Poprzednie częściKoniec

Koniec rozdziału

Nie chce się z tobą więcej spotykać rozumiesz nie pisz do mnie, nie dzwoń zniknij z mojego życia tak samo jak znikasz gdy pojawia się problem. Nie będę twoją lalka do łóżka i nie będę też twoją kobietą do życia.

Kochałam Cię a ty skrzywdziłeś mnie mocniej niż kiedykolwiek nigdy ci nie wybaczę teraz wracaj tam gdzie twoje miejsce do żony i dzieci.

-Co ty gadasz czemu? Dziwna jesteś!

To już jest koniec.

Zostawiłeś mnie gdy byłam sama z problemem naszym... dalej nie rozumiesz okłamałam cię to ja pisałam o ciąży było twoje nie z orientowałeś się chciałam robić testy zgadzałam się na nie odrazu nie chciałam ciebie chciałam rozmowy , uspokojenia pomocy nie finansowej pomocy wsparcia co mam zrobić ty się usunąłeś mogłam ci zniszczyć zycie wszystko wygadać nie zrobiłam tego bo....Bo cię kochałam tak naprawdę nie tak jak ty mnie...Kochałam ufałam zostawiłeś mnie zostawiłęś nas dalej nie rozumiesz 6 tydzien dostałam krwotoku poroniłam nerwy płacz byłam w rozsypce cały czas sama nie chciałeś zemną rozmawiać zostawiłeś mnie masz tu zdjecia usg masz swoje zaświadczenia nie wierzyłeś masz wszystko ale nigdy nie wracaj Nienawidzę cię Piotrek tak jak powiedziałam nigdy w życiu mnie już nie dotkniesz. Nigdy, nie wracaj.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • MartynaM dwa lata temu
    A o czym będzie kolejny tom, może bohaterka zakocha się w mężu, wreszcie, bo swoją drogą to musi być spoko facet... żoneczka robi sobie nocne eskspady, a on grzecznie czeka w chałupie i niczego się nie domyśla. Do tej pory nie wierzyłam, że im glupszy mąż, tym lepszy... ale w przypadku bohaterki tak jest.

    Szczęściara z tej twojej bohaterki...
  • lady dwa lata temu
    Wiesz, moja bohaterka to osoba taka jak co druga kobieta teraz, w tych czasach. Każda z nich ma swoją prawdziwą miłość, ale jednak wyszła za mąż z rozsądku.
  • MartynaM dwa lata temu
    lady, czyli z tego wniosek, że mężczyźni to idioci...
  • lady dwa lata temu
    Niestety ...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania