-Opowiadanie-Usunięte-

Usunięte

i już.

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • KarolaKorman 02.05.2015
    To +18, to może w kolejnej części jak sądzę.
    Zdania wydają mi się poprzekręcane ,, lub naszyjnik dla siostry z piór. '' - lub naszyjnik z piór, dla siostry - brzmiałoby lepiej. ,, Ojciec przyszedł z królikiem w ręce, spodobał mu się, miał różne futerka białe, czarne, szare ale ten miał inne, był biały a głowę i ucho miał czarne. '' To zdanie podzieliłabym na; Ojciec przyszedł z królikiem w ręce. Spodobał mu się. Miał różne futerka w swojej kolekcji; białe, czarne, szare ale ten miał inne. Był biały a głowę i ucho miał czarne. Może są krótkie, ale w tamtym długim musiałam domyślić się o co chodzi.
    Pomysł na taki czarny scenariusz jest ok. Zajrzę na kolejną część. Dzisiaj 3
  • Vasto Lorde 02.05.2015
    Wszystko wyjaśniła koleżanka wyżej. Zamiast robić długie zdania, gdzie trzeba sie domyślić o co chodzi. Rób krótkie :) "+18" Do czegoś zobowiązuje. Można było opisać jak zabija swojego brata. Dam 3 na zachęte :)
  • Nithael 02.05.2015
    Hehe a ja myślałem że Króliczek [+18] to coś pikantnego ;) Co do opowiadania to zapowiada się ciekawie.Jak by na nim popracować i bardziej rozwinąć to był by z niego dobry horror.Czekam na kolejną część, na razie nie oceniam bo to przedsmak do czegoś większego :)
  • Sileth 02.05.2015
    Nie będę się powtarzać o sprawie długich niezrozumiałych zdań, więc to pomińmy. Gdzie to +18? Nie było nawet opisu morderstwa ;_; Ale tak ogólnie niezły początek. Nie dam oceny, bo nie lubię dawać niskich :)
  • Lejzo 11.05.2015
    Średnie, od początku wiadomo jak się zakończy. Spróbuj budować napięcie, bo go tutaj całkowicie brak. Bardzo prosta historia. 2 ode mnie, za jako taki obraz historii.
  • KainaBref 13.05.2015
    Rodzice Johna nie mieli zbyt wiele pieniędzy, od miesiąca czekał na nowe buty bo te już się rozlatywały. W końcu urodził się jego brat, od początku starszy brat traktował go jak wroga, był zazdrosny od samego początku. - przyczepie się, bo nie mogę przejść obojętnie, czekał na buty, a dostał brata? no tak to brzmi :) zabrakło jakiegoś przerywnika. Reszta u przedmówców.

    Poza tym podobało mi się i już.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania