Klątwa Rose - Rozdział 1

Rose ma 16 lat. Ma długie brązowe włosy, ma szaro fioletowe oczy. Jest szczupła i wysoka, ma długie nogi i beżowy odcień skóry.

-Rose choć, musze Ci coś powiedzieć.- powiedział ojcec zestresowany

-Już ide! - wykrzykneła Rose - Co chciałeś mi powiedzieć?

- Ukrywałem to przez 16 lat, ale kiedyś i tak się tego dowiesz.Twoia matka. Ona.

Ona umarła na raka płuc gdy miałaś 2 lata. - W tej chwili Rose zaczeła płakać, poniewż była przekonana że jej mama pracuje za granicą.- Rose czekaj! Rose!

Rose wzieła ze sobą ostry nóż i pobiegła do lasu płacząc.

-Musze to zrobić! - powiedziała płacząc. - Dla mamy. Ja musze być z nią. - krzyczała Rose.

Przyłorzyła nóż do żyły lecz nagle ktoś do niej podszedł. Rose odwruciła się energicznie i zobaczył nieznajomego, który był bardzo łasny tak jak ona.

- Czego chcesz! - Wykrzykneła zrozpaczona Rose.

-A ty co robisz? Podcinasz żyły, wydajw mi się że nie powinnaś zabierać światu tak pięknej dziewczyny.

-A on nie powinien zabierać mi mojej mamy! - mówiła Rose ciągle krzycząc.

-Wiem życie jest niesprawiedliwe. Ale nie możeszsię przez to zabijać. Lepiej choć do mnie odpoczniesz i zjesz coś.

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • wolfie 28.03.2015
    Bardzo krótki tekst, bo rozdziałem go raczej nazwać nie można. Mnóstwo błędów, żadnych opisów, akcja pędzi straszliwie szybko. Na Twoim miejscu zaczęłabym pisać to opowiadanie od nowa, ale sama zdecydujesz co poczniesz z tak zaczętą opowieścią. W każdym razie przysiądź i popracuj. Trzymam za Ciebie kciuki :)
  • Prue 28.03.2015
    Nie zabijaj się mam dobry obiad i wygodną kanapę. Dziwne to było. O błędach nie wspomnę. Dam 1
  • BreezyLove 28.03.2015
    Wolfie ma rację, powinnas zacząć pisać od nowa, dodać więcej opisów i trochę zwolnić akcję. No i popracować nad błędami "odwróciła".
    Nie wiem czemu, ale ostatnio pojawia się dużo opowiadań o podcinaniu żył.. Zaczynam się bać ;) daję 2 niestety.
  • NataliaO 28.03.2015
    Przerażające tematy. Dla mnie to też jest na 2 :)
  • BreezyLove 28.03.2015
    I trochę dziwne rozpoczęcie opowiadania jak dla mnie.
  • NataliaO 28.03.2015
    W ogóle takie dziwne, no ja też tak nawet prosto piszę, ale to jest jakieś ani w oko ani w dupkę.
  • KarolaKorman 28.03.2015
    Poczekam na kolejną część, tej nie oceniam.
  • Una 28.03.2015
    Akcja działa się za szybko.Zachowanie bochaterów było irracjonalne.Na początku bardzo dużo powtórzeń.Wstęp był zbyt krótki.Nie było opisów miejsc i żadnych szczegółów...Właściwie nie wiem,co mogę o tym powiedzieć. Ja też zgadzam się z innymi..Możesz posprawdzać,jak można zacząć opowiadanie,może przeczytać jakieś...-Na twoim miejscu zaczęłabym to od początku i nie zniechęcałaabym się.Nikt nie może oczekiwać,że będzie umiał wszystko od razu.Trzeba praktyki.Jeśli pisanie sprawia ci przyjemność,pisz dalej.Możesz chować gdzieś swoje opowiadania i za jakiś czas je przeczytasz.Wtedy będziesz mogła spojrzeć na nie obiektywnie i sama ocenić swoje prace,zobaczyć postępy,jakie zrobisz.Jesteś jeszcze bardzo młoda,a pisanie jest czymś,czego można się nauczyć.(oczywiście jeśli ma się chęci) Napisany tekst można poprawić,ale jeśli nie spróbujemy rozwijać swoich pasji,to prawdopodobnie będziemy tego żałować.
  • nightwatcher 28.03.2015
    Hmm, co prawda moi szanowni przedmówcy mają sporo racji, to nie poddawaj się. Dobrze, że zdecydowalas się podzielić z nami Twoim tekstem. Pisz! Buduj swoją historię. A wszystko co widzisz opisuj. Dokładnie. Z każdą zapisaną kartką nabierzesz doświadczenia. Pokaż nam kolejną część

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania