Koniec...

Dosyć mam tych łez

Wylanych przez ciebie.

Skulona

Czekam na ostatni wdech

 

Co ja w tobie widziałam?

Za dużo pozwalałam.

Nie znasz pojęcia miłości.

Dosyć też zazdrości.

 

Jeszcze tylko jeden wdech

I będzie koniec.

Koniec miłości,

Koniec zazdrości.

Po prostu koniec...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • D4wid 31.05.2016
    Klimat niestety znany dlatego łatwiej mi się czytało. Jednak na wierszach się nie znam, więc bez oceny. Dodam, że mi się podobało.
  • ObcaPlaneta 31.05.2016
    Cieszę się, że się podobało :)
  • ObcaPlaneta 31.05.2016
    Dziękuję za anonimowe 5, ale chyba wolałabym komentarz :)
  • Alicja 31.05.2016
    Widać u Ciebie postępy, a wiersz jest niezły. Dlatego na zachętę zostawiam pięć.
  • ObcaPlaneta 31.05.2016
    Dziękuję :)
  • Billie 31.05.2016
    Tak, tutaj mogę dać 5 bez zastanawiania się. Coraz lepiej Ci idzie :) Pierwsza zwrotka jest naprawdę ładna :)
  • ObcaPlaneta 31.05.2016
    A inne ? :)
  • Billie 31.05.2016
    ObcaPlaneta, nie chcę krytykować, bo nie mnie oceniać, naprawdę :) W drugiej zwrotce zmieniasz układ rymów, to mnie wybiło. Poza tym, są one dość proste. Abstrahując od formy, treść ma sens i wywołała u mnie odpowiednie emocje. Dałam Ci 5, bo wiersz mi się podoba jako całość :) Uwielbiam patrzeć, jak się rozwijasz i trzymam kciuki, abyś odnalazła swój własny, niepowtarzalny styl :)
  • Robert. M 31.05.2016
    Z tym łapaniem wdechu to alegoria, do przyszłego normalnego funkcjonowania.
  • ObcaPlaneta 31.05.2016
    Z tym łapaniem wdechu chodziło mi o to, że to już ostatni wdech.
  • Robert. M 31.05.2016
    No widzisz, ja nie umiem interpretować adwersarzy myśli pierwotnej.
  • ObcaPlaneta 31.05.2016
    Sama nie wiedziałabym, o co chodzi.
  • Robert. M 31.05.2016
    Teraz ja się uśmiecham. .... Czyli to był spontaniczny napływ myśli, taki natłok emocji , które ubrałaś w słowa?
  • ObcaPlaneta 31.05.2016
    Taak :)
  • candy 31.05.2016
    Podoba mi się ;) 5
  • Była rockmana 01.06.2016
    Hm... przeczytałam i tyle co wyniosłam, to zapisuję: Pierwsza zwrotka jest okej, podoba mi się, zaczyna się ciekawie. Problem w tym, ze gdyby po pierwszej zwrotce uciąć wiersz, niewiele by się straciło... Druga strofa przepełniona rymami częstochowskimi, tylko, żeby były. Ale wiersz nie musi mieć rymów żeby był dobry... Czasami można z nich zrezygnować, nawet na korzyść tekstu :) Ostatnia się broni "wdechem", bowiem kobiecy wdech rozpaczy mnie przekonuje, ale miłość i zazdrość znów wydają mi się za proste w ujęciu. Nie mniej jednak ćwicz, a to takie moje rady na początek :) Widać, że coś czujesz, a to chyba w świecie piszącego najważniejsze :) Pozdrawiam ciepło :)
  • ObcaPlaneta 01.06.2016
    Dziękuję :)
  • Szalokapel 01.06.2016
    Ogólnie szkoda, że takie krótkie :) Prostym wierszem potrafisz przekazać ważne i realne odczucia zranionego serca. Podoba mi się ta prostota. Oczywiście 5 :))
  • Szalokapel 01.06.2016
    Zapomniałam dodać, że mi najbardziej spodobało się zakończenie. Takie pesymistyczne. A zarazem wydaje mi się, że podmiot liryczny cieszy się z następującej śmierci... Czekam na kolejne wiersze, w Twoim wykonaniu :)
  • ObcaPlaneta 01.06.2016
    Szalokapel to prawda. Ona cieszy się,, że umiera. Dziękuję za 5
  • Nazareth 01.06.2016
    Coraz lepiej ci idzie z tymi wierszami, podobał mi sie zbudowany tutaj klimat. Pierwsza zwrotka wyszła ci szczególnie dobrze
  • ObcaPlaneta 01.06.2016
    Dziękuję
  • Rasia 01.06.2016
    Bardzo prosty, a pomimo tego emocjonalny wiersz i trafiający do czytelnika. Podoba mi się, uchwyciłaś w nim zarówno radość jak i smutki, dla której miłość zakończyła się niepowodzeniem. Zostawiam 5 :)
  • ObcaPlaneta 01.06.2016
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania