.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Enchanteuse 03.05.2017
    Polityka jest niczym innym jak sposobem na szybki zarobek i zdobycie władzy. Ci najbardziej oddani ideom zazwyczaj najbardziej cierpią. Mój ulubiony tego przykład pochodzi z Wiedźmina i ma na imię Vernon Roche :).
    PS: Wciąż nie rozgryzłam tego dramatu. Ale zamysł mi się podoba, więc 5.
  • maga 03.05.2017
    Witaj. To jest scenariusz sztuki teatralnej i podejrzewam, że inaczej te moje zamysły by wyglądały w teatrze na scenie, jak teraz na papierze. Postaram sie Tobie napisać objaśnienie.
    Jest tu chyba dużo surrealizmu i symbolizmu Moim głównym założeniem, było uderzenie w etykę dziennikarską. Oficjalnie to Kot w butach jest muzykiem, ale tak na prawdę to jest głównym mentorem do manipulowania ludzi. Społeczeństwo nie jest w stanie dostrzec jego wpływowość i w tym tkwi siła władzy.
    Teraz takie pytania do Ciebie:
    Czy słuchasz radia?
    Czy w radiu jest ważniejsza muzyka od wiadomości ze świata?
    Ja słucham radia dla muzyki a wiadomości są czymś ekstra. Muzyka bardziej wpływa na ludzi, Muzyka wpływa na ludzkie nastroje. Dzięki odpowiednio ułożonej piosence, to można do konać cudu. Przypuśćmy, że jak w radiu sie ukarze piosenka promująca miłość do uchodźców z Afryki, to od razu mega wzrośnie ilość chętnych do przyjmowania emigrantów. Z tego powodu, to w moim scenariuszu Kot w Butach to niby muzyk a tak na prawdę dziennikarz. Buty kota są symbolem tajności. Ma tylko buty i gitarę Mój główny bohater jest w rękach wpływowych ludzi. Rządzi nim Łysy, który jest politykiem. Jest facet żujący gumę, który jest bezlitosnym mafiozą. Jest dwóch policjantów i przy nich również występuje symbolizm, bo jeden jest mały a drugi wysoki. Oni wszyscy rządzą kotem w butach.
    Kot jest takim troche popychadłem.
    Opisałem, też drzewko z pieniędzmi. Drzewko to sie kojarzy z jabłkiem w raju a pieniądze co na nim rosną to korupcja. Facet żujący gumę wieszał mokre pieniądze na drzewku i to symbolizuje pranie brudnych pieniędzy.
    Dziennikarstwo to ciężki kawałek chleba. Poruszam tez wiele innych problemów w tej sztuce.
    Komentarz napisałem w biegu. Musze kończyć, bo zaraz musze wychodzić do pracy. Wieczorem to jeszcze coś dopisze. Sorki za styl pisania tych objaśnień Bo ja to tak na szybko. Pozdrawiam Ciebie.
  • maga 03.05.2017
    Kota w butach i inne kocice - to nawiązanie do głośnej afery pewnego dziennikarza.
  • Enchanteuse 03.05.2017
    Dziękuję Ci za tak obszerne wyjaśnienia. Mam nadzieję, że sztuka wkrótce trafi na deski teatru , bo wg mnie jest tego warta. Tylko ją trochę rozbudować , bo na razie to taka krótka dwuaktówka.
    PS: Dziennikarze są marionetkami
  • maga 04.05.2017
    Nie będe rozbudowywać tej sztuki. Możliwe, że poruszam zbyt trudno tematy ı do nie każdego ta sztuka może trafić. Koncentruje się głównie nad dopraciwaniem swego scenariuszu filmowego.
    Dziękuję Tobie bardzo za przeczytanie dwóch tekstów ,,Kota w butach'' ı za piątala
  • Enchanteuse 04.05.2017
    maga - ale to ma naprawdę potencjał. Są różni widzowie - gustujący w łatwych scenariuszach , i tacy którzy chętnie oglądają trudniejsze spektakle.
  • maga 04.05.2017
    Enchanteuse Hej - może kiedyś dopracuje ten temat. Jak sie wezmę do pracy, to dam Tobie znać.:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania