....

....

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • KarolaKorman 28.02.2017
    Wspomnienia ze szkoły są różne. Ja też mam wiele, nie powiem, że przykrych, bo nie było mi przykro, raczej czułam niezrozumienie. Największym było niezrozumienie tego, że czytałam wolno. Do dziś tak czytam i żyję, ale wówczas wciąż ktoś robił mi z tego powodu docinki. Jedną, która utkwił mi w głowie, było zostawienie po lekcji i wróżenie mi przyszłości sprzątaczki miasta. Nie chcę wspominać nazwisk, ale przyrównali mnie po nazwisku do rodziny wykonującej taką czynność. Wielokrotnie też kazano mi czytać na minutę - nie muszę mówić, że to był koszmar. Krótkie słowa, bez składu i ładu następujące po sobie przeplatane dłuższymi, często niezrozumiałymi. Co do chodzenia z książką na głowie i kijem od szczotki na plecach trzymanym pod pachami - też wspominam :) Pomimo tego zawsze byłam osobą, która nie przywiązywała do tego większej wagi. Nigdy nie czułam wstydu, może dlatego, że byłam wyjątkowa z matematyki, a z tym przedmiotem większość nie dawała sobie rady. Pozdrawiam i 5 :)
  • Antoni 28.02.2017
    Dziękuję za wartościowy komentarz. :)
  • maga 28.02.2017
    Od września Finowie znieśli klasy w szkołach. Całkowita reformacja edukacji. W dzisiejszej dobie Internetu to może poskutkować w bardzo pozytywny sposób. Tak myślę.. Ja źle funkcjonuje w dużych grupach społecznych i dla mnie takie coś jest super. Wstrzymuje się od oceny tej pracy, bo potrzebuje troche czasu, aby ją przemyśleć. Pozdrawiam serdecznie :)
  • Antoni 28.02.2017
    czekam więc na werdykt :)
  • Adam T 28.02.2017
    Za samo ostatnie zdanie dałem piątkę, choć mój durny telefon zrobił z tego trzy i tyle wstawił :(( Przypomniał mi się obraz szkoły z filmy The Wall, jeśli nie widziałeś, polecam. Samą płytę też polecam, choć Pink Floyd nie zawsze da się lubić. Ciekawie napisany tekst, nie mam zastrzeżeń żadnych, tyle, że mi mało. Tak mi się fajnie czytało, że mi teraz zwyczajnie mało.
  • Antoni 28.02.2017
    Napisałem ten fragment bardzo szybko. Dzisiaj przeczytałem go na spokojnie i zdałem sobie sprawę, że jest całkiem dobry. Jest nad czym pracować. zbiór kilkudziesięciu podobnych byłby ciekawą książką, brak takiej na polskim rynku, a temat bardzo ważny. dzięki za ocenę ;)
  • Ewcia 28.02.2017
    Ją bardzo miło wspominam szkołę może oprócz matmy której nie znoszę do dziś.Dam 5
  • Antoni 28.02.2017
    No cóż...
  • Ewcia 28.02.2017
    Sorki miało być ja.To wina telefonu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania