Kinka serdecznie zachęca Nas do zabawy ze słowem i liczy na odzew!.

Kinka napisała wiersz, wygrała i zaprasza do kolejnej edycji LBnR

 

Wita i dziękuję za uznanie i możliwość przedstawienia tematów do kolejnych ciekawych utworów.

Zapraszam do zabawy, niech moc będzie z Wami!

 

Oto moje propozycje:

~ ZA OKNEM NIECODZIENNOŚCI...

„Długoletnie błądzenie w ciemnościach w poszukiwaniu prawdy odczuwanej, lecz nieuchwytnej, głębokie pragnienie oraz przeplatające się ze sobą okresy wiary i zwątpienia, które poprzedzają jasne i pełne zrozumienie, znane są wyłącznie tym, którzy sami ich doświadczyli ”. – Albert Einstein.

 

„Wszystko się kiedyś skończy. Nie będzie dla nas żadnego usprawiedliwienia, jeśli zmarnujemy choćby jeden dzień albo nie będziemy dążyć do tego, czego naprawdę pragniemy w życiu. Tylko to oddziela nas od tych kości - czas i ta przemijająca rzecz, życie ”. – Richard Paul Evans.

 

~ ECCE HOMO - OTO CZŁOWIEK

 

„Moją formułą dla wielkości człowieka jest amor fati: że człowiek nie pragnie niczego innego, ani na przód, ani wstecz, ani na wieki. Nie jedynie godzić się na to, co konieczne, a już najmniej zatajać to - wszelki idealizm jest zakłamaniem wobec tego, co konieczne, ale je kochać... ” – Friedrich Nietzsche.

 

„Z mojego piękna rośnie głod. Chcę sprawić ból tym, których oświecam, chcę okraść moich obdarowanych. Przepełnia mnie potrzena zła. Chcę cofnąć dłoń, w momencie kiedy wyciąga się już do niej druga dłoń. Podobnie do wodospadu, który waha się, czy ma spaść w dół. Przepełnia mnie głód zła. Taką zemstę wymyśla moja pełnia, taka złośliwość pęcznieje z mojej samotności... ” – Friedrich Nietzsche.

 

Zatem pióra w dłoń i do dzieła! 🙂

Rozwiniecie tematów jest tylko przykładowe i można to zrobić tak dowolnie, jak tylko pozwala Wam wyobraźnia. Można tworzyć na kanwie jednego tematu lub połączyc dwa.

To bardzo proste. Wystarczy napisać wiersz lub liryczne utwory wierszowane, można też zaszaleć prozą poetycką.

Potem opublikować na Głównej, a link umieścić w wątku na Forum pod:

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-10-linki-do-w422/

 

Następnie czytamy i czytamy, komentujemy zgłoszone teksty, i czekamy na głosowanie! W tej ramie czasowej już nic nie poprawiamy.

 

Piszemy do 31 stycznia /23.59/

 

Życzymy ciekawych wierszy, miłej zabawy i niech wygra najlepszy!

 

*więcej na:

https://www.opowi.pl/konkursy/

https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/

 

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania