Koszyczek

przeczytane - skasowane :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • NataliaO 03.04.2015
    Widzę masz chęci na te Święta :) 5
  • Prue 03.04.2015
    Wszystkie wiersze są bardzo przyjemne i lekkie jak piórko w odbiorze. Za każdy Dam 5
  • KarolaKorman 03.04.2015
    Jeszcze nic nie zrobiłam, trochę odpocznę przy opowi.pl i wieczorem coś przygotuję. Jaja będą na pewno. Jak ugotuję, jak nie to też będą. Tylko nie ugotowane hi, hi :)
  • Neli 04.04.2015
    Bardzo łanie napisany wiersz, ale moją uwagę bardziej przykuł ,, Welkanocna kaczka" ;) Oba fajne ode mnie 5 ;)
  • KarolaKorman 04.04.2015
    Dzięki Neli :)
  • MarBe 12.10.2016
    Pozwoliłem sobie skopiować twój wierszyk i wykorzystam go do składania życzeń na najbliższą wielkanoc. 5
  • KarolaKorman 12.10.2016
    To wielki dla mnie zaszczyt, dziękuję :)
  • Robert. M 18.07.2017
    Ostatnio napisałem, że to każdy zna i czuje, że każdy tak wie i ma. Ale to było przy innym koszyczku, ten jest wypasiony z dodatkiem subtelności, elokwentnie podrasowany. Tu już nie wystarczy siąść i przełożyć to na chwilę, moment w którym wykonujemy rytuał, powielamy daną czynność, manifestując swoją przynależność do Kościoła. To trzeba mieć od lat w swym zwyczaju, tym żyć i nade wszystko to czuć. I ja to wyczuwam, przenosząc swój wzrok po tym koszyku, jak te wszystkie potrawy, ta cała otoczka dla upiększenia jest misternie zaplanowana. Tam nie ma przypadku i nawet te ospałe i pomarszczone zwierzęta mają swoja rolę, noszą znamiona takiego wycofania, pogodzenia się z wyższością celu. Poprzednio było w koszyku...hm..przesilenie? Dziś jest godność szacunek, każda potrawa jest jakby specjalnie wybierana, dopieszczana hojnością natury w postaci gałązek, kłosów zboża.
    Nie muszę pisać, że to nie jest standardowy przykład, bo wystarczy zerknąć na oceny, no i komentarz MarBe. Wyższe loty, warto mieć to w zanadrzu by strzelić odpowiednią postawkę i walnąć przed kochaną rodziną tych kilka wersów. a później świetowac/
    Pozdrawiam
  • KarolaKorman 19.07.2017
    Te wszystkie wierszyki to taka składanka świąt w różnym nastroju. Każdy może wybrać coś dla siebie. Jeden woli żartobliwie, inni bardziej poważnie. Ten koszyczek to taki mój domowy. Wiklina, dziergana serwetka, jakiejś trawy źdźbło i tylko to, co być musi - żadnych zbytków i przepychanek między szarakami :) Dziękuję i pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania