Król trylogia. Cz1/3

2 zakapturzone postacie z mieczami i kuszami jechały na czarnych rumakach w lśniącej czerwonej zbroi . Kogoś szukali, były na pustkowiu na którym niedawno toczyła się bitwa, nie brakowało trupów i padlinożerców. Zakapturzonymi postaciami była Angela Dimindoor i Atrax . Szukali młodego księcia przyszłego króla z Aldarji-wspaniałej krainy tętniącej życia . Szukali go pod ostatnim rządem umierającego króla Atlandira . Aldarja jest w poważnym niebezpieczeństwie ponieważ wielkie cesarstwo Atanor zaatakowało północe kraje Tyrisu-wielkiego zjednoczenia 3 królestw . Atanor to najgorsze zjawy potwory i demony,największe zło znane krasnoludom elfom i ludziom . Nasi bohaterowie przemierzając jałowe pustkowia natchneli się na charakterystycznego czarodzieja w niebieskim płaszczu i chełmie . Walczył z biesem-wielką rogatą bestią . Prawie go zabiła bez wachania pomogli mu . Angela stszeliła bestii w oko a Atrax skoczył jej łeb i pszedziurawił mieczem . Bestia zdechła a nasi bohaterowie zapytali się czy widział księcia -tak zaatakowało go to monstrum mag wskazał na ranne niepszytomne dziecko .

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Kamelia 22.06.2015
    Od liczby pisanej cyframi nigdy nie zaczynamy zdania.
    Miejscami brakuje przecinków.
    Brak emocji.
    Streszczone.
    Całość wogóle do mnie nie przemawia.
    Nie oceniam.
  • MaGiK 22.06.2015
    Nastempnym razem bardziej się postaram i pszepraszam za błędy
  • xnobodyperfectx 23.06.2015
    Słaby z ciebie magik.
  • MaGiK 23.06.2015
    Niekryty krytyk się znalazł
  • xnobodyperfectx 23.06.2015
    Od jutra zaczynam nagrywać na youtubie.
  • MaGiK 23.06.2015
    To będę głównym hejterem
  • MaGiK 23.06.2015
    Bo jesteś zerem
  • xnobodyperfectx 23.06.2015
    Jak przezywasz tak sam się nazywasz. :0
  • MaGiK 23.06.2015
    To nie przezywanie tylko fajne rymowanie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania