<USUNIĘTY>

<SKASOWANE>

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Nefer 20.02.2019
    Cześć.
    Zapowiadasz fantastykę, a tymczasem otrzymujemy dobry kawałek prozy obyczajowej. :-) Dobry, bo pomimo banalnej wydawałoby się tematyki (życie biurowe, ogrywane na setki sposobów) tekst potrafi wciągnąć. Przeczytałem z zainteresowaniem o intrygach i podchodach bohatera. Plastycznie kreślisz charaktery, wykorzystując do tego dialogi oraz fabułę. To duży plus i oznaka talentu, moim skromnym zdaniem. Wskażę też jednak pewne elementy, nad którymi warto popracować. Przede wszystkim język i korekta. Trafiają się błędy ortograficzne („rządza”, „zachamować”) oraz interpunkcyjne (przed „że” bardzo często zapominasz o przecinku). Zaimki osobowe w rodzaju „Twój”, „Ciebie” itp. piszemy z dużej litery tylko w listach, ale nie w dialogach. Zbyt często używasz w tekście tych samych wyrazów, np. „dziewczyna” na określenie nieszczęsnej Juliany. Można tu zamiennie użyć zwrotów: „młoda kobieta”, „koleżanka”, „rozmówczyni” itp. Ogólnie wstawiam cztery gwiazdki, premiując sposób prowadzenia narracji oraz przedstawiania bohaterów, odejmując jedną za niestaranność językową. Pozdrawiam.
  • Syberia 20.02.2019
    Serdecznie dziękuje za pierwszy komentarz, a zwłaszcza za konkretne uwagi :). Wiem że muszę jeszcze popracować nad swoim warsztatem... Samemu niestety ciężko wyłapać własne błedy i mimo że tekst czytam nawet kilkanaście razy to zawsze gdzieś coś mi ucieka... Czasem ratuje mnie ,,Word" który bije czerwienią po oczach ale on nie poprawi wszystkiego :(
  • Nefer 20.02.2019
    Syberia Pisz więc dalej i publikuj, będę zaglądał.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania