6

P

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • vilemo 29.05.2016
    Coś dużo piszesz,że robisz "lekki makijaż" i te opisy ubrań. A gdzie główna puenta? Czy życie Em składa się tylko z makijażu i ciuchów?
  • Andzia 29.05.2016
    Dwa razy opisałam w co się ubiera. Serio? Aż tak zwracacie uwagę na takie rzeczy? Czy te wszytkie opowiadania idą na konkursy czy tylko aby ktoś poczytal je dla swojej przyjemności?
    Moim zdaniem nie przesądzam z opisami. Przecież to opowiadanie ! Opisy muszą być! Nie za często ale muszą! Myślałam że będą się komus podobać moje opowiadania. Ale widzę ze nie ma tu ludzi którzy pomyślą ''Ale ma wyobraźnię '' ''Tyle napisać aby ktoś miał radość z czytania ''. Niektórzy potrafią tylko krytykować.
  • Ginny 29.05.2016
    Andzia, a więc żegnamy! Więcej nie wracaj :)
  • Andzia 31.05.2016
    Ginny weź sama spierdalaj :D
    Taka moja rada.
    Nie mogłam się powstrzymać aby to napisać już od dawna :P
  • Majeczuunia 29.05.2016
    popieram poprzednika. i na razie strasznie mało jest wiadomo o bohaterach, prócz wyglądu, który jest oczywiście zniewalający i nieziemsko boski. czym się w ogóle zajmuje ta Em? ma jakieś wykształcenie, zainteresowania, historię, doświadczenia, talenty, dziwne fetysze? czy tylko zamiłowanie do lekkiego makijażu i wprowadzanie się do domów gości, których poznała 5 minut temu, ale walić, bo jest przystojny?
  • Kajamoko 29.05.2016
    Ooo...
    Dziękuję ^.^ Ciepło mi się zrobiło na serduszku
    Jak schodziła po schodach to myślałam, że się na końcu wywali
    I jeśli to nie głos Bruna to może jakaś konkurencja dla niego?
    Obowiązkowo 5 :)
  • Andzia 29.05.2016
    Majeczuunia i vilemo : Jejku! Nie podoba się wam to nie czytajcie! To jest moje opowiadanie i pisze je jak chce! Może i robię błędy, nie pisze nieraz tego co powinno być ale ja tak chce. Gdybym chciała coś dodać dodałabym to.
  • TheBlackSwan 29.05.2016
    Andzia, nie mieszam się wprawdzie do tej sprawy, ale chcę dać Ci dobrą radę ;) Majeczuunia i vilemo wyrazili tylko swoje zdanie. Nie sądzę, żeby ich zamiarem było obrażenie cię. Myślę, że powinnaś pokornie przyjąć ich krytykę i zastanowić się trzy razy nad tym, co napisali. Każda dobra rada jest na wagę złota :) Tym bardziej, że to twoje początki tutaj.
  • Andzia 29.05.2016
    TheBlackSwan Okej mogły wyrazić swoje zdanie. W jednym komentarzu A nie tak jak Majeczuunia przy każdym rozdziale. Skoro nie podobał im się pierwszy dział to co dalej czytały? Uważam że trochę przesadzily ze swoimi komentarzami. Brzmią tak jakby nie chciały abym pisała.
    Jest mi bardzo przykro z tego powodu.
  • TheBlackSwan 29.05.2016
    Andzia, komentarze wspomnianych osób mają na celu zwrócenie ci uwagi na pewne nieścisłości i braki. Ty, jako autorka, wiesz o postaciach wszystko. Znasz ich osobowość, przeszłość itd. My, jako czytelnicy wiemy o nich tyle, ile wyczytamy. Komentarze są bardzo cennymi radami, pisz dalej i staraj się brać pod uwagę opinie osób, które mają zupełnie inne spojrzenie na całą historię :)
  • Kajamoko 29.05.2016
    Mi się to bardzo podoba
    Opisy są świetne, pomagają wyobrazić sobie postać
  • nagisa-chan 29.05.2016
    *w*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania