kocham bielinka, który jest trzepoczącym wspomnieniem

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (55)

  • Margerita 10.09.2018
    pięć tekst mi się bardzo podoba i cieszę się że wróciłaś bardzo za tobą tęskniłam
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj
    Wiem, że masz dobre serce i jesteś dobrym duszkiem tego portalu.
    Dziękuję i pozdrawiam ciepło
  • Canulas 10.09.2018
    Ja pierdzielę. Tak troszkę bez kontekstu jestem, bo mnie 3 tyg nie było m, ale kilka zdań to najprawdziwsze perły.
    Nieźle, Pasją.
    Pozdrawiajet
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj
    Cóż ją też nie widzę żadnego kontekstu, bo mnie nie było. Dziękuję za zerknięcie.
    Miłego wieczoru
  • Ozar 10.09.2018
    Tekst dla mnie za trudny, ale ciesze się że wróciłaś!!!
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj
    Jesteś super gość i twoja szczerość powala. Nie każdy może tym się pochwalić.
    Szacun wielki.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Justyska 10.09.2018
    Jak to jest jest, że na świecie liczba ludności wzrasta wprost proporcjonalnie do poczucia osamotnienia.
    " Dla wszystkich wystarczy kubków na kawę na tysiąc lat przed narodzeniem klaustrofobii i umierania w samotności." - cudo

    " Koniec końców, gdy przestrzeń sczernieje, a my zobaczymy pod sobą miejsca połyskujące jak złoto dla zuchwałych, bo piece dzieciństwa bardzo powoli wygasają." - tu też pięknie, chociaż zasugerowałabym nieśmiało usunięcie "a my". Przeczytaj bez, wydaje mi się, że lepiej.

    Super, że wróciłaś i to jeszcze z takim pięknym tekstem. Aż mi się buzia uśmiechnęła, widząc Twój nowy tekst:)

    Pozdrawiam serdecznie!
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj Justyska
    Dziękuję za zrozumienie osamotnienia i ciszy. Co do sugestii zastanowię się.
    Twoja buzia mówi wszystko. Dziękuję.
    Pozdrawiam i miłego wieczoru
  • Dekaos Dondi 10.09.2018
    Niełatwy tekst, ale bardzo mi podszedł. Treść do przemyślenia. ładnie podana. Wiele zdań naprawdę super. Tak to subiektywnie odczuwam.
    Pozdrawiam→5
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj DD
    Dzięki za przełamanie tekstu i przemyślenie. Odczucia są najważniejsze.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Nerd 10.09.2018
    Psychodela jak nic 5
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj
    Czy wszystko u ciebie jedną miarą jest mierzone? A może to inaczej jest nazywane.
    Zdrowia życzę:)
  • Nerd 11.09.2018
    Psychodelia – termin określający styl muzyki, sztuki wizualnej, mody i kultury, oryginalnie przypisywany schyłkowi lat sześćdziesiątych i hippisom. Został on stworzony w roku 1966, lecz największą popularność zdobył podczas Lata Miłości w 1967. Jego początki zwykle lokalizuje się w San Francisco, jednak szybko rozprzestrzenił się w USA i na całym świecie. Nazwa psychodelia pochodzi od psychodelików, substancji psychoaktywnych wywołujących mistyczne doznania duchowe, wielobarwne i zmiennokształtne efekty wizualne oraz wzmożoną wrażliwość na bodźce.

    Pozdrawiam :)
  • Nerd 11.09.2018
    A muzykę psychodeliczną potocznie nazywaną Trans uwielbiam :)
  • Pasja 11.09.2018
    Dzięki i miłego wieczoru życzę
  • Szudracz 10.09.2018
    Zawsze od Ciebie płynie strumień wielu refleksji.
    Dobrze, że jesteś.
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj Szu
    Bo w tych naszych wynurzeniach są najważniejsze odczucia.
    Też dobrze, że ty jesteś.
    Dziękuję i pozdrawiam
  • jolka_ka 10.09.2018
    Czwarty akapit jest cudny. 5+
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj
    Dobry wybór i dzięki za twój ślad.

    Miłego dnia i słońca w mroku
  • Keraj 10.09.2018
    Bardzo dobry tekst, jak dobrze zrozumiałem o przemijaniu, samotności i zaczęciu wszystkiego od nowa, tylko właśnie w tym samym życiu czy innym. Miło że wróciłaś i to z tak dobrym tekstem.5
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj Kieraj
    Dzięki za odbiór i za przemijanie.
    Pozdrawiam ciepło
  • Aisak 10.09.2018
    Codzień wstaje świt
    Wczoraj to już mit

    Otwórz oczka żyj
    I do przodu przyj


    Przesyłam dużo uśmiechu :•)
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj dobra duszo
    Cudne motto na dzień dobry. Czy mogę go zagarnąć dla siebie.
    Dziękuję za uśmiech i w rewanżu przesyłam tysiąc takich uśmiechów.
    :):):):)
  • Aisak 11.09.2018
    pasją,
    Napisałam dla ciebie, więc jak najbardziej możesz zagarnąć :)
  • Adam T 10.09.2018
    Jesteś. To mi wystarczy. Bo ten Twój ostatni tekst, ten, którego nie ma...
    Ech.
    Pozdrowiecki.
  • Adam T 10.09.2018
    Nie wiem, czy to nie najlepszy Twój tekst. Cholera, bardzo, bardzo dobry.
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj
    Dziękuję za troskę i dobrze, że też jesteś.
    Co do tekstu to czy dobry, czy nie? Jest po prostu i ma dla mnie duże znaczenie. Cholera lubię to w twoim komentarzu.

    Pozdrawiam i miłego dnia
  • Bożena Joanna 11.09.2018
    Przeczytałam kilka razy i ciągle zadaję sobie pytania. Raz jesteśmy po drugiej stronie, drugi raz mamy zaczynać wszystko od nowa. Wszystko tchnie tajemnicą życie i pożyciu. Jeden zna tajemnicę, ale jaką?
    Najbardziej spodobał mi się Twój monolog jako drzewo "Przecież ja zapłaciłam za życie co należy i mam na to pokwitowania. Jestem drzewem z zeschłymi liśćmi, które wciąż żyją. A z każdym podmuchem jeszcze wszystkie kwity szeleszczą". Piękne porównanie. Wzbogaciłam swoje słownictwo o jeden wyraz."okara".Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj Bożenko
    Bardzo wnikliwe spojrzenie na drzewo. Życie zawsze jest tajemnicze i nieprzeniknione. Jeden zna tajemnicę, tylko jaką? Dobre pytanie. Tylko nikt nie zna odpowiedzi.
    Codziennie rozsuwamy nowe zasłony ciężkie od brudu. Lecz nigdy nie mamy czasu aby je wyprać.
    Dziękuję za ten mądry komentarz.
    Pozdrawiam cieplutko
  • nimfetka 11.09.2018
    Widać, że ten tekst ma dla Ciebie znaczenie. Czy nie jest on synonimem odrodzenia? A może inaczej. Jesteśmy dziećmi przez pewien okres czasu, przyzwyczajamy się do tej szczęśliwej beztroski, aby za chwilę rzucono nas na głęboką wodę. Smakujemy goryczy, uświadamiamy sobie tę ohydną bezcelowość naszych czynności, nie jesteśmy wystarczający, stajemy się osamotnieni, a w najgorszym wypadku wyprani z emocji.
    Treść, w której zawarte jest milion różnych metafor. Nie uda mi się ich wychwycić. Tekst fenomenalny. Również cieszę się, że wróciłaś.
    Mam nadzieję, że wena będzie sprzyjać, bo brakowało Twoich perełek.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj Nimfetko
    Masz rację tekst jest naszpikowany metaforami i każdy może coś znaleźć dla siebie. Ważność jego jest wielka i bardzo osobista. Czyż nie odradzamy się każdego dnia, kiedy otwieramy oczy i wychodzimy zza zasłony nocy.
    Dziękuję za głęboką refleksję i za to, że też jesteś.
    Miłego wieczoru
  • Niesamowity tekst.
    Niebawem napisze szerszy komentarz.
  • Niesamowity tekst.
    Niebawem napisze szerszy komentarz.
  • Niesamowity tekst.
    Niebawem napisze szerszy komentarz.
  • Niesamowity tekst.
    Niebawem napisze szerszy komentarz.
  • Niesamowity tekst.
    Niebawem napisze szerszy komentarz.
  • Niesamowity tekst.
    Niebawem napisze szerszy komentarz.
  • Niesamowity tekst.
    Niebawem napisze szerszy komentarz.
  • Niesamowity tekst.
    Niebawem napisze szerszy komentarz.
  • Boze, bardzo przepraszam. Nie mam pojeecia, dlaczego zdublowa£o moj komentarz.
  • Pasja 11.09.2018
    Witaj
    Nic nie szkodzi, może to jakiś znak.
    Bardzo miło że jesteś
  • Antoni 11.09.2018
    Przy wolnej chwili przeczytam. Teraz proszę, odpisz na maile. Może i to dość egoistyczne, ale czas mnie goni.
  • Pasja 11.09.2018
    Antoni wszystko masz w mailu. Pewnie w czwartek odpowiem wieczorkiem. Zdążymy.
    Pozdrawiam
  • Antoni 11.09.2018
    pasja Właśnie nie. :( Pierwsza część była w rozmowie na facebooku. :/
  • Ten tekst robi piorunujące wrażenie, a jego końcowe zdania są tak świetne, że robią robotę w głowie jak to się naprawdę rzadko zdarza.
    Bardzo uczuciowo i pięknie!
    Pozdrawiam Pasjo!
    Fajnie, że jesteś mimo że... no wiesz.
  • Pasja 12.09.2018
    Witaj Maurycy
    Bardzo cieszy mnie twoja obecność i twoje odczucia. Dziękuję za to... wiesz.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Artbook 12.09.2018
    Ten motyl przemawia do mnie ;-) Co prawda trudny, ale bardzo ważny tekst. Mieszanka smutku i radości.

    "Koniec końców, gdy przestrzeń sczernieje, a my zobaczymy pod sobą miejsca połyskujące jak złoto dla zuchwałych, bo piece dzieciństwa bardzo powoli wygasają." - to fakt...

    Mądrze i dojrzale o naszym życiu :-) Pozdrawiam! Piąteczka :-)
  • Pasja 12.09.2018
    Witaj
    Bardzo cieszy mnie twoja aprobata i zrozumienie ważności tekstu.
    Pozdrawiam serdecznie
  • MarBe 14.09.2018
    Często każdemu nowo poznanemu pokazujemy inną naszą twarz w zależności, co pragniemy uzyskać. Wtedy jesteśmy inaczej odbierani i oceniani.
  • Pasja 15.09.2018
    Witaj
    Pewnie jest tak jak piszesz. Człowiek posiada wiele twarzy, ale niekoniecznie tych złych.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Agnieszka Gu 15.09.2018
    Witam,
    Nie sposób przejść spokojnie przez Twoje utwory. Pomijając świetnie nakreśloną emocjonalną oraz fabularną stroną, rzuciło mi się w oczy słowo "Okara" - japońskie jedzonko - jak okazało po przekopaniu neta :)
    Utwór brzmi jak przywitanie :) - zatem witamy :))
    Pozdrawiam
  • Pasja 15.09.2018
    Witaj
    Dziękuję za miłe słowa i wyjaśniam, że w tym tekście okara to rodzaj taczki.
    Pozdrawiam ciepło
  • Agnieszka Gu 16.09.2018
    pasja
  • Agnieszka Gu 16.09.2018
    pasja

    "Okara* toczyła się zawsze na jednym kole" — Wyobraziłam sobie "japońskie jedzenie" na okrągłym półmiseczku... pusty półmisek... toczący się samotnie....

    Więc też mi spasowało... :))
  • Pasja 16.09.2018
    Agnieszka Gu bardzo ciekawa twoja koncepcja.:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania