Koniec Rozdział I

Zamykam po raz kolejny oczy, Głęboko wciągam powietrze i delikatnie je wydycham i biorę kolejny haust. Próbuję wszystko sobie przypomnieć. Od początku do końca.

Zaczął się „Koniec”. Większość państw zrzeszyła się i postanowiła, że każde z nich wybierze dziesiątkę osób, które legalnie przetrwają to wszystko. Oczywiście niektórzy przetrwają bez zezwolenia władz. Tacy ludzie mają być wydani Organizacji. Nie wiadomo co ma być z nimi później.

Istnieją także narody zbuntowane, czyli Rebelia. Od samego początku nie akceptowały wizji takiej ilości ludzi mających przeżyć, czyli dziesięciu losowych obywateli i jednego członka do organizacji, w sumie jedenaście osób.

Poza tym sprzeciwili się narzuconym prawom obywatelskim i ONPu, czyli Organizacji Narodów Przetrwałych.

Właśnie kolejny piorun z hukiem uderzył o podłoże zniszczonej planety.

Państw Rebelii nie jest wiele, bo tylko trzy. Znaczy Polska, Japonia i Kanada.

„Koniec” rozpoczął się prawie rok temu. To ważne, właśnie po roku ma nastać koniec apokalipsy.

Otwieram zmęczone oczy, jedyne co teraz czuję to głód, głód potworny i nienawistny. Budzi się we mnie straszliwe uczucie pożarcia wszystkich amerykańskich uczestników Programu Przetrwania, inaczej, wszystkich Wybranych.

Zamknąłem oczy.

Straszliwie głośne uderzenie rozbudziło we mnie falę niepokoju. Nawet na początku nie było czegoś takiego. Rozejrzałem się, nie tylko mi towarzyszyło to uczucie. Wszyscy wpatrywali się w górę i milczeli.

Rozległ się donośny głos głośnika w rogu pokoju.

- Etap „Koniec” dobiegł końca. - Był to męski, poważny głos. - Etap „Cywilizacja” rozpoczęty.

~*~

 

Nie wiem, jak to napisałem, to moja pierwsza próba pisania Dystopii i nie wiem, czy mi wyszło :)

 

Dedykacja dla Twardej Graczki, na którą mam Focha xD

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Nazareth 14.03.2016
    Jak na twój wiek, dobre, nawet bardzo. Powinieneś popracować nad rozwinięciem tej historii. Mała uwaga Narody Przetrwałe brzmi sztucznie, nienaturalnie. Zastąpiłbym to innym słowem np.Ocalałe. Pisz dalej chłopie, powodzenia :)
  • Sileth 25.03.2016
    "Jak na twój wiek", a ile ma lat? Na profilu nie ma, a ja jedna z tych mało ogarniających ludzi jestem. ;D
  • Sileth 25.03.2016
    Nieważne, już wiem! Obadałam sytuacje. :D
  • the_endrju 26.03.2016
    Sileth 13 :)
  • Nazareth 14.03.2016
    Zapomniałbym, zostawiam pięć, mocno na wyrost ale też na zachętę ;)
  • the_endrju 14.03.2016
    To, co upubliczniłem jest może piątą wersją. Moim zdaniem jest ona dosyć kiepska, ale zdecydowałem się ją dodać ze względu na to, co mi przyszło do głowy,
    Oczywiście dzienkować :)
  • Nazareth 14.03.2016
    the_endrju Czy kiepska? Krótka, ciężko powiedzieć coś więcej póki nie napiszesz więcej.
  • the_endrju 14.03.2016
    Nie czytałeś innych moich tworów xD
  • O-Ren Ishii 14.03.2016
    Twarda Graczka dziękuje za dedykację, ale nie rozumie czemu pod takim tekstem. :D
  • the_endrju 14.03.2016
    Bo taki napisałem xD
  • 60secondsToDie 25.03.2016
    Dość ciekawe. Jest kilka błędów, może jutro je wypiszę, bo teraz, mimo wszystko, padam. Czekam na dalsze części.
    5
  • Zagubiona 24.07.2016
    " Zamykam po raz kolejny oczy, Głęboko wciągam powietrze i delikatnie je wydycham i biorę kolejny haust. " - Jeśli po słowie " oczy " jest przecinek to kolejne słowo powinno być z małej litery. W tym zdaniu masz powtórzenia "i".
    " Otwieram zmęczone oczy, jedyne co teraz czuję to głód, głód potworny i nienawistny. " - Tutaj moim zdaniem, wystarczy jedno słowo "głód".
    " Budzi się we mnie straszliwe uczucie pożarcia wszystkich amerykańskich uczestników Programu Przetrwania, inaczej, wszystkich Wybranych. " - Tutaj wydaje mi się, że przecinek powinien być po słowie " Uczucie "

    Takiego czegoś jeszcze nie czytałam i jestem zaciekawiona. Być może to nie moje klimaty, spodobał mi się ten tekst. Jest trochę za krótki, taki tajemniczy. Ode mnie 4
  • the_endrju 24.07.2016
    Dzięki :D
  • KarolaKorman 26.07.2016
    Podejrzewałam wiek czytając opowiadanie o ,,gimbazie'' i przyznam szczerze, że jestem pod wrażeniem Twoich tekstów, ale nigdy niczego nie kończysz,a to już nie robi dobrego wrażenia :) Tu też zostawiłam piąteczkę :)
  • Rasia 26.07.2016
    "Głęboko wciągam" - głęboko*, bo to kontynuacja zdania
    "ONPu" - napisałabym ONP-u*, byłoby ładniej :)
    "głos głośnika w rogu pokoju.
    - Etap „Koniec” dobiegł końca. - Był to męski, poważny głos" - troszkę za dużo tych głosów tutaj :)
    Poza tym jest w porządku, tylko szkoda, że tak króciutko. No i poznałam Twój wiek :D Doskonal się, doskonal, bo jesteś na bardzo dobrej drodze :) Szkoda tylko, że nie podjąłeś się kontynuacji tej serii, ale coś mnie podkusiło i przeczytałam. Zostawiam czwóreczkę na zachętę do ponownego podjęcia próby :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania