...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Agnieszka Gu 27.08.2019
    Dobry wieczór,
    Przyjemne opowiadanie, w którym wuczułam nutkę sentymentalizmu. Bardzo przyjemnie się czyta. Obecność u boku kochającego mężczyzny - doskonałego lekarza, na którym można polegać - ratujący życie - piękne.
    Pozdrawiam :)
  • Bożena Joanna 02.09.2019
    Jestem wdzięczna za wizytę i komentarz. Czasami chce się napisać jakąś opowiastkę pełną optymizmu i wiary w ludzi, miłość i medycynę. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 05.09.2019
    Witam
    Choroba, a w szczególności ten śmiercionośny rak budzi w ludziach strach. Jednak przy szybkim zdiagnozowaniu i leczeniu medycyna potrafi zdziałać cuda. Mimo tego, że sytuacja rozgrywa się w szpitalu jednak obrazuje bardzo spokojny i ciepły klimat. Bardzo uważnie ukazujesz aspekt rodzinny w tych trudnych chwilach. Miłość bliskich jest najlepszym lekiem.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 07.09.2019
    Chciałam pokazać, że cierpieniom chorego można ulżyć, stwarzając odpowiednią atmosferę wokół tej osoby. Nie wystarczy samo użalanie, które raczej dołuje niż pomaga. Obecność bliskich wspomaga każdego w walce z jarzmem, jakim jest rak. Trafnie odczytałaś moje intencje. Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 22.09.2019
    Często słyszę o przełomowych operacjach i zabiegach ratujących życie, lecz na drugiej szali są masowe zaniedbania i zgony, a wszystko to w jednym kraju.
    pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 24.09.2019
    Masz rację. postęp medycyny jest niesamowity, tylko dostęp do niej niezwykle trudny. Długo czekamy na najzwyklejszą wizytę. Czasami jednak zdarzają się wyjątki i taki chciałam opisać oraz zwrócić uwagę na rolę bliskich w procesie powracania do życia. Dziękuję, że do mnie zawitałeś. Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania