Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Cherryl 19.02.2018
    Złudzenia karmią nas stale.
  • Anonim 20.02.2018
    Tak, to prawda. Dobrze jest być dzisiaj czujnym i ostrożnym, aby nie wpaść w pewien szablon...
    Dzięki za wizytę Cherryl, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 19.02.2018
    Szczególnie spodobały mi się końcówki dwóch ostatnich zwrotek :"odrodzenie szlachetnych gestów
    otwiera zabłąkane oczy" i "góry pokryte prawdą
    zatrzęsą przyszłością". Nadają one całości pewien optymizm. Pozdrowienia!
  • Anonim 20.02.2018
    Dziękuje Bożena :-) Rzeczywiście, ta końcówka napawa optymizmem i taki chciałem uzyskać efekt końcowy utworu, bo choć w okół nas różnie to wygląda, to lepsze jeszcze przed nami, pozdrawiam i dziękuje za rzeczowy i trafny komentarz :-)
  • Pasja 20.02.2018
    Czerń ma wiele odcieni i dlatego w jej kolorze można odnaleźć jeszcze cień nadziei. Dlatego nie jest tak do końca pesymistycznie.

    w ciemnym i szarym miejscu
    nazwałem złudzenie szczęściem... szukajmy tych małych rzeczy.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Anonim 20.02.2018
    Witaj pasja :-) Kolejna perełka jeśli chodzi o komentarz i wnioski jakie można wyciągnąć z tego utworu :-) Bardzo mnie, to cieszy, bo poruszyłaś pewien subtelny szczegół, jaki jest ważny w naszym życiu - dostrzeganie małych, acz dobrych rzeczy ;-) Co ciekawe jednym z moich ulubionych kolorów jest... szary, pozdrawiam i dziękuje za wizytę i świetny komentarz :-)
  • Skryty 20.02.2018
    Podoba mnie się to przejście z pesymistycznej wizji do tego płomyka nadzieji.

    "ciemna warstwa smutku
    przebija się w tłumie"
    I to jest smutna prawda. To już chyba problem XXI w., że każdy mówi, że ma depresje, jest beznadziejny... No po prostu, powrót do motywu vanitas.
    Pozdrawiam, 5!
  • Anonim 21.02.2018
    Dzięki Skryty :-) Jak to mówią: szaro, buro i ponuro na ludzkich twarzach ;-) Mało się uśmiechamy, a depresja, to już chyba plaga naszych czasów. Nie dziwię się, ale z drugiej strony, kiedy zbyt często przebywasz wśród takich osób, może udzielić się taki niepokojący nastrój...
    Nadzieja dobra rzecz...
    Pozdrawiam i dziękuje za komentarz i wizytę ! :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania