem, a właściwie już po przeczytaniu ostatniego komentarza autorki. ale co się będę czepiać, lepiej napisać coś konstruktywnego :F
  • patyy 13.12.2015
    Constantine Pierwsza część tego, co właśnie tworzę miała w sobie ogrom pytań na mó temam. Teraz chcę odpowiedzieć na swoje pytania po kolei, w każym rozdziale odpowiadając na pytania zadane przeze mnie.
  • Constantine 13.12.2015
    patyy, pierwsza część już za mną, co nadal nie zmienia mojej opinii. Być może jednak przeczytam, z czystej ciekawości.
  • patyy 13.12.2015
    Constantine okej, ja nikogo nie zmuszam do czytania, i to, że czytasz to czysto Twoja wola :) Po prostu piszę, co mi przyjdzie na myśl a co z tego wyjdzie, nie wiem, ale z pewnością się przekonam.
  • Constantine 13.12.2015
    patyy, wiem, rozumiem, to była jedynie taka luźna informacja z mojej strony, nic zobowiązującego. To, że piszesz o swoich przemyśleniach, uważam również za cenne, bo czasem ciężko jest wyrazić swoje myśli i poglądy, a nawet zebrać myśli w sensowną pisemną wypowiedź ;)
  • KarolaKorman 15.12.2015
    Przeczytałam uważnie i powiem tak. Jesteś totalnym przeciwieństwem mnie pod względem ubioru. Jedyne co łączy nas, to kolor czarny, który toleruje, a nawet polubiłam od jakiegoś czasu. Fajnie przeczytać, że ktoś się w pełni akceptuje, bo myślałam, że tylko ja nie narzekam na wygląd, choć pewnie niejedna osoba zmieniłaby w nim niejedno, ale ja toleruję go w ponad dziewięćdziesięciu procentach :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania