Krwaw Li #1

Pewna kobieta, o imieniu Ella, zapragnęła dziecka, małą dziewczynkę. Któregoś dnia kobieta nie wytrzymała smutku, i udała się do tajemniczej staruszki... Podeszła do jej chaty, widząc przez okno kominek z rozpalonym ogniem postanowiła zapukać, zapukała i usłyszała głos mówiący " Wiem że pragniesz dziecka, wracaj prędko do domu, tam zobaczysz szmacianą leleczkę która zmieni się w zwyczajne dziecko" Kobieta jak najszybciej dotarła do swojego domu, przewracając się o swoje własne nogi dotarła do swojego pokoju, a tam zobaczyła wózek z małym dzieckiem, małą blondyneczką. Nazwała ją Li. Gdy mała Li miała już pięć lat potrafiła już śpiewać, tańczyć, malować, wszystko z czego jej mama mogła być dumna. Wszystkie dzieci lubiały bawić się z Li, a każdy zwierzak, gdy napotkał na swojej drodze tą dziewczynkę stawał się spokojniejszy...

 

 

Ok! Loczki spoczki cz.2 za niedługo zobaczycie ;;3 Sorry ale podam to za horror, bo nie ma creepypasty ;( Ale co tam.

ps. Zapraszam do komentowania moich opowiadań

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Szalokapel 04.07.2016
    Nie wiem co powiedzieć, krótki tekst, a spotkałam w nim ogrom powtórzeń, błędów interpunkcyjnych. Lecisz za szybko z akcją. Zero przekazu, zdarzają się źle zbudowane zdania. Ogólnie jak dla mnie beznadziejnie. Zerknę do części drugiej. Musisz ćwiczyć i ćwiczyć :) Zostawiam 2.
  • ωαrιατκα 04.07.2016
    Nie wiem co napisać. Tak jak pisała Szalo, jest trochę błędów. Zajrzę do następnego.
  • lea07 04.07.2016
    Szalo ma rację. Tekst nie trafił do mnie jakoś szczególnie, lecz trzeba zauważyć że jesteś nowa. Pragnę Cię serdecznie powitać na Opowi. Początki zawsze są trudne. Wiem to sama po sobie. Jeśli będziesz ćwiczyć, to na pewno wszystko będzie ok. Na zachętę zostawiam 4 :) i czekam na ciąg dalszy. W wolnych chwilach zapraszam do mnie i do Szalokapel, która tworzy naprawdę świetne opowiadania. Także życzę weny i miłego pisania.
  • Szalokapel 04.07.2016
    Lea przesadza, jestem totalna amatorka. Natomiast jeżeli lubisz miłosne klimaty to Lea super się w nich odnajduje.
  • lea07 04.07.2016
    Ha ha Szalo, jak ja lubię te twoje poczucie humoru.
  • Szalokapel 04.07.2016
    Ja twoje też xD. Umiesz zartowac.
  • Tina12 04.07.2016
    Myślałam że jak idzie do jaiejś chaty to tam będzie jakaś bab jaga. A ta w zamian za dziecko każe jej coś zrobić, no jakiś warunek postawi. Jak dla mnie nie jest źle, tylko tekst troche krótki. Ale do cz 2, jak sie pojawi to zarkne. Dam 4.
  • Olysha 04.07.2016
    Wezmę pod uwagę wasze komentarze... Wiem jetem słaba z polaka przyznaję się ;3
  • Szalokapel 04.07.2016
    To nie chodzi o słabość :) liczy się cierpliwość i chęć poznawania nowych zasad języka polskiego :D
  • Olysha 04.07.2016
    Szalokapel ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania