Krople rannych chmur 4

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Margerita 28.03.2017
    Toś mnie zażył siostra kocha brata, jak mężczyznę a on kocha siostrę, jak kobietę szok
  • athame 29.03.2017
    Margerita. Ona go kochała jak męzczyznę. Natomiast on nie. Przeczytaj uwaznie. Jan kocha całkowicie Lilę. Kompletnie.
  • KarolaKorman 28.03.2017
    Czyżby ktoś pisał o GSA?
  • athame 29.03.2017
    Co to jest GSA?
  • athame 29.03.2017
    Juz znalazłem. Tak. W formie jak napisałem. Dałem znak do administrator. Jak wiesz są rózne formy. Najgorsze jesli ktos zmusza I bazuje na niewiedzy. Ale przeczytaj do końca. Mam do ciebie jedno pytanko, ale napiszę pod własciwym komentarzem.
  • KarolaKorman 29.03.2017
    Oglądałam ciekawy program o GSA, ci ludzie, którzy są dotknięci tą przypadłością nie myślą o tym jak o kazirodztwie. Takie sytuacje zdarzają się najczęściej po długich rozłąkach, kiedy rodzeństwo lub inni członkowie rodziny się wcześniej nie znali i odkrywają w sobie bratnie dusze i po prostu się w sobie zakochują jak obcy sobie ludzie.
  • athame 29.03.2017
    Ciekawe co powiesz o dwóch nastepnych nowelach które zamierzam wstawić. Tamte będą wyglądać jeszcze gorzej. Ale tylko będą wyglądać. Czekam na twoj list. Mysle, że cos sie popsuło. Wczesniej mielismy lepszą konwersację. Moze cos źle zrozumiałaś odnośnie mojej osoby. W razie czego wyjaśnię.
  • KarolaKorman 29.03.2017
    atheme, nie bierz sobie do serca mojego milczenia, jestem jak Irena Kwiatkowska - kobieta pracująca, sam widzisz, kiedy mam czas na czytanie i komentarze. Pisałam teraz tekst na Bitwę literacką, już skończyłam, ale mam przez to inne zaległości, które staram się nadrobić. Pozdrawiam serdecznie :)
  • athame 29.03.2017
    Dziekuję.Ja mam tylko jeden organ. Serce. pozdrawiam :)
  • Pasja 29.03.2017
    No i sprawdziły się moje przypuszczenia. Kazirodztwo współcześnie jest karalne i niedopuszczalne. W tej rodzinie coś sie dzieje złego. Nie zdziwiłabym się gdyby wyszły inne koligacje, matka corka, ojciec syn brat i brat. A może pomiędzy nowymi czlonkami rodziny. Pozdrawiam
  • athame 29.03.2017
    No bez przesady . To nie porno. Doczytaj do końca i dopiero mi napisz co myslisz. Fakt, że wszystko sie bierze z czegoś. W starozytnym egipcie faraon musiał sie żenić z siostrą. Ale wynikało to z czegos innego. Chodzio o boską krew.Dla mnie okropne jest kiedy ludzie zmuszają i wykorzystuja niewiedze dziecka. W Polsce jest karalne, ale wiesz kiedy to jest dopiero? Kiedy jest to akt jako taki. We Francji sa legalne małżeństwa miedzy rodzeństwem. .Nie chcę ci pisać co dokładnie Bibllia o tym wszystkim mówi, bo to nie jest miejsce,żeby to pisać, ani nie wiem czy to cie interesuje. Powiem ci tylko, żę ludzie zrobili z Boga krwiożerczego sadystę. A on jest miłością chociaz też ogniem nieugaszonym. On jest przeciwny gwałtowi i przemocy i wymuszaniu. Nigdy miłosci. Ale przeczytaj do końca, proszę. Pozdrawiam:)
  • Anonim 29.03.2017
    dzień dobry, bo
    jeśli Pan Buk Zastępów wyczarował Adasia i Ewcię, to oni byli rodzeństwem, z jednego tatusia, musieli zapełnić ziemię, i ich dzieci też miały tę samą rolę do wypełnienia, więc nad wyraz się miłowali, lowciu, lowciu, było dużo dzieci, z siostrzyczek i braciszków, lowciu, więc mam takie pytanie, skoro Pan Buk Zastępów kazirodczych dzieci, uznał to za dobre wobec ludzkości, to dlaczego teraz nagle jest to złe?
    braciszku athame? :)
  • athame 29.03.2017
    Nie wiem jaki masz stosunek do Pisa Swietego. Jeżeli kpisz to ci nic nie powiem. Jezeli jestes zaintersowana powaznie to ci powiem, bo cos tam poszperaem I miałem własne osobiste doswiadczeia. A tak w ogóle gdzie to w odcinku 4 napisałem że Pan powiedział, że to złe?Żeby rozpalic twoja ciekawość ta ksiega mówi,żę Ewa była matka wszystkich zyjących, ale nigdzie nie pisze, że adambył ocem wszystkich zyjących. Bo nie był. Wierz mi w Edenie nie było grzechem,że zjedli jabłka. ale powiem ci to jesli bedziesz chciała żetelnej wiedzy.
  • athame 29.03.2017
    rzetelnej przepraszam.
  • Anonim 29.03.2017
    może nie jest to zapisane, bo to chyba oczywiste, że ojcem był Adam, czy był ktoś trzeci? czy znany jest ludzkości? czy był ukrywany przez te wszystkie lata? teraz moja ciekawość jest rozpalona.
  • Nuncjusz 29.03.2017
    no był trzeci i nawet czwarty
    jednym z nich to był szatan pod postacią węża, no i naczelnik, czyli sam pan bóg
    więc w sumie Adam nie był taki znów konieczny :)
  • athame 29.03.2017
    Nuncjusz Widzę, że coś tam czytałeś. Po angielsku mówia serpent. a wąz jest snake. W hebrajskim znaczy nahash., czyli smok. Oczywiscie miał nogi bo jaka by była dla niego kara, że bedzie musiał pełzac po ziemi, gdyby wczesniej pełzał. A wiesz co tam sie stało? Jak wiesz to dobrze. Jak nie I chciałbyś to ci napiszę. Jak dasz maila.Oczywiscie według Bibli. Bo ludzie różnie piszą. Że to nie było jabłko tylko pomarańcz. Pozdrawiam:)
  • Nuncjusz 29.03.2017
    athame coś taki wstydliwy? Oświeć lud opowijski a nie tak na ucho :)
  • athame 29.03.2017
    Nuncjusz wiesz co by było? Z jedna betty tyle kłopotu. Stosy inkwizycjijuz zgasły, ale wiesz jak jest. religia to sliski temat. Ktos cos wierzy mimo ze bez podstawnie. A ja nie myslę obrazć czyjis uczuc religijnych. Powiem tobie jak chesz.
  • Nuncjusz 30.03.2017
    athame no ok, to zapraszam tu
    http://www.forumforum.4ra.pl/forums.php
  • athame 30.03.2017
    Nuncjusz Wystukałem to ale nie wiem co dalej. Jestem w innej streefie czasowej U was jest 9 godzin później. Ma znaczenie?
  • Nuncjusz 30.03.2017
    athame nie ma, pisz tam co chcesz, fajnie by było, jakbyś sie zarejestrował
  • athame 30.03.2017
    Nuncjusz zarejestrować się na forum?
  • Nuncjusz 30.03.2017
    athame tak będzie wygodniej ;)
  • athame 31.03.2017
    Nuncjusz Prepraszam, że źle napisałem imię twojego avatara.
  • athame 29.03.2017
    Jest zapisane. Był ktos trzeci. I w tym cały kłopot. Biblia jest bardzo łatwa. Pod warunkiem, że nie pójdziesz do księdza, żeby ci wytłumaczył W ew Łukasza 3,38 czytamy że Adam był synem Bozym. W pierwszym liscie Jana 3,12 czytamy,, Nie tak jak Kain który pochodził od złego"..Wynika z tego jasno że Kain nie mógł być synem Adama. Nie będę ci pisał na opowi co było grzechem w Edenie, bo katolicy mnie przeklną. ale z Biblji wynika to niezbicie. Jak mi napiszesz adres mailowy to ci odpiszę dokładnie co do twoich pytań. Nie swoim zdaniem. Tylko dokładnie co mówi Pismo Świete. I bedziesz zdziwiona. Dlatego zawsze mówię, że zanim weźmiesz lekarstwo zapoznaj sie z ulotką. Pozdrawiam. Wiekszy szok będzie w nastepnym opowiadaniu,,Jezioro tajemnic"
  • Anonim 29.03.2017
    athame, jesteś świadkiem jehowy?
  • athame 29.03.2017
    chrum nie czytałas dokładnie .No ale nie musiałas. Nie jestem. Założyciel tejgrupy był adwokatem P angielsku znaczy lawyer a kłamca liar ( mówi się lojer a drugie lajer)czyli prawie identycznie. Druga po mormonach najbogatrza religia chcsześcijańska.
  • Anonim 29.03.2017
    domyślałam się, że chodziło o szatana i boga, ale wiecie, że to bajki? jesteście tego świadomi?
  • athame 29.03.2017
    Prawie ale nie zupełnie. Noncjusz tez pytał. Nie powiem wprost Jak to się stało, zasłonili swoja intymnośc listkami. Jakby usta zawiniły to by zasłonili usta. Ewka zawiniła. Ale jak dla ciebie to bajka to juz idę do nory. Pa.
  • athame 29.03.2017
    a ty?
  • Anonim 29.03.2017
    zapytałam, bo świadkowie mają hopla na punkcie biblii, nie zraża mnie to, każdy człowiek ma swojego boga, niekoniecznie tego biedulka wiszącego na krzyżu, ani tatusia na chmurkach, nie cierpię katoli, świadkami jehowy gardzę, w mojej religijnej karierze najbardziej podobali mi się babtyści, jeśli kiedykolwiek będę pragneła wrócić na boziuchne łono, to od razu uderzę do nich, bo to byli naprawdę uczciwi i dobrzy ludzie :)
  • athame 29.03.2017
    Widzisz w Polsce nie było wyboru. tu gdzie mieszkam jest mnóstwo kościołów. Ja do zadnego nie chodzę. Dla mnie wszyscy ludzie sa mili. Nawet betty. Mojemu przyjacielowi tez mówili, że postradał zmysły. Spoko. Nie ma człowieka na ziemi którego bym nie przytulił z miłoscią. tylko nie kazdy chce. W prawdzie prawie nikt. ale wcale mi to nie przeszkadza.
  • Anonim 29.03.2017
    tak w ogóle athame, kiedy masz czas pisać opowiadania, spać, żyć, pracować, chyba, że napisałeś je dużo wcześniej, to ok.
  • betti 29.03.2017
    To jednak prawda, że Pan Bóg, jak chce kogoś ukarać, to odbiera rozum.
  • Anonim 29.03.2017
    athame, nie zamknąłeś drzwi, i przywiało tego babsztyla, se pisz babsztylu, phi!
  • athame 29.03.2017
    ignoruj. Inaczej ją zywisz. Wierz mi niektórzy ludzie jedzą energię. Ignoruj albo pokochaj.
  • Anonim 29.03.2017
    Pan Buczybór jest lepszy!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania