Kraina szczęścia

Istnieje takie miejsce na Ziemi, gdzie możesz naładować swoje baterie. Zapomnisz o wszystkich zmartwieniach. Twoje ciało może odpocząć, a dusza poczuć spokój. Tam wszystkie smutki rozpłyną się w czystym powietrzu, a ból zostanie stłumiony kroplą wody ze źródełka. Cierpienie nie pozostanie już dłużej, bo przestraszy się szumu starych drzew. Wśród głuchej ciszy usłyszysz śpiew, który wyleczy cię. A oczy zachwycą się pięknością tego terenu. Gdy przysiądziesz na ławeczce myśli uspokoją się i rozwiązanie problemu przybędzie, a wtedy życie stanie się łatwiejsze. Na twojej twarzy pojawi się uśmiech zwiastujący szczęście.

Ta ziemia nasiąknięta magią przyciągnie każdego.

 

<Chciałabym zadedykować ten wiersz wszystkim zagubionym Duszyczkom oraz Czytelnikom, którzy szukają właśnie takiego miejsca>

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Była rockmana 20.06.2016
    Piękna treść, zupełnie plastyczna, dopasowujesz emocje i stany psychiczne do natury i przyrody, co jest bardzo malownicze i pozwala ruszyć wyobraźnię :) Co do formy się nie naskrobię, bo i jej nie mam niczego do zarzucenia. ładny, opisowy tekst :) Przypomina mi się teraz piosenka Lady Panku- "Wędrówka"
    Są krainy cudne, gdzie wszystko można mieć.
    Nic tam nie jest trudne, nie trzeba nawet chcieć. :)
    Bardzo ładne :) Czekam na więcej :)
  • Alicja 20.06.2016
    Dziękuję bardzo. Nie wiedziałam, że zostanie to tak pozytywnie odebrane :)
  • Szalokapel 21.06.2016
    Właśnie! Każdy liczy na takie miejsce, Bardzo dobry temat wybrałaś. Zazwyczaj wszyscy wyobrażają sobie je podobnie - jak raj. Oczywiście 5.
  • Alicja 21.06.2016
    Na szczęście na Ziemi też istnieje takie miejsce :) Dzięki.
  • Szalokapel 22.06.2016
    Alicja, domniemam iż chodzi zapewne o rodzinny dom :)
  • Alicja 22.06.2016
    Niestety nie.
  • Szalokapel 22.06.2016
    Alicja, grób? XD
  • Alicja 22.06.2016
    Szalokapel Fajny pomysł :D, ale nie. Rozbawiłaś mnie.
  • Szalokapel 22.06.2016
    Alicja, kurcze to moja kreatywność się skończyła hehe XD
  • Alicja 22.06.2016
    Jeśli naprawdę chcesz wiedzieć :) to istnieje takie miejsce, które jest dla mnie ważne i oczywiście wszystkie fakty zgadzają się z treścią wiersza ;)
  • Szalokapel 22.06.2016
    Alicja, Pewnie jakiś las, park, bądź ogródek :)
  • Alicja 22.06.2016
    Niestety pudło. Moja zagadka jest trudna :) Powiem tak, jest to magiczne miejsce, które jest otoczone lasem :)
  • Szalokapel 22.06.2016
    Alicja, ano w takim razie jakaś polanka? :)
  • Alicja 22.06.2016
    Szalokapel Też nie. Dobra powiem. Jest taka magiczna Góra w Polsce, która jest otoczona lasem.
  • Szalokapel 22.06.2016
    Alicja, oo... nie wpadlabym na to - mysle, że dlatego, iż nie jestem fanką gór :D Ja za to swoje ulubione miejsce mam "w siodle" :D
  • Alicja 22.06.2016
    Szalokapel, to już wszystko się wyjaśniło :) O zazdroszczę, uwielbiam konie.
  • Szalokapel 22.06.2016
    Alicja, no popatrz. Miło trafić na osobę wielbiącą konie. Jeździsz może?
  • Alicja 23.06.2016
    Szalokapel Niestety nie. Ale pewnie Ty to zawodowo?
  • Szalokapel 23.06.2016
    Alicja, Nie :D Ja i zawodowe jeździectwo? Dobre żarty :) W dalszym ciągu ćwiczę, głównie ujeżdżenie. Niestety koniki mam z kontuzjami obecnie :/
  • Alicja 23.06.2016
    Szalokapel, przykro mi. Ale w końcu wyzdrowieją :)
  • Szalokapel 23.06.2016
    Alicja, obstawiam, że prędzej zbankrutuję :D W każdym razie dziekuje :)
  • Alicja 23.06.2016
    Szalokapel głowa do góry. Cuda się zdarzają. Masz swoje konie czy korzystasz ze stadniny?
  • Szalokapel 24.06.2016
    Alicja, dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. Mam trzy wlasne
  • Alicja 24.06.2016
    Szalokapel, to fajnie :)
  • Tina12 21.06.2016
    Chyba każdy z nas potrzebuje takiego miejsca.
    Ładny wiersz, fajnie dobrane słowa.
    5
  • Alicja 21.06.2016
    Ślicznie dziękuję
  • lea07 22.06.2016
    Bardzo mi się spodobał. Zostawiam 5 :)
  • Alicja 22.06.2016
    Dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania