q

q

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Niemampojecia96 30.11.2016
    To bardzo udane akurat.
    Kontent.
  • Neurotyk 30.11.2016
    Ja, gut.
  • Pan Buczybór 30.11.2016
    Koniec. 5
  • Neurotyk 30.11.2016
    Amen.
  • Violet 30.11.2016
    Przeniosłeś w pewien świat, mało urokliwy ale prawdziwy. Obudziłeś tym blokowiskiem wspomnienia, spełnione i nie spełnione wyobrażenia. Pozdrawiam.4
  • Neurotyk 30.11.2016
    Violet, bardzo ciekawy opis wrażeń, myślę, że trafny. Dzięki!
  • Karawan 30.11.2016
    Nie wiem jak to Waść czynisz, ale robisz to znakomicie ! Czyżbyś pakt jakowyś zawarł z ta Pania z Grecyji? Dziekuję Ci za piękny wiersz! Dziekuję !
  • Neurotyk 30.11.2016
    Karawan, dziękuję:)
  • Angela 30.11.2016
    Kolejny udany utwór : ) 5
  • Neurotyk 30.11.2016
    Angelo, dzięki:)
  • Ojej... Wiersz wspaniały, aż wzruszyłam się tak bardzo, jak mi się ostatnio nie zdarza ( i dziękuję za to). Zupełnie jakby idąc ulicą, patrzeć w ludzi, w ich historię, codzienność. Jakby, patrząc na płatki śniegu, czuć to, co całe mnóstwo oddzielnych osób, które na nie spoglądały. Zupełnie jakby być każdym i nikim jednocześnie.
  • akwamen 30.11.2016
    Wzruszyłem się, że Ty się wzruszyłaś ha, ha.
  • Neurotyk 30.11.2016
    marcepanku, bardzo dziękuję za tenże miły komentarz i po prostu mnie zawstydzasz słowami o wzruszeniu. Pisanie wierszy to ekshibicjonizm emocjonalny, a słuchanie, ze ktoś się wzruszył czytając, to ekshibicjonizm podwójny. Tym niemniej – to miłe.

    Jest jeszcze inny wstyd... Ja godzinę po wierszu już go nie cierpię, uważam za słaby, beznadziejny, a ktoś się nim zachwyca i mam znowu dysonans jakiś poznawczy: czy ze mną wszystko w porządku, czy z Tobą, czytelniku, jest już źle. Wiem, dziwna odpowiedź autora:)
  • Neurotyku, dobrze jest nie pozostawać wobec siebie bezkrytycznym i czuć ciągły niedosyt, potrzebę szukania i rozwijania się. Chociaż mam słabość do Twoich wierszy, to naprawdę staram się komentować i oceniać z serca (nie zawsze mi się podobają, też to wtedy piszę).
  • Neurotyk 01.12.2016
    marcepanowypotwor, "nie zawsze mi się podobają" :(
  • Neurotyk jak stereotypowa kobieta :D powiesz masę dobrych rzeczy, a wyłapie tę jedną, złą.
    Nie można wiecznie słodzić, bo mi cukrzycy dostaniesz, mój drogi Panie ;)
  • Neurotyk 01.12.2016
    marcepanowypotwor, ja mam niedobory cukru, moja droga Pani :)
  • KarolaKorman 30.11.2016
    Smutne strofy, ale piękne, 5 :)
  • Neurotyk 30.11.2016
    Karolko, "dzikuję":)
  • Adelajda 30.11.2016
    Nie powiem o kim mi przypomniał ten wiersz, ale dziękuję.
  • Neurotyk 01.12.2016
    Dziiekuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania