Kobieta o imieniu Liz - smutna wiadomość pełna szczęścia

Tekst dedykuję i przeznaczam dla wszystkich czytelników serii "Kobieta o imieniu Liz"

 

*****

 

Kliknęłaś w link i czekałaś, aż strona się załaduje. Kółeczko zagłady mieliło zawartość, która ciągle pozostawało tajemnicą. Jest! Załadowało się. A cóż to? Kurtyna? Patrzyłaś na ciężki, purpurowy materiał i próbowałaś dojrzeć, co takiego ukryto za nią.

Nagle zaczęła się podnosić. Trwała absolutna, niezmącona cisza. Przed chwilą ktoś kaszlnął, ale natychmiast go wyproszono. Deski parkietu rozświetlał jasny reflektor, lecz nikt nie pojawiał się w jego obrębie. Cisza trwała i wtedy, tuż przy bocznej kotarze, ukazała sie burza włosów, po czym natychmiast zniknęła. Za ciężkim materiałem trwała jakaś walka, szamotanina, a może dyskusja z argumentami pokroju żelaznej rury. Liz została ponownie wyschnięta na scenę, spojrzała z wyrzutem na tego kto jej w tym pomógł, po czym odwróciła się w stronę publiki.

- Dzień dobry - zaczęła lekko speszona - Eeee, ja... Ten... Za chwilę pojawią się tu... Artyści... Na przykład...

- Liz! - Chris wychylił się zza kotary - Ty nas zapowiadasz? Przecież to brzmi jak mowa pogrzebowa! - podszedł do córki, która wyglądała jak kupka nieszczęścia.

- Nie prawda!

- No tak! Mogłaś powiedzieć Chris, mąż, ojciec, artysta. Zgroza!

- Dobra, już dobra. Nie było tak źle - Alex wyszedł z drugiej strony podnosząc ręce.

- Ej! Nie gracie według scenariusza! Niszczycie mi przedstawienie! - Sam z słuchawką w uchu i plikiem kartek w ręku wpadła na scenę.

- No to jesteśmy w kąplecie - Chris przewrócił oczami.

- Jeszcze ja! - DeeDee wbiegła na środek, a Alex wziął ją na ręce i posadził sobie na barana.

Nagle wszyscy zamarli i spojrzeli na publikę. Stanęli w szeregu i uśmiechając się czule każde powoli wyciągnęło dużą kartkę z kolorowym napisem. Tak powstało:

 

"Dziękujemy za wszystkie wspólnie spędzone chwile. Nie istnielibyśmy bez was"

 

Chwilę tak stali, po czym rzucili plakaty i zeszli ze sceny, wprost do publiczności. Ludzie z nimi rozmawiali, przytulali się, robili sobie zdjęcia. Gdy już wszyscy ponownie znaleźli się na deskach sceny, Liz wyciągnęła nowy plakat, ale zawierał tylko urywek wiadomości. Alex podszedł ze swoim i dołączył nową cześć. Chris dopasował kolejny element, a potem Sam i DeeDee.

 

"Do zobaczenia. W innej formie"

 

Ukłonili się i machając wszystkim na pożegnanie zniknęli za kurtyną.

 

*****

 

Chciałem wszystkim bardzo podziękować za śledzenie tej historii. Wasze opinie, odczucia, rady były niezwykle cenne. Pomogliście mi tworzyć tę opowieść. Niestety więcej rozdziałów "Kobiety o imieniu Liz" nie pojawi na Opowi. Piszę tę wiadomość, ponieważ są osoby, które czekają na ciąg dalszy. Wam dziękuję w szczególności. Dlaczego Liz już tu nie zagości? Kochani, Liz została wybrana na kolegium wydawniczym i jej ciąg dalszy będziecie mogli poznać w księgarni! Tak! Moja słodka Liz doczeka się wersji papierowej.

Osobą zainteresowanym będę mógł podać szczegóły, ale przygotowania potrwają dość długo. Dziękuję Wam jeszcze raz i mam nadzieję, do zobaczenia w księgarni!

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Marzycielka29 04.09.2015
    Chris gratiluję!!!!!!!!! Czułam, że tak będzie, poprostu wiedziałam i piszę to szczerzezz Oczywiście trzymam bardzo mocno kciuki!!! Będę tęsknić za Liz, ale cieszę Twoim szczęściem :D
  • Marzycielka29 04.09.2015
    Poproszę pierwszę wydanie z autografem, jako twoja wierna fanka:D ps. Nie żartuję ;)
  • Chris 04.09.2015
    Dziękuję Marzycielko! Wiadomość jest swierza i ciągle w nią niedowierzam. Dziękuję jeszcze raz. Autograf, tak? Myślę, że da się załatwić ;)
  • Johnny2x4 04.09.2015
    Czemu nic nie mówiłeś?! Gratuluję bracie!!!!
  • Anonim 04.09.2015
    Gratuluję :)
  • Marzycielka29 04.09.2015
    Ja zawsze Ci mówiłam, żebyś spróbował w wydawnictwie:) I co? Miałam racje hehehe
  • KarolaKorman 04.09.2015
    I ja przyłączam się do gratulacji :) Serdeczne i pełne wzruszenia :)
    Też chciałabym taką książkę z autografem, pokrywam koszty przesyłki i egzemplarza :)
    Bardzo się cieszę, że Ci się udało!
  • wolfie 04.09.2015
    Ja również dołączam się do gratulacji :)
  • MrJ 04.09.2015
    Powiem jedno. Fucking hell. Właściwie i tak byłeś na mojej krótkiej liście pierwszych do profeski, ale tak czy inaczej gratuluję. Smutno mi, że nie dostaniemy więcej Liz, bo przecież jako facet romansu nie kupię(muszę znaleźć sobie dziewczynę, będę miał wymówkę). Jeszcze raz gratuluję i mam nadzieję, że jeszcze coś nam puścisz.
  • Ronja 04.09.2015
    Jeju, jeju, Chris tak się strasznie cieszę! Ogromne gratulacje. Nie czytałam Liz, nie czytam romansów raczej w ogóle, ale jak już wyjdzie to kupię i przeczytam i będzie to mój pierwszy romans w biblioteczce, a wiem, że nie będę żałować :))
  • Anonim 04.09.2015
    Brawo Chris! :D
  • Anonim 04.09.2015
    ogromne gratulacje!
  • Angela 04.09.2015
    Najserdeczniejsze gratulacje Chris, to cudowna wiadomość : D
  • Anonim 04.09.2015
    No to gratulacje, witam w klubie :D Kto wydaje, jeśli mogę wiedzieć, gdzie kupić?
  • Pospolita 04.09.2015
    Gratulacje! Powodzenia w tworzeniu dalszej twórczości ;)
  • Niebieska 04.09.2015
    Gratulacje Chris! :)
  • Lucinda 05.09.2015
    Również gratuluję, to świetna seria i nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła przeczytać całość w wersji papierowej:)
  • Majeczuunia 05.09.2015
    Jak nie będzie w Empiku, to porozwalam wszystkie księgarnie, tylko żeby mieć Liz na półeczce.
    Gratulacje, Chrisior! Będzie bestseller, zobaczysz ;)
    PS. Można zapytać, jakie wydawnictwo zajmie się twoim dziełem?
  • Chris 08.09.2015
    Dziękuję wszystkim bardzo za miłe słowa! Jesteście niesamowici!!! :)
  • Chris 08.09.2015
    Padło pytanie gdzie będzie dostępna. Wśród docelowych księgarni jest matras ;) Ślepiec pytałeś kto. Wydawnictwo Novae Res ;)
  • Chris 08.09.2015
    Wzruszyliscie mnie tą reakcją! Dziękuję jeszcze raz!
  • Marzycielka29 16.01.2016
    Tak sobie siędzę i zastanawiam się jak moja koleżanka Liz? :D A tak serio, serio. Brakuje mi tu Twoich opowiadań. Man nadzieję, że wszystkie plany idą w dobrym kierunku. Powodzenia i wpadnij czasem na opowi :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania