Kto Ty jesteś? Pijak sławny.

- Kto Ty jesteś?

- Pijak sławny.

- Jaki znak Twój?

- Flaszki składnik.

- Gdzie Ty mieszkasz?

- Na melinie.

- W jakim kraju?

- W patologicznej rodzinie.

- Czym ta ziemia?

- Złym stanem psychicznym.

- Czym zdobyta?

- Moim piciem.

- Czy ją kochasz?

- Kocham najbardziej w świecie.

- A w co wierzysz?

- W gorzałę wierzę.

- Coś Ty dla niej?

- Nałogowy alkoholik.

- Coś jej winien?

- Stracić życie.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (46)

  • Monsferatu 26.11.2018
    Bełkot szaleńca
  • Nonsferatu 26.11.2018
    kocham kocham kocham
  • Monsferatu 26.11.2018
    Witaj przechodzący użytkowniku, serdecznie zapraszam do ignorancji usera o nicku podrabiającym mój. Zapomniał leków wziąć
  • Pan Buczybór 26.11.2018
    w originale przynajmniej były rymy...
  • Enchanteuse 26.11.2018
    To by byzło piekne, jakby ci sie chcialo ociosac, bo na razie niezgrabne mocno.
  • Canulas 26.11.2018
    Przypadek?
  • Enchanteuse 27.11.2018
    Canulas najprawdziwszy.
  • betti 27.11.2018
    To jest tak beznadziejne, że aż brak słów...

    - W jakim kraju?

    - W patologicznej rodzinie. - kraj, to patologiczna rodzina. Debilne po prostu tak jak niżej. Zero myślenia...

    - Czym ta ziemia?

    - Złym stanem psychicznym. - ziemia złym stanem psychicznym

    - Czym zdobyta?

    - Moim piciem.
  • Angela 27.11.2018
    Serio? To dramat nie wiersz
  • betti 27.11.2018
    Horror? Możliwe, od tej strony nie spojrzałam...
  • Sisi26 27.11.2018
    A pisz sobie babo do znudzenia ty cała Betti aż w końcu ci się odechce bo będę cię ignorować czepiasz się byle czego z żartów każdy może napisać co chce żeby tylko pasowało i zejdź ze mnie a pilnuj siebie wiele wszystko ci u mnie nie pasuje a nos trzymasz tylko we mnie ośmieszasz się jak ci źle to zejdź w końcu ze mnie i wyjdź do jasnej cholery ze mnie bo najzwyczajniej nie mam ochoty żebyś mnie czytała tak za grosz nie masz kultury i ambicji. Dowalasz tylko każdemu a sama kogo z siebie robisz. Ja dobrze wiem co to jest kraj nie musisz mnie poprawiać bo geografie mam w jednym paluszku kraje znam wszystkie na pamieć i umie ich kontury poznać a że napisałam tak sobie to dla żartow tu każdy pisze co chce i to nie jest twoja sprawa jak sobie co opisuje czy jakich wzrotów uzywam. tak samo przyczepiłaś się o słowo cichość wiele mnie uczysz a sama jesteś tępa jak tabaka co z księżyca spadłaś i nie znasz tego słowa że to jest synonim. He...każdy pisze takie idotctwa takie nie wiadomo co i tak się nie czepiasz a ja co kolwiek napisze zaraz się przyczepiasz i obrazasz ordynarnym tonem a zjdz ze mnie głupia tepa babo. jeszcze raz napisz..to pokazesz po sobie jak za grosz nie masz pohamowania zero honoru i godności ktoś cię nie chce a ty nachalnie pchasz się mu do d...
  • betti 27.11.2018
    To portal, nie blog, tutaj każdy może wpisywać komentarze.

    Napisałaś do dupy i tak oceniłam. Trzeba myśleć, to nie boli.
  • Sisi26 27.11.2018
    Ale ty obrażasz kobito i masz w mordzie jak w gumiku i zejdz ze mnie.. nie podoba ci sie to nie czytaj i nie trzmaj geby tylko we mnie .....dużo osobom się podoba moje pisanie nikt głupi mądrym nie będzie....no musisz tak mówić no bo co powiesz ty nawet takiego wierszu byś nie napisała ani takiego horroru jak ja bo twoje są denne czepiasz się o wszystko widzę nie znasz synonimów, i poprawiasz byle czym i nie czepiaj sie geografii u mnie bo ją mam w jednym paluszku co do geografii powaliłabym cię w mgnieniu oka.
  • Enchanteuse 27.11.2018
    Ech, Sisi, Ty serio mogłabyś coś z tego zrobić ładnego, gdybyś tylko uwierzyła po pierwsze: że temu daleko do bycia dobrym.
    Po drugie: krytyka tutaj, i myślę, że krytyka Betti również nie służy zjechaniu Ciebie, nie powinnaś jej traktować ad personam. Nie napisała, żeś Ty debilna, tylko że wiersz. Uzasadniła nawet dlaczego, wyjęła kawałeczek z Twojego tworu i Ci pokazała.
    I po trzecie: wzięła się za pokorne pisanie dalej.
  • Sisi26 27.11.2018
    Ale nikt sobie nie pozwoli na obrażanie a ja jej nie zamierzam słuchać a ty jesteś taka sama jak i ona że tak czyasz strone za tym pustakiem jedna glupia sie odezwala ale widze ma tu podwładnych....czepia sie mnie a sama pisac nie umie nawet o moje synonimy sie czepia a nie wie ze takie istnieja niestety nikt nie pozwoli sobie na poniewierke niech jeszcze raz napisze co kolwiek do mnie
  • Sisi26 27.11.2018
    I przypomnę się raz jeszcze że był tu już ktoś kto wygarnął użytkownikowi o nazie - Betti że miała same badziewia i je pousuwała się ciepie.
  • Sisi26 27.11.2018
    Ja nie mam życzenia jej słuchać bo jest odrynarna i jej każdy tekst wypuszczam jak powietrze z ust.
  • Enchanteuse 27.11.2018
    Sisi26 nie byłam, i nie jestem niczyją podwładną. Nie próbuj manipulować słowem, to wielkie faux pas. No i tak w ogóle fajnie, Sisi, że opierasz się na czyimś zdaniu: ktoś gdzieś podobno, nawet tego nie sprawdziwszy.
  • betti 27.11.2018
    cokolwiek - razem się pisze. Straszne błędy robisz...
  • Sisi26 27.11.2018
    Wstydzisz się prawdy co? Jak pomijasz istotne rzeczy ino poprawiasz tyle ci zostało poczochrana babo widzę jak dużo słów jest ci obcych synonimów nie znasz spójrz na inne denne wpisy składające się tu z samych liter alfabetycznych za ktore są piątki he...oceniacie byle co.
  • Sisi26 27.11.2018
    A poprawiaj do znudzenia dziwaku - cudaku.....W d... Cię mam.Już więcej mnie nie usłyszysz. Każdy mądry musi olać glupca.
  • betti 27.11.2018
    Sisi26 oceniamy wszystko. Gdy coś jest dobre - chwalimy, gdy do dupy - zwracamy uwagę, żeby ktoś popracował... Nikt za byle co nie będzie ciebie głaskał po główce, bez przesady.
  • betti 27.11.2018
    Sisi ja lubię usuwać i pisać nowe, a ten czytelnik, to znał się na poezji tak jak ty, czyli w ogóle się nie znał. Zazdrościł mi...
  • Sisi26 27.11.2018
    Ty i poezja. Tobie zazdrościć jeszcze czego nie ośmieszaj się nie czytałaś ty jeszcze poezji jakie są piękne twoja odpadla by w pierwszej chwili w wydawnictwie...już mnie nie usłyszesz i przestań pisać nie masz za grosz godności.
  • betti 27.11.2018
    Sisi26 czytałam dlatego u ciebie jej nie widzę. Trudno zobaczy coś, czego nie ma. Jest tylko takie domowe przedszkole, dla maluszków, chociaż nie wiem, czy nie zwrócili by ci uwagi na błędy - dzieci teraz są mądre.
  • Canulas 27.11.2018
    Naprawdę?
    Znowu?
    Kurwa, jak się nudzicie, to przyjedźcie mi posprzątać chałupę na święta.

    Będzie alkohol... Ench ;)
  • Enchanteuse 27.11.2018
    Jaki? ;)
  • betti 27.11.2018
    Ok, ale jestem pedantką, jeżeli dasz radę to znieść, mogę sprzątać.
  • Enchanteuse 27.11.2018
    Betti, jest na to rozwiązanie. Wyprawi się Canulasa do monopolowego, i nie będzie musiał patrzeć, jak jego rzeczy od lat stojące w tym samym miejscu zmieniają je :))
  • Canulas 27.11.2018
    Betti, to może lepiej nie, bo dostaniesz zawału w progu :)
    Ench, mocny.
  • betti 27.11.2018
    Can ja zawału? Ja jestem twarda baba. Tylko nie wiem, czy Ty nie dostaniesz po moich porządkach... to może zaboleć.
  • Enchanteuse 27.11.2018
    Can, ja wódki nie tykam :)
    Także, jeśli to to, to podziękuję.
  • Canulas 27.11.2018
    betti :)
  • Canulas 27.11.2018
    Enchanteuse, trudno
  • Enchanteuse 27.11.2018
    Canulas przyjdę ze swoim xD
  • betti 27.11.2018
    To będziecie pić czy sprzątać? Ja nie piję i wszystko spadnie na mnie?
  • Canulas 27.11.2018
    Dobra, nie ma co spamować.
  • Nonsferatu 27.11.2018
    Canulas A co kogoś obchodzi twój bałagan jeszcze pod czyimś tekstem. Wstyd i to jest troling, nękanie userki.
    Taki jesteś prawdziwy user?
  • Canulas 27.11.2018
    Nonsferatu, jezuuu, otworzyłem mnie oczy. Widzę swe błędy. Dziena :)
  • Nonsferatu 27.11.2018
    zgłaszam do admina
  • betti 27.11.2018
    Koniecznie... pod taką publikacją spamować - nie godzi się.
  • Nonsferatu 27.11.2018
    pod żadną jeśli już swoje brudy weźcie do siebie
  • betti 27.11.2018
    Nonsferatu wzięłabym do ciebie, ale nie ma pod co...
  • Aisak 27.11.2018
    Wiele niewiadomych.
    Tekst
    Oceny
    Komentarze koali
    Koali cja
    Ko Alicja
    .
  • Aisak 27.11.2018
    Ach, i
    Peel.
  • Sisi26 28.11.2018
    Tutaj jest psychiatryk czym prędzej potrzebny w kaftany ....bo bredzicie jakby wam coś na rozum poszło.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania