Kim my jesteśmy ?

Nie wiesz kim jesteś. Patrzysz w lustro ,ale nie wiesz kim jest ta osoba która się w nim odbija zadajesz sobie pytanie kto to ?

zaczynasz rozmyślać nad swoim życiem i pomału siebie samą poznajesz,szukasz dowodów na to kim ona jest wydawało ci się ,że znasz swoją matke i ojca ,ale to były pozory wyobrażasz sobie wogule życie teraz ?

Czujesz się upokorzona ,tracisz zmysły,przestajesz widzieć życie,ogarnia cie nagle strach,czujesz niepokój i ból udajesz silną między ludźmi a tak naprawde to tylko dobra mina do złej gry zaczynasz sie starać.

Głowe wciągasz w nauke ,zaczynasz się szczerze uśmiechać,zaczynasz dbać i troszczyć sie o innych o ludzi którzy są wokół ciebie ,którzy cię otaczają...wyjeżdżasz...

Spotykasz nowych ludzi,tak naprawde uciekasz od tego co było,a to wszystko przez cierpienie chcesz zacząć życie od nowa.

Udaje ci się.

Walczysz dążysz do celu idziesz dobrą ścieżką ,drogą która wskazał ci Bóg.

I nagle zaczyna ci się mieszać w głowie,psujesz wszystko ,wspomnienia robią swoje nie wiesz jak to wszytsko zatrzymać tego bólu,tych myśli tego co nigdy nie powinno się zdarzyć.Zaczynasz płakać. Kładziesz się na łące pustej,niewinnej jak ty co zrobiłaś,że to wszystko się tak potoczyło myślisz co ty zrobiłaś czemu byłaś winna. czy to jest wogule twoja wina ?

Każdy ma swoje problemy ,ale każdy ma swoje uczucia których nikt nie zna oprócz ciebie.

"Są ludzie którzy chcą być kochanym ale kochać nie potrafią ,jednak też są ludzie którzy kochają ale uczuć nikomu nie pokażą".

Warto więc w życiu walczyć gdy znajdziesz się w złej sytuacji "bez wyjścia" to pamiętaj ,że zawsze jest wyjście,zawsze.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Sileth 14.01.2015
    Wooo... To jest takie głębokie, że naprawdę skłania do przemyśleń. Lubię takie opowiadania. Zdecydowanie zasługujesz na 5
  • Nastuch_Pastuch 14.01.2015
    Też bardzo lubię takie przemyślenia ;) Zdecydowanie 5!
  • NataliaO 14.01.2015
    Realistyczne. Podpisuje się pod dziewczynami też lubię takie nie ckliwe przemyślenia. Dążenie do swoich głęboko ukrytych uczuć. 5:)
  • Prue 15.01.2015
    Wydało mi się momentami zaplątane jednak fajna filozofia. Ode mnie 4.
  • tysiaczek105 15.01.2015
    Święta prawda! Zupełnie jakbym czytała swoją biografię...
  • lady 15.01.2015
    Dzięki dziewczyny!!!
  • Są ludzie którzy chcą być kochanym ale kochać nie potrafią - to jest super. Pozdrawiam
  • lady 15.01.2015
    wzajemnie ozdrawiam- takto moje motto moj cytat
  • lady 15.01.2015
    przepraszam z aortografie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania