Krótki tekst...

Czule pocałowała go na pożegnanie i patrzyła, jak wsiada do auta i odjeżdża, by nie spóźnić się do pracy nawet minutę. Tego poranka, miała złe przeczucia. Czuła, że widzi go ostatni raz i nawet nie zdążyła powiedzieć mu, że go kocha.

Wróciła do mieszkania, usiadła w fotelu i zaczęła nerwowo bawić się telefonem. Czekała, aż napisze, zadzwoni lub cokolwiek innego. Modliła się w duchu, by dał jej znać, że jest cały i bezpieczny.

Łza spłynęła po jej policzku. Kiedyś miała tyle wątpliwości, czy z nim być a dziś modliła się, by jej złe przeczucia okazały się mylne.

Jedna sekunda, minuta, chwila potrafią zaważyć na naszym życiu, które wydaje nam się tak świetnie poukładane, że nie trzeba już nic więcej dokładać od siebie do niego.

Właśnie miała wstać z fotela, gdy usłyszała dzwonek telefonu. Spojrzała na wyświetlacz. To on.

- Jesteś już w pracy? – zapytała nerwowo.

- Pani mąż – usłyszała w słuchawce obcy głos – miał wypadek.

Ziemia usunęła jej się spod nóg. Wybiegła z mieszkania, tak jak stała. Miała gdzieś, co powiedzą ludzie, w tym momencie straciła część siebie.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • elenawest 06.01.2016
    Bardzo smutne, bardzo piękne. Zostawiam 5
  • KarolaKorman 06.01.2016
    Smutne, ale niestety często tak się zdarza, 5 :)
  • ausek 06.01.2016
    Smutne:) 5
  • Rasia 06.01.2016
    "Tego poranka, miała złe przeczucia." - bez przecinka
    "czy z nim być a dziś" - przecinek przed "a"
    "dokładać od siebie do niego." - usunęłabym "do niego", zbędne słowa.
    Pozostawię tekst bez oceny, bo jak dla mnie zbyt krótki, by się w niego wczuć. Nie zdążyłam jakoś specjalnie współczuć bohaterce no i też zbyt wielkiego zaskoczenia nie przeżyłam. Pomimo to pod względem błędów poczyniłaś spore postępy ;)
  • Angela 06.01.2016
    Strach o bliskich to coś, co towarzyszy kobietom od zawsze. To było prawdziwe. 5
  • IroniaLosu 06.01.2016
    Bardzo smutne, ale niestety prawdziwe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania