...

...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Slugalegionu 14.12.2015
    Używam nieprofesjonalnych pędzli, bo mnie na nie nie stać. ~ Brak logiki.
    No i co... nie prosiłaś o ocenę, więc jej nie masz. :p Ja lubię matmę, a ty chemię i spoko.
  • patyy 14.12.2015
    Jakbyś mnie teraz ocenił, po tym co już wiesz? :D - tam na samym końcu D:
  • patyy 14.12.2015
    hahha, a co do tych pędzli, to powinno to brzmieć inaczej xdddd
  • Slugalegionu 14.12.2015
    A, przestałem czytać po "To na tyle" XD
  • patyy 14.12.2015
    Slugalegionu no wiesz ty co? :D Jak mogłeś ?:D :D :)
  • Slugalegionu 14.12.2015
    Więc... *Drapie się po głowie*... emm... malujesz? Nie no poważnie, jak ja mam Cię ocenić, nie znając Twych zachowań. Równie dobrze mógłbym oceniać górę po kamieniach.
  • Slugalegionu 14.12.2015
    Nie wiem. XD
  • patyy 14.12.2015
    Slugalegionu spokojnie :D poznasz :D znaczy spróbuję się przedstawić, ale po kolei, cierpliwości :D
  • Constantine 14.12.2015
    "Zastanawiasz się dlaczego?" - przecinek po "się"

    "a za razem " - "zarazem"

    "Pani, która prowadziła z nami warsztaty teatralne mówiła, " - przecinek po "teatralne"

    " Zastanawiam się jakby to było" - przecinek po "się"

    " mnie nie podobny." - NIEPODOBNY

    " Jakby reagowali ludzie, którzy mnie znają na to, że występuję w telewizji." - nie rozumiem zbytnio sensu.

    "Zawsze miałam piątkę, ale w szkole średniej mieliśmy takiego nauczyciela, że nie potrafił nic wytłumaczyć i miałam z nią problemy." - KTÓRY nie potrafił nic wytłumaczyć.

    "które mam poświęcam całą swoją uwagę." - przecinek po "mam"

    "po tym co już wiesz?" - przecinek po "tym"


    Ogólnie mam wrażenie, że niektóre swoje zainteresowania opisujesz w sposób bardziej szczegółowy, a niektóre są jedynie "dodatkiem". Idąc za tym, w pamięci utkwiło mi głownie, że interesujesz się makijażem, chociaż może dlatego, że we wcześniejszych częściach również o tym wspominałaś. Poza tym podobał mi się fragment, w którym opisujesz swoje odczucia odnośnie aktorstwa, szczególnie zdanie: "Koledzy się ze mnie śmiali, ale ja się nie przejmowałam". Dobra postawa ;)


    Ode mnie 4/5. dzisiejszy fragment bardziej podobał mi się niż poprzedni, może dlatego, że po prostu wolę słuchać/ czytać o wewnętrznej stronie człowieka. Skrzywienie moje. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu i pozdrawiam ;)
  • patyy 14.12.2015
    "Zastanawiasz się dlaczego?" - przecinek po "się" - Przecinek po "się" jest zbędny. Sorka, ale sprawdziłam - prosty przykład - Czy w zdaniu: „Ponieważ tak się nie dzieje, warto się zastanowić, dlaczego” przed dlaczego powinien być umieszczony przecinek?
    Według WSO PWN nie, por. uwagę 2 do zasady [363], gdzie jako przykład podano m.in.: „Nie dostał kolacji i nie miał pojęcia dlaczego”.


    Zastanawiam się jakby to było, gdybym była na planie jako ktoś zupełnie do mnie nie podobny. Jakby reagowali ludzie, którzy mnie znają na to, że występuję w telewizji. - powinnam wstawić znak zapytania na końcu :)

    Kurdę, zastanawiam się, jak Ci się chce wyłapywać i wypisywać te błędy :)

    Tak, ogólnie jestem tak skonstułowana, że nie zwracam uwagi na opinię innych i robię to, co kocham. Nawet, jeżeli ludzie mają się ze mnie śmiać. :)

    Dziękuję :)
  • Constantine 14.12.2015
    Racja, czasem po prostu wydaje mi się, że zbytnio przykładam uwagę do tych przecinków. W tym wypadku się z Tobą zgodzę. Widzę, że masz rację, ale nadal wyobrażam sobie ten przecinek przed "dlaczego", kolejne skrzywienie.


    W sumie to nawet nie takie wyłapywanie błędów, większość po prostu rzuca mi się w oczy i żeby wspomnieć o tym, to już żaden problem, jeśli mogę w czymś pomóc lub - jak wyżej - czegoś tez się nauczyć. :F
  • patyy 15.12.2015
    Constantine Ogólnie, zazwyczaj błędy, które wypisujesz - czyli te cholerne ktopki z języczkiem :D - są prawidłowe, ale to rzuciło mi się w oczy, bo nigdy bym tam go nie postawiła :) Musiałam znależć od razu przykład na potwierdzenie, ponieważ byś nie uwierzył :)
  • Constantine 15.12.2015
    patyy, powiem, że czysta ciekawość kazała mi nawet sprawdzić osobiście, co z tym przecinkiem :F Dobrze więc, że zwróciłaś mi uwagę.
  • patyy 15.12.2015
    Constantine :)
  • KarolaKorman 15.12.2015
    I tu widzę wiele przeciwieństw w porównaniu ze mną. Jedyne co nas łączy to pisanie :) Po kolejnej części może coś więcej się doszukam, ale teraz powiem tylko, że czytając twoje komentarze na forum wydajesz się być konkretną osobą i bronisz swojego zdania. Czekam na kolejną część :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania