KnB-Okres Według Pokolenia Cudów

UWAGA! Opowiadanie zawiera głupie seksistowskie żarty, które są... głupie. Ostrzegałam jakby coś.

 

- Ej... - zaczął Aomine, wyłaniając się znad okładki pisma, na której panoszyła się roznegliżowana, cycata panienka. Murzyn oglądał jej zdjęcia ze zboczonym bananem na twarzy. - Nie wydaje wam się...

- Że co?

- Że Natsu chodzi, ten, no, taka... wkurwiona?

Pokolenie Cudów spojrzało po sobie, a Kuroko wlepił zazrosny wzrok w Aomine. Nienawidził, kiedy ktoś choć wspomniał o jego dziewczynie.

- Ależ tak, to racja, Aominecchi! Ostatnio odmówiła mi grania w kosza, a na dodatek wrzasnęła: "wal się, jebany kebabie"! To musi coś znaczyć! - Kise podbiegł do Aomine i zarzucił mu ręce na szyję tak mocno, że murzyn wypuścił swą zboczoną gazetkę. Pofrunęła na drugi koniec sali gimnastycznej i trafiła czerwono-włosego dyktatora w ryj. Nietrudno się domyśleć, w pomieszczeniu rozległ się dźwięk nożyczek, a z pisemka zostało jedynie pornograficzne konfetti.

- Aomine-kun, posądzasz o coś Natsu? - zapytał Kuroko z przerażającym spokojem w głosie. Ta stoicka postawa mogła u niego oznaczać tylko ostrzeżenie: "pakuj manele i nogi za pas".

- Nikt nie posądza. Po prostu Ryunakawa od kilku dni patrzy na nas, jakbyśmy jej chomika gazetą zabili - powiedział Midorima, wrzucając piłkę do kosza z idealną precyzją.

- Natsu ma uczulenie na chomiczą sierść.

- Trzeba jej dać Pocky - burknął Murasakibara spod swojej bluzy, która rozpięta wyglądała jak spadochron dla tytana. - Pocky lekarstwem na wszystko.

- Poczekaj chwilę. Musimy się dowiedzieć, na co ona cierpi. Może to jakieś tropikalne świństwo? Kurwica malezyjska?

Szóstka idiotów trwała w zamyśleniu przez kilka minut, aż ich optymistyczna jajecznica wpadła na pomysł wprost genialny.

- Przecież Ryunakawacchi jest dziewczyną! - wykrzyknął Kise i wypiął dumnie pierś.

- No bez shitu, Sherlock.

- Ona też musi mieć... - W powietrzu zawisło nieznane napięcie, a reszta kolorowych korzykarzy wbiła wzrok w tleniaka. - okres.

No tak! Przecież to oczywiste! Tylko demon, jakim jest miesiączka, może zrobić ze zwyczajowo łagodnej dziewki prawdziwą tyrankę. Pierwszy punkt na liście odhaczony, teraz pozostaje pytanie: jak uleczyć kurwicę Natsu?

- Pograć z nią w kosza!

- Dać jej Kuroko nagiego w wyrze!

- Pocky.

- Zrobić jej zajebisty fryz nożyczkami Akashiego!

- Zabić Kise!

- Zniweczyć jej niedolę Lucky Itemem Wodników. - Midorima poprawił okulary i zaczął grzebać w swojej torbie.

- Midorimacchi, ależ to genialny pomysł!

- Oczywisty, nanodayo.

W tym momencie do sali gimnastycznej weszła wkurzona Natsu. Bez przywitania podeszła do Kise i wyrwała mu piłkę z rąk.

- Ryunakawacchi! Co za nies- Blondyn nie skończyć wypowiedzi, gdyż dziewczyna zgasiła go krótkim " nie wkurwiaj".

Zbliżyła się do kosza i rzuciła piłkę. Ta odbiła się od poprzeczki i spadła na podłogę. Natsu zalała się łzami.

- Jestem taka beznadziejna! Nic, kurwa, nie umiem! Jebać to chujostwo! Jebać was wszystkich! Idźcie do gównianego haremu, bando otaku! - Wyzwiska pod adresem Pokolenia Cudów zaczynały wyprowadzać Akashiego z równowagi. Imperator już podniósł nożyczki, więc Midorima postanowił szybko interweniować, by ocalić dziewczynę Kuroko.

- Ryunakawa.

- Czego, pierdolę?

- Mam dziś twój Lucky Item. Powinien ci pomóc w ciężkich chwilach.

I wcisnął dziewczynie do rąk wymieniony przedmiot. Natsu już miała spławić go stekiem przekleństw, ale wtedy dotarło do niej, co tak naprawdę otrzymała od Midorimy.

Paczkę podpasek Always ze skrzydełkami, o maksymalnej chłonności.

Niepotrzebnie dodawać, Pokolenie Cudów nie wróciło do domu bez szwanku.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (57)

  • elenawest 07.01.2016
    Bez obrazy proszę, tak na wstępie ;-) niestety nie ogarniam japońskich arcydzieł, niemniej jednak ten tekst spowodował, że się uśmiechnęłam :-) ... Mało tego, ostatnie dwa zdania sprawiły, że teraz mam banana na ustach :-D 5 leci ode mnie ;-)
  • Majeczuunia 07.01.2016
    Dziękuję, elena XD Można czasem ogarnąć, do języka można się przyzwyczaić, a i często bardzo dobrze się bawi przy takim anime :D
  • elenawest 07.01.2016
    Majeczuunia to napewno, tyle, ża ja nigdy w tym nie siedziałam, a jedyne anime, jakie oglądałam to z czasów mojej młodości, Czarodziejka Z Księżyca, więc niestety aktualne anime, to nie moje tematy ;-)
  • Majeczuunia 07.01.2016
    Ja też z dzieciństwa obczajałam tylko Naruto i Dragon Balla, a teraz mam za sobą około 40 tytułów :) Niektóre naprawdę genialne
  • elenawest 07.01.2016
    Majeczuunia akurat ten typ filmików czy komiksów niestety mnie nie pociągnął. Wybacz ;-) jednak twój tekst jest bardzo fajny :-D
  • Sky300 07.01.2016
    Hahah!!! To jest świetne! Czekam na więcej :D 5
  • Majeczuunia 07.01.2016
    Dziękuję bardzo i wkrótce planuję całą historię Kuroko i Natsu pt. "Pokolenie Idiotów" :)
  • Sky300 07.01.2016
    Majeczuunia, mam nadzieję, że z takim samym humorem :) Ja chciałam napisać kiedyś opowiadanie łączące ze sobą postacie z Knb i z Haikyuu!!, ale jakoś ten zapał gdzieś zaginął :P
  • Moni 07.01.2016
    Serio? :P Oglądając anime odniosłem inne wrażenia. XD
    - Dać jej Kuroko nagiego w wyrze! ~ Tak. :3
    nanodayo ~ ?
    Koniec powinien być inny.
    Dwa tygodnie później, pogrzeb Mido:
    Kise: Trochę przegiełaś.
    Natsu: Nie.
    I tak dalej. :D
  • Moni 07.01.2016
    Odniosłam. :C
  • Majeczuunia 07.01.2016
    Haha XD Mam nadzieję, że zajrzysz do pełnej historii Kuroko i Natsu pod tytułem "Pokolenie Idiotów", która wkrótce ukaże się na Opowi :) Dzięki, Moni :*
  • Moni 07.01.2016
    Nie ma sprawy, milutka. :*
  • KarolaKorman 08.01.2016
    Ja też się uśmiałam. Nie oglądałam nigdy anime, ale przeczytałam już tyle tekstów wzorowanych na nim, że nawet przestały mi przeszkadzać japońskie imiona :) 5 :)
  • Majeczuunia 08.01.2016
    Dziękować :*
  • Ichigo-chan 08.01.2016
    2/10 mistrzu reklamy. Czyli 5/5, bo się skraca.
    Mój kochany kebs jest taki kochany, że go kocham.
    Ale, eh, moja mała Maja... Takie słownictwo...
  • Majeczuunia 08.01.2016
    Ty mnie podczas okresu nie słyszałaś... XD
  • Haruu 10.01.2016
    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • Majeczuunia 10.01.2016
    #konstruktywnaharu XD
  • Moni 10.01.2016
    Już po notce masz jeden, seksistko. To się leczy, szmato.
  • Slugalegionu 10.01.2016
    Noż tu już przegiełaś pałę, suko. Odczep się od Mai, nic Ci nie zrobiła i na pewno nie jest seksistką.
  • elenawest 10.01.2016
    Slugalegionu brawo!!!!
  • Slugalegionu po co te wulgaryzmy? Uczmy Moni, jak należy się wypowiadać, jeśli nie wyniosła tego z domu...
  • elenawest 10.01.2016
    Szymon Szczechowicz a tam :-D
  • Slugalegionu 10.01.2016
    Nikt nie będzie mi Mai wyzywał od szmat. -_-
  • elenawest 10.01.2016
    Slugalegionu zgadzam się z tobą :-)
  • Slugalegionu no ja też jestem oczywiście po Twojej stronie. Też nie zamierzam tolerować takiego wyzywania Szanownej Pani Mai, lecz uważam, że jednocześnie dobrze byłoby nauczyć czegoś osobę wyzywającą. Jest biedna, nikt jej nie nauczył jak się zachować... powinno nam być jej żal z tego powodu...
  • Beznadzieja 10.01.2016
    Idę po popcorn. Znalazłam sobie zajęcie na wieczór. Czytanie żałosnej zemsty Moni.
  • Moni 10.01.2016
    Uniżony, no sory bardzo, ale ja seksizmu tolerować nie będę.
  • Majeczuunia 10.01.2016
    Polecisz jakieś lekarstwo?
    A co do reszty, to ja nie mogę, Sakal... *tuli* Kocham Cię *tuli elenę* Ciebie też. *tuli Moni* Mój pierwszy hejt!
  • Numizmat 10.01.2016
    Ej, a ja jeszcze nie dostałem żadnego koma od Moni. Czuję się z tego powodu smutny i opuszczony...
  • Numizmat spokojnie! Żeby zemsta była dokonana, każdy musi otrzymać przynajmniej jeden! :D
  • elenawest 10.01.2016
    Numizmat uważaj, bo napewno jeszcze dostaniesz :-D
  • Numizmat 10.01.2016
    Sakal, przypomnij mi, ile osób mówiło do Ciebie Uniżony? Bo już dawno tego nie widziałem, a Moni teoretycznie jest nowa, więc...
  • elenawest 10.01.2016
    Majeczuunia my cię kochamy i nie damy cię skrzywdzić :-* ani żadnego innego użytkownika tego portalu, bo my tu jesteśmy wielką, w gruncie rzeczy zgraną rodziną, a ten hejt moni jest poniżej czegokolwiek :-D
  • elenawest podpisuję się obiema rękami! Szczególnie, że jej ,,hejty" pojawiają się tylko po to, żeby się pojawić... nawet nie raczy spojrzeć na odpowiedzi na nie... to jest takie szczekanie, żeby szczekać. :D
  • elenawest 10.01.2016
    Szymon Szczechowicz to jest zachowanie przedszkolaka :-P
  • Beznadzieja 10.01.2016
    Droga Moni (muszę się wtrącić) twoja zemsta jest tak żałosna, że ręce mi opadają. Z tej całej dyskusji wynika tylko, że nie rozumiesz żartów i nie umiesz przyjąć krytyki. Zabawne jak hejtujesz tak ciekawe i humorystyczne opowiadanie. No, ale przeginasz wyzywanie innych od "szmat" jest poniżej wszelkiej godności. Ja nie mogę, ale kulturalny ten mój komentarz... Żenada
  • bighome 10.01.2016
    Moni to po co to czytasz?! Pewnie dlatego że nie możesz znieść tego że ktoś wypomniał ci twoje błędy i ocenił nie tak jak na to liczyłaś i chcesz teraz żeby ktoś kto pisze naprawdę dobre teksty poczuł się jak ty. Tylko że Majeczuunia na to nie zasługuje w przeciwieństwie do ciebie. XD
  • Majeczuunia 10.01.2016
    bighom Dziękuję za komplement :* Ja nie piszę też Bóg wie jak dobrze XD
  • Angela 10.01.2016
    Tak czytam i nie wieżę, w to co czytam. Szanowna Moni, weś się trochę ogarnij, bo aż żal czytać. A wulgaryzmy, hmmm,
    na to też jest metoda: wyszoruj buzię od środka mydłem ( najlepiej szarym )
  • I papierem ściernym! Inaczej niektóre mogą zostać!
  • elenawest 10.01.2016
    Uważaj, bo teraz ty dostaniesz jej hejtowskiego komenta :-D
  • Angela 10.01.2016
    Jak nie ma gdzie pisać to zapraszam do siebie, płakać nie będę, a może jej się znudzi : )
  • elenawest 10.01.2016
    Wątpię, by się znudziła ;-) ale wiesz, większość z nas tu płacze. Tyle, że ze śmiechu :-D
  • Angela 10.01.2016
    elenawest Panna jest cudowna, bardzo odświeżająca : D
  • elenawest 10.01.2016
    Angela oj tak :-D już dawno się tak nie bawiłam, a przypiszczam, że i większość opowijkowiczów :-P
  • Beznadzieja 10.01.2016
    Mam nadzieję, że szybko się nie znudzi ;)
  • Angela 10.01.2016
    Ale ona już sobie chyba poszła : c
  • Beznadzieja 10.01.2016
    Smutecek
  • elenawest 10.01.2016
    Oby nie
  • Poszła po koleżanki :D
  • elenawest 10.01.2016
    Szymon Szczechowicz już się boję ;-)
  • Beznadzieja 10.01.2016
    elenawest Będzie zabawa. :P
  • elenawest 10.01.2016
    Beznadzieja wiem :-P
  • Beznadzieja 10.01.2016
    elenawest Niech szybko wraca. Już tęsknię... xd
  • elenawest 10.01.2016
    Beznadzieja cholercia i ja też. Tak pięknie było i się skończyło :-(
  • Rasia 23.01.2016
    "a reszta kolorowych korzykarzy" - koszykarzy*
    "Co za nies- Blondyn nie skończyć wypowiedzi" - spacja i skończył*
    Rozbawiła mnie końcówka :D Fajny pomysł, zostawiam 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania