kradnie mnie

rob

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Dawno ciebie nie komentowałem. Widzę pewno poprawę, już nie tworzysz prostych rymowanek. To w prawdzie nie mój styl, ale doceniam i daję 4.
    Ps. Brak wielkich liter to prowokacja artystyczna?
  • IgaIga 31.08.2019
    Wrotycz - pisałaś proste rymowanki? To chyba nie za moich czasów. I czy aby możliwe?

    twojomoje - to mi ciutek przeszkadza. Jak dla mnie odstaje od stylu w jakim napisano wiersz. Jest jakby... infantylne?

    Pozdrawiam:)
  • Wrotycz 31.08.2019
    :) Martwi mnie Marku, jak teraz czują się Ci narzekający na hermetyczność moich tekściorów. Fajnie, że zauważasz progres, dzięki.
    Eee, jaka prowokacja, sposób zapisu znany od nastu lat, nędzny epigon formy ten tekst.
    Pozdrawiam.
  • Wrotycz 31.08.2019
    Ewa... infantylne?
    No być może, ale oddaje to, co chciałam.
    Dzięki za refleksje, pozdr. :)
  • RebelMac 31.08.2019
    Niepotrzebna interpunkcja ale wiersz ładny. Me gusta. Pzdro.
  • Wrotycz 31.08.2019
    Zależało mi na takiej a nie innej kolejności wypowiedzeń, a bez interpunkcji (próbowałam!) treść się trochę miesza.
    Dzięki, RebelMac za opinię :)
  • Aisak 31.08.2019
    Nie wiedziałam, że Wrotyś pisze proste rymowanki xD
    Wrotyś dawaj jakąś!
    Lubię prostotę xD
  • Aisak 31.08.2019
    A wiersz trochę
    Melodramatyczny :)
  • Aisak 31.08.2019
    I tytuł dwuznaczny, co akurat lubię.
  • Wrotycz 31.08.2019
    Aisak... :))) Dam, obiecuję. Ciekawam reakcji.

    Melodramat, też coś, wypraszam sobie ;)

    Tytuł był pierwej częścią, później pointą, a w końcu wlazł na samą górę. Znaczy ważny, nie dał się spuścić do niebytu.

    Dzięki za... wszystko:)
  • Aisak 31.08.2019
    Wrotyś, a sztefen nam wiek wypomina.
    Choć, to stłuczemy na kwaśne jabłko.
  • Wrotycz 31.08.2019
    Aisak... że co? :) Niemożliwe, on kulturalny jest. A tak w ogóle to skradła mnie przeszłość i młodą jam ci jest:), Ty wiadomo choćby po komentach, życzyć młodzieży takiej energii, no maksymalnie dwudziestka.
  • JamCi 31.08.2019
    Ten zachwyt i miłość, kiedy chce się zatrzymać na zawsze czyjeś piękno (nie wie, ze najbardziej w swoich oczach). I to piękno nie ustaje, gdy przychodzi ból. Zachwyt nie mija, tylko staje się bardziej złożony. Ukryty pod warstwami doświadczenia życia.
    Pozdrawiam.
  • Wrotycz 31.08.2019
    Tak, kodem pod warstwami jest miłość. Dziękuję za piękny komentarz, JamCi.
    Pozdrawiam.
  • Jacom JacaM 31.08.2019
    zapis z interpunkcją mi nie pasuje, ale treść już tak
  • Wrotycz 31.08.2019
    Jacom, bez interpunkcji trzeba by go rozpisać w innym kształcie, ale wtedy inaczej akcenty znaczeniowe by się rozłożyły.
  • stefanklakson 31.08.2019
    Ja też bym przeczytał rymowane chętnie. Tekst oczywiście ładny. Wrzuć kilka rymowanych, chętnie przeczytam.
  • Wrotycz 31.08.2019
    Może, może... ale wstyd będzie :)
  • kalaallisut 31.08.2019
    Właśnie to jest formą z którą gdzieś się tam spotykałam, też niedokońca... Ale lubię poczytać w różnych innych, więc z przyjemnością uczuciowy wiersz :)
  • Wrotycz 31.08.2019
    To forma dość rozpowszechniona, też szczerze mówiąc za nią nie przepadam, ale tu mi akurat podpasowała.
    Dzięki za odczucia, Kalaa.
    Pozdro.
  • Dekaos Dondi 31.08.2019
    Ojeju. No jak tak można? Za krótki tekst.
    Całe nasze życie, bywa czasmi ''niedoświetlone'' lub ''prześwietlone''
    Dużo zależy od ''fotgrafa''   ''obiektu''  i  ''sprzętu''   
    Mnie jednak wiersze z rymem, bardziej podchodzą. Ale takim delikatnym. →''szeptach'' ''pamietaj''
    Aż na końcu by pasowało→jak ta żarówka zgaśnięta:) Pozdrawiam:)→5
  • Wrotycz 31.08.2019
    Taa... zgaśnięta, super:)
    Dzięki, Dedusiu.
  • Pasja 31.08.2019
    Przeszłość wplątana w kradzież. Złodziejka czasu i ludzkich przeżyć. Migawka światłocieni.

    półmroczne twarze, cienie nagości.
    cienie miękkie i groźne... zło i dobro gdzieś pomiędzy uczucie się wkrada, pomiędzy cieniem a cieniem kołyszą się twarze. Czyje?

    Przeszłość jak przekładaniec oddziela miłość i ból, zachwyt i wypalenie. Cały wiersz aż parzy od żaru, jednak kiedyś się wypali uczucie.

    Pozdrawiam
  • Wrotycz 31.08.2019
    Twój kod do mojego pisania... skąd/jak? Znakomita interpretacja, niesamowita.
    Szacun i dziękuję stokrotnie.
    Uściski.
  • Florian Konrad 01.09.2019
    uprościłbym cienie nagości - po prostu - cienie nagich ciał. poza tym - bardzo okej, pozdrawiam - typ niepokorny
  • Wrotycz 01.09.2019
    Racja, zaraz znikną. Dzięki:)
  • Bogumił 01.09.2019
    Piątka Wrotuś.
  • Wrotycz 01.09.2019
    Dziękuję. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania