Krainy Łąk i Stepów

KRAINY ŁĄK I STEPÓW

 

gatunek: sny/natura

 

Pewnego razu zostałem wzięty na granicę dwóch krain. Jasnożółte promienie słońca przedzierały się przez szare chmury, a na horyzoncie były widoczne pomarańczowe, piaskowo-skaliste góry. Po stronie, na której stałem, rozciągała się wielka łąka usiana drzewami i krzewami kwitnącymi na biało, żółto, różowo i pomarańczowo oraz stawami i jeziorami, a na drugiej stronie były tylko pustynniejące łąki i lasy mieszane, a żadnych zbiorników wodnych, ani chociaż jednej rośliny która by kwitła nie mogłem tam znaleźć.

 

Później kąpałem się w jeziorze, którego brzegi były obficie obsadzone nadwodną i bagienną roślinnością, pośród której żyło mnóstwo ryb i żab w każdym stadium rozwojowym: od ikry bądź skrzeku aż do osobników dorosłych.

 

Koniec.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Pan Buczybór 16.07.2017
    Pan to chyba ogrodnik jakiś albo botanik. Wszystkie sny o naturze. Trochę monotonne, jednak niezwykłe. Sam tekst jest urwany. Nie wiemy co, jak, dlaczego. Ma to swoje wady i zalety. Ogólnie jest spoko i 5(-).
  • fanthomas 16.07.2017
    Następnym razem może przyśni ci się więcej akcji, ale opis przyrody całkiem dobry. 4
  • Piotrek P. 1988 16.07.2017
    Dzięki za oceny i komentarze. Opowiadania z większą ilością akcji też mam w planach.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania