Usunięte

Treść opowiadania usunięta

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Anonim 04.01.2015
    Cokolwiek chcecie wiedzieć więcej - pytajcie! :)

    PS. Nie gryzę. Podobno jestem miły w dotyku.
  • xnobodyperfectx 04.01.2015
    Bardzo fajnie się opisałeś. Jesteś wykształconym człowiekiem, który wie co pisze. Czyta się ciebie ciekawie, jednak czuję pewien niedosyt. No cóż może to ja jestem zbyt ciekawska? :D
  • Anonim 04.01.2015
    Jeśli mam być szczery - jedynym moim aktualnym "dziełem", które tutaj opublikowałem jest "Szachownica...." i "Land słów", który był ograniczony przez jakiś tam limit znaków. Reszta pochodzi grubo sprzed 3lat+ (I Łowca sprzed prawie dekady, heheheszki!).

    Dziękuję! Zdradzę tajemnicę: jak się mnie pomizia pod brodą to mruczę. A jak na karczku, to już w ogóle mrrraaau!
  • xnobodyperfectx 04.01.2015
    Naprawdę jesteś przezabawny! ;) Bardzo fajne poczucie humoru. Może jeszcze jakieś tajemnice skrywasz? :)
  • Anonim 04.01.2015
    Tak :)
  • LinOleUm 04.01.2015
    Ślepcowi się udziela *drapu drap*.
    Wiesz, co piszesz i przede wszystkim wiesz, co chcesz robić w życiu. Kierujesz się pasją, która popędza Cię do działania, która daje Ci nową energię na każdy dzień. Gdyby na świecie takich, jak Ty było więcej, to kto wie - może byłby lepszy?
    Czytam każde twoje opowiadanie - a że sama nie raz farmazony piszę i androny plotę, to nie mam do nich zastrzeżeń, gdyż po prostu zwyczajnie nie znam się aż tak bardzo na literaturze, by poprawiać kogoś, kogo każde opowiadanie, nawet autocharakterystyka - jest dla mnie majstersztykiem.
    Spełnienia marzeń na drodze do dalszych sukcesów literackich, Chomiku, haha.
  • Anonim 04.01.2015
    Mrrrau!
    oj tam, Ślepiec nie taki wredny, jak się wydaje. Czy ja wiem czy lepszy? Bardziej...literacki na pewno! Albo odrobinę zakręcony bardziej!

    Aj tam, majstersztyk od razu (się rumienię), po prostu coś poplotłem na szybko o osobie co mi krwiobieg do mózgu przysłał. Popełniał błędy i w tej chwili przede mną najcięższa, najniebezpieczniejsza i najbardziej porąbana i odjechana część stawania się pisarzem: zrozumienie wielu relacji, stanów rzeczy, wielu emocji i zbadanie wielu charakterów, stanów, rodzajów i po prostu: świata i ludzi!

    Dziękuję jednak i mam nadzieję, że również spełnisz swoje marzenia i jeszcze nie raz popieszczę Cię moim krytycznym batem! :) I nie tylko Ciebie. (Tak, patrzy na organizer i widzi kilka nicków, które ma na oku....)

    !!!!
  • Anonim 04.01.2015
    A gdzie evil laugh na końcu?
  • LinOleUm 04.01.2015
    Haha, no ja myślę :)
  • LinOleUm 04.01.2015
    Co to za czary ;0
  • Hannah 04.01.2015
    Jakiej słuchasz muzyki?
  • Anonim 04.01.2015
    Hm, tutaj jestem eklektykiem, z wyjątkiem rapu i hip-hopu. Ciężko mi rzec - lubię Hoziera, The Neighbourhood, A Perfect Circle, kocham jazzowe covery popularnych hitów, UWIELBIAM, ABSOLUTNIE UWIELBIAM dobrą muzykę filmową i ambient. Jednocześnie potrafię słuchać CellDWellera, Mindless Self Indulgance... I tak mogę wymieniać. Lubię jak muzyka działa na wyobraźnię, chwyta za serducho, a jednocześnie nie jest ckliwa. W tej chwili katuję: Hozier - Angel Of Small Death & The Codeine Scene, polecam gorąco!

    Piszę w ciszy. Lubię pisać w ciszy. W ciszy rozmawiamy sami ze sobą, dyskutujemy ze swoimi myślami... I wtedy tworzę najlepsze teksty.
  • Anonim 04.01.2015
    podaję swoje last.fm - powie więcej wam niż ja: http://www.lastfm.pl/user/UtkanySlowami/library
  • Hannah 04.01.2015
    Mamy podobny gust ;)
  • xnobodyperfectx 05.01.2015
    Z dniem dzisiejszym (a raczej wczorajszym) użytkownik pod nazwą nie inną niż ŚlepiecZMetra został odkryty. Podając nam linka, udostępniłeś również swe dane osobowe. Szczerze mówiąc sądziłam, że jesteś starszy. ;) Oczywiście jest to na plus niż na minus.
  • Anonim 05.01.2015
    Oops :( no i tyle.
    Zresztą, co to za odkrycie, wszyscy wiedzą o FBI, czy ktokolwiek czym się zajmują? :D
  • Prue 05.01.2015
    Ciekawa z Ciebie osoba :)
  • Anonim 05.01.2015
    mam nadzieję, że moja pisanina również Was (I Ciebie) zaciekawi :)
  • Anonim 07.01.2015
    Dwie szmaty? Wow, haters gonna hate ;)
  • Ktokolwiek 03.05.2015
    Jesteś bardzo interesujący :) Moja siostra studiuje na profilu tłumacza :) co do mnie na razie jestem gimnazjalistką :D
  • KainaBref 13.06.2015
    zasadniczo ocknęłam się przy końcu i....PINHEAD NA PREZYDENTA!!!!!
  • Anonim 13.06.2015
    Albo Constantine :D BO HellBlazer też uwielbiam!
  • KainaBref 13.06.2015
    filmowy Constantine miał za mało żelaza w ciele, nie pociągał mnie, jakiś taki ciotowaty, cóż począć....
  • Anonim 13.06.2015
    Nie mówię o filmowym, akceptuję jedynie komiksowego. Cóż począć, doczekamy kiedykolwiek dobrej adaptacji Johna Constantina?

    PS. Jak lubisz Constatine'a to polecam książki Careya.
  • KainaBref 13.06.2015
    nie zaznaczyłeś, popełniłam klasyczne faux pa. Odwrócę pytanie - doczekamy kiedyś dobrej adaptacji jakiejś dobrej książki?:)
  • Anonim 13.06.2015
    Luz, nie popełniłaś - większość osób kojarzy tylko film, powinienem zaznaczyć. ;)

    Chyba kilka było. Chyba.
  • Anonim 13.06.2015
    oj np stalker Tarkowskiego
    ziemia obiecana Wajdy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania