.

.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Bóg nas kocha i chce żeby ludzie kierowali się do miłości. Miłość nie może błąkać się bez ciała po przestrzeni nad tym światem. Ma zejść i wejść w ludzi. Wszystkich ludzi należy kochać, należy zawstydzać ich swoją miłością, jeśli ich wiara sięga dna.
    O osobę, którą będzie kochać się najbardziej jest trudno, ale trzeba walczyć o miłość. To najważniejsze w życiu, choć tego nie dostrzegamy.
    Dam 5 :')
  • KarolaKorman 06.05.2015
    Ja wierzę w różne rodzaje miłości. Może dlatego, że mam pojemne serce i by nikogo z kochanych przeze mnie osób nie zrzucić na niższy poziom, stoją wszyscy w równym szeregu. Różnią się tylko powody mojej miłości. Bo jak porównać miłość do rodziców, czy dzieci z miłością do męża. Tu wchodzą zupełnie inne sfery uczuciowe. Myślę, że Tobie w Twoim tekście właśnie o taką miłość chodziło. Miłość do partnera. I zgodzę się z Tobą, że powiedzieć komuś Kocham Cię, to nie lada wyznanie. Niesie z sobą wierność, tolerancję, oddanie, zaufanie i same dobre i wzniosłe uczucia. Taka miłość nas uskrzydla i sprawia, że czujemy się szczęśliwi :). Zostawiam 5 za Twoje przemyślenia, które wywołały refleksję :)
  • NataliaO 06.05.2015
    Ja wierzę w różne rodzaje miłości. Może dlatego, że mam pojemne serce i by nikogo z kochanych przeze mnie osób nie zrzucić na niższy poziom, Karola dobre masz to serducho/ co do opowiadania było przyjemne, ciekawie napisane. Fajne przemyślenia, 4:)
  • Angela 06.05.2015
    Bardzo głębokie, i mądre przemyślenia, zupełnie inne od wcześniejszych zabawnych
    tekstów. Takie szczere, i prawdziwe. Zapomniałeś jedynie dodać że należy rozróżniać
    uczucia przypisane do słowa KOCHAĆ, i ZAKOCHAĆ SIĘ bo moim zdaniem to nie to samo.
    Zostawiam 5 : )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania