Krwio bójcze spojrzenie

Krwawa Mery postanowiła ukazać swoją prawdziwą twarz. Tak Krwawa Mery to ja. Chcę a właściwie pragnę,aby każdy się mnie bał. Chcecie poznać moją historię? Myślę,że każdy chce. Dawno temu jak miałam 5 lat zginęli moi rodzice śmiercią tragiczną. Ktoś zabił ich z premedytacją.Teraz mszczę się na każdym moją pierwszą ofiarą była Ania dziewczynka 11 letnia. Bawiła się ze swoją koleżanką w kuchni lalkami. Jej koleżanka miała na imię Kasia. Po czym ją też zabiłam, no wiecie żeby nie było świadków. Później był chłopiec Kordian. Kordian miał ok. 16 lat zaczął się interesować moim życiem i życiorysem. Gdy się dowiedział o moim przybywaniu zaczął to każdemu rozpowiadać zemściłam się. Było setki, tysięcy, milionów,miliardów takich ofiar ale nie każdą pamiętam. Za dużo ich było. Jeżeli nie chcecie zginąć lepiej się nie interesujcie nie szukajcie moich zdjęć, gdzie mieszkam, czym się zajmuję, jak wyglądam, ale jeżeli chcecie mnie ujrzeć musicie zrobić to co wam wypiszę następująco.

1 .Zamknąć się w ciemnym pomieszczeniu z lustrem.

2. Zapalić świecę długo palącą się.

3. Wypowiedzieć 13-15 razy BLOOD MERY

4. Powiedzenie mam Twoje dziecko

5. Rodziców ja zabiłam

6. Wtedy się przekonacie co się stanie...

7. A no i to o 00:00 godzinie

8. Dla waszego dobra nie czytajcie tych bzdur w internecie co robię, bo to nie prawda to co robie to bardziej tragiczne.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania