Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

XXX

XXX

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (69)

  • Bogumił 06.03.2019
    Jest to zbiór luźnych dwuwierszowych fraszek „Na feministki”, zebranych w taki tam wiersz, zatem proszę nie krzywić się na rymy, że częstochowskie, nie liczyć zgłosek, sylab, ani samogłosek, nie doszukiwać się ukrytych znaczeń ani intencji, których tutaj nie zawarłem. Wszystko jak zwykle, tradycyjnie prosto, jak kawa na ławę.
  • Bogumił 06.03.2019
    Jest to zbiór luźnych dwuwierszowych fraszek „Na feministki”, zebranych w taki tam wiersz, zatem proszę nie krzywić się na rymy, że częstochowskie, nie liczyć zgłosek, sylab, ani samogłosek, nie doszukiwać się ukrytych znaczeń ani intencji, których tutaj nie zawarłem. Wszystko jak zwykle, tradycyjnie prosto, jak kawa na ławę.
  • franekzawór 06.03.2019
    Jest to tak złe, że aż bardzo złe. Jeszcze tak złego nie napisałeś chyba.
  • Bogumił 06.03.2019
    Napisałem wyżej, że to zestaw dwuwierszowych fraszek, niekoniecznie jednolity wiersz. Ostatnia zwrotka powstała tylko tak ad hoc.
  • Szkoda gadać... :( 1
  • Canulas 06.03.2019
    Na dzień kobiet jak w mordę strzelił
  • Bogumił 06.03.2019
    To dopiero za dwa dni. A te z czarnych marszów Dnia Kobiet chyba nie obchodzą, nie pozwalają się przepuszczać w drzwiach i nie przyjmują kwiatów od mężczyzn, bo żądają absolutnej równości. Więc nie widzę problemu.
  • franekzawór 06.03.2019
    Bogumił. Ta polska fobia związana z seksem wywodzi się ze średniowiecza. Ludzie w Polsce umysłowo są wciąż na poziomie średniowiecza. A napisz: gdyby taka Amanda Lee chciała podzielić się z tobą swoją macicą, to skorzystałbyś czy nie? Czy raczej odprawialibyście modły?
  • Bogumił 06.03.2019
    Dalej niż ze średniowiecza, z antyku.
  • Aisak 06.03.2019
    Amanda Lee?
    Przepraszm, to ona jeszcze żyje?
  • Bogumił 06.03.2019
    A Amandy Lee nie znam.
  • franekzawór 06.03.2019
    Nie Aisak, modelka znana za... ciało ma Instagram.
  • Aisak 06.03.2019
    franekzawór instagram niet, bo mi phone padł i wszystko padło, musze szukać hasła :/
    Nie modelki Amandy Lee.
  • Aisak 06.03.2019
    Aaaaaa, bo tamta, t o Amanda Lear!
  • Angela 06.03.2019
    Szanowny Autorze ( tylko przez szacunek dla wieku, autor z dużej) widzę, że ma Pan poważny problem.
    Nie jestem pewna jak zdiagnozował by Pana psycholog, ale w moim odczuciu powodem tych fobii związanych ze współżyciem,
    muszą być poważne braki w swerze seksualnej.
    Nie jestem w stanie inaczej zinterpretować Pańskiego stałego zaglądania ludziom pod kołdry. Czyżby nie miał Pan swojej?

    Na tym kończę wypowiedź i nie zamierzam dyskutować.
  • Aisak 06.03.2019
    Szacunek dla wieku?
    Hmmm.... Coś między 60 a 70 plus, co nie? xD
  • Angela 06.03.2019
    Aisak no, tak mi się zdaje : D
  • Bogumił 06.03.2019
    Te hasła są z czarnego marszu a nie spod kołdry. Coś się szanownej Pani pomyliło:))
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił miałam nie pisać, ale co tam.
    Pan szanowny Autorze, w gatki narodowi zagląda w każdym utworze : )
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela
    Wybacz ale to prymitywny zarzut. Jeśli ktoś w gatki komuś zagląda to lewaki społeczeństwu.
  • Aisak 06.03.2019
    W sferze na skwerze
    Bogumił ją bierze
    Potem na rowerze
    Takie z niego zwierze
    Ja w niego wierze!
    xD
  • Bogumił 06.03.2019
    Aisak Bardzo ciekawa rymowanka.
  • Angela 06.03.2019
    Aisak i na ten wierszyk idzie moje pińć gwiazdek : D
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił "Tacy, którzy waginę robią z odbytnicy" - to z ostatniego tworu, w moim odczuciu
    zaglądanie ludką pod kołderki.
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela chyba musisz być ślepa żeby nie widzieć kontekstu tego wiersza. Ofensywa medialna pedałów usiłujących narzucić społeczeństwo obrzydliwy sposób zaspokajania swojego popędu, o którym publicznie w ogóle nie powinno się dyskutować. Czy to zła wola, czy widzisz tylko to co chcesz widzieć? A ty mi na niewinne wierszyki wyklinasz. Mam takie samo prawo, a nawet sto razy większe bronic się przed tym. Te pedały latem chciały nawet wtargnąć na Jasną Górę, tylko dzięki temu, że zasłoniliśmy to miejsce i stanęliśmy z pałami odstąpili, jak Szwedzi w 1655 roku.
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela Celem tych tekstów jest pokazanie tego obrzydlistwa do którego akceptacji chcą nas zmusić. Oni robią waginy z odbytnicy i to jest prawda.
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił nie pedały ( to akurat znajdziesz przy rowerze x 2) a homoseksualiści.
    Uważam, że powinieneś pilnować własnych tyłów, jeśli tak się ich boisz, ale nie masz prawa
    i nie wyskakuj mi ty proszę z prawem moralnym, opluwać kogokolwiek.
    Nie podoba mi się również używanie słowa " nas", bo niby kogo masz na myśli?
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela głównie dzieci bo to pedofilia.
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił coś się Waćpanu znowu pomerdało:
    "Orientacja homoseksualna oznacza pociąg seksualny, ale także emocjonalne zaangażowanie w stosunku do tej samej płci.
    to chyba nie to samo co:
    "Pedofilia – w którym jedynym lub preferowanym sposobem osiągania satysfakcji seksualnej jest kontakt z dziećmi w okresie przedpokwitaniowym lub wczesnej fazie pokwitania"
    Cz to "nas" oznacza dzieci< bo tak zrozumiałam Pana odpowiedź?
  • Zaciekawiony 06.03.2019
    Angela To by mogło oznaczać, że Bogumił jest jeszcze dzieckiem
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela Badania prezentowane przez jedna z fundacji prolaiferskich wskazują niestety, że z homoseksualistów wywodzi się większość pedofilów. Nie chce mi się tego raportu szukać. Ale to trzy niezależne badania potwierdziły.
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił no tak, a Ty uwierzysz we wszystko co napiszą i łykniesz jak młody pelikan rybkę.
    Nadal nie otrzymałam odpowiedzi na moje pytanie.
  • Angela 06.03.2019
    Zaciekawiony dzieci są bardziej otwarte, nie takie skamieniałe w poglądach, ale Autor zaraz
    wyskoczy z dziećmi kościoła, albo czymś podobnym.
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił poobserwuj trochę świat, ale tak bez suflera Prezesa i bez upszedzeń..
  • Mruk 06.03.2019
    Bogumił ktoś na płocie napisał DUPA, chłop przechodził, pogłaskał i drzazga mu wlazła w palucha. Nie wierz napisom!
    Badania przprowadzali Tobie podobni, a poza tym już ustalilśmy jakiś czas temu, że za wszlką cenę chcesz udowodnić, że nie jesteś wielbłądem, o przepraszam, pedałem.
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela Swoje dzieci, wnuki, czy tam rodzeństwo możesz prowadzać gdzie chcesz, ale cudzym racz dać prawo do wolności od zboczeń.
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił więc nie pisz "nas" z łaski swojej, bo w życiu nie stanęłabym w jednym szeregu
    z kimś o tak ciasnych poglądach. W tym wypadku słowo "nas" jest dla mnie obelgą.
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela Ciasne poglądy, he, he. To objaw tej tej waszej słynnej tolerancji. Wszak sama wymagasz akceptacji dla ludzi grzebiących sobie w odbytach. Mało, próbujesz wydać w ich łapy nasze polskie dzieci. I to jest objaw tych twoich szerokich poglądów i tolerancji dla inaczej myślących, czyli na przykład dla mnie. Młodej polskiej windsurferce Zosi Klepackiej, która powiedziała tylko jedno zdanie, że jej się postępowanie Trzaskowskiego nie podoba grożono fizycznie oraz żądano odebraniem medali i wyrzuceniem z klubu sportowego. Gdybyście objęli kiedykolwiek władzę bylibyście takimi samymi zamordystami jak komuniści. I ty się sama sytuujesz w gronie osób o szerokich (he, he) poglądach. To jakiś niesmaczny żart.
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił z moimi poglądami się nie obnoszę (no chyba że staje w opozycji komuś takiemu jak Ty),
    w tym co piszę nie znajdziesz niczego, co obraziłoby czyjekolwiek uczucia religijne czy światopoglądowe. Nie obrażam ludzi, tak jak Ty to robisz.
    "Mało, próbujesz wydać w ich łapy nasze polskie dzieci. " no oczywiście, lepiej hodować w kraju
    stado tępych, niczego nie świadomych owieczek, które wyrosną na jeszcze tępsze stado baranów?
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela Czyli twoim zdaniem stopień wyuzdania seksualnego jest dla ciebie wyznacznikiem świadomości? I spójrz na swoich kolegów typu Jared. Ty nie obrażasz. Ale twoi koledzy o "szerokim światopoglądzie" już tak. Czy to ja o tych ciemnych poglądach bluzgam, czy oni? Przeczytaj sobie tu wpisy.

    Cytat:))) "Ty nie jesteś dobre (dobrem - dopisek autora), zjebie."
    By Jared
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela W wierszu użyłem jedynie rymowanych cytatów używanych na rozmaitych czarnych marszach, manifach i podobnych imprezach. "Macice wyklęte", narządy rodne przybite do krzyża, to wyczyny towarzyszek feministek. Angela, jeśli krytykujesz to krytykujesz wyłącznie wasze lewackie dzieło. Wiersz nie stanowi jakiejś jednorodnej całości z zamysłem na pointę. To zbiór różnych krótkich fraszek stworzonych do haseł feministycznych.
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił czy wyuzdaniem nazywasz wiedzę o antykoncepcji, o świadomości własnego ciała, oraz jego potrzebach, o akceptacji samego siebie, tak by żyć bez poczucia wstydu? O równouprawnieniu?
    Tego obecnie nauczane są dzieci i nic w tym złego, a wiem to z pierwszej ręki.
    Im mniejsze dziecko, tym taka wiedza jest przyjmowana łatwiej, naturalniej i bez skrępowania.
    Co do tego co piszą koledzy, nie będę ich bronić, ale rozumiem, że krewkiemu młodzianowi
    nerwy puszczą szybciej niż starej babie.
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił no cóż, napiszę tylko, że jestem pewna iż wiele z tych kobiet nie dokonało by aborcji, mierzi je jedynie odbieranie im prawa do decydowania o samych sobie. Stwórca, wolną wolą i sumieniem
    nie obdarzył jedynie mężczyzn, ale również kobiety, o czym kościół zdaje się zapominać
    nader często, robiąc z nich jedynie naczynia.
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela
    Bogumił no cóż, napiszę tylko, że jestem pewna iż wiele z tych kobiet nie dokonało by aborcji, mierzi je jedynie odbieranie im prawa do decydowania o samych sobie. Stwórca, wolną wolą i sumieniem
    nie obdarzył jedynie mężczyzn, ale również kobiety, o czym kościół zdaje się zapominać nader często, robiąc z nich jedynie naczynia.

    Kościół stawiający często bałwochwalczo kobietę Maryję nieraz wyżej Boga robi z kobiet naczynia. Bzdura totalna. Poczytaj sobie jaka była pozycja kobiety w antycznym Rzymie za czasów pogańskich i po przyjęciu chrześcijaństwa. Dzięki kościołowi jesteś w kulturze białego człowieka tym czym jesteś, inaczej byłabyś tym, czym dzisiaj kobiety są w islamie. Chyba mówisz o jakimś innym kościele.

    Poza tym o dziecku decydują na równi mężczyzna i kobieta. Niby z jakiej racji kobieta. Tylko dlatego że nosi dziecko może decydować o jego zabiciu?

    I po trzecie feministki żądają państwowej aborcji, a to już powoduje, że problem staje się sprawą ogólnospołeczną, bo szpitale są finansowane z pieniędzy wszystkich podatników.
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela Czyli usprawiedliwiasz "krewkiego młodziana", de facto chama, zamiast pouczyć. Okej.

    Ja wiem, że im dziecko mniejsze tym propagandę łyka bardziej. Mordercy Pol - pota ludobójcy z Kambodży wywodzili się z młodych chłopców.

    I pederaści też dobrze o tym wiedzą, nawet intuicyjnie.

    Tyle, że o wychowaniu i światopoglądzie swoich dzieci decydują rodzice, a nie jakieś przybłędy nie wiadomo skąd.

    Prawo do wychowania według własnych poglądów i zgodnie z własnym uznaniem jest jednym z podstawowych praw każdego człowieka. I tyle.
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił a czy mężczyzna nosi dziecko pod sercem? - przepraszam, ale urodził byś jedno,
    jestem pewna, że inaczej byśmy teraz rozmawiali. Dlaczego niby mężczyźnie pozostaje
    ta przyjemniejsza część, a omijają go mdłości, rozstępy, popuchnięte kostki, a wreszcie sam
    poród? Równy udział? No to chyba jakieś żarty. Facet niczym nie ryzykuje i w razie w, zawsze
    może wziąć nogi za pas.
    Mówię o tym samym kościele, tym który ustanowił zwierzchność mężczyzny nad niewiastą,
    co w moim przekonaniu nie jest chalo.
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela Kościół uczy wierności i czystości, a że ludzie (owieczki) mają to w d...ie nie wiń Kościoła. Rozstępy, też mi coś. Przez całe wieki facet zaiwaniała w wojsku przez dwa, trzy albo i więcej lat, w carskim nawet po kilkanaście, a kobiety były zawsze z tego zwolnione, właśnie za to że rodziły. Ostatnie parę lat, gdy nie ma obowiązkowego poboru zrobiły z mężczyzn takie ciepłe kluchy. Za te parę rozstępów i zmarszczek trudno sobie rościć wyłączne prawo do zabijania. Faceci mieli jeszcze cieżej, musieli się czołgać na błocie, narażać itd.
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił to mam taką propozycję: zamknij swoje pociechy w piwnicy, chroniąc przed strasznym
    światem ( ale wydaje mi się, że nawet ich nie masz, bo to Twoje gadanie, to jedynie jakby jałowe).
    "Angela Czyli usprawiedliwiasz "krewkiego młodziana" tak, jak najbardziej, " zapomniał wół..."
    To ja bym się tak chętnie zamieniła, pójdę do wojska, jeśli mój mąż urodzi dziecko siłami
    natury.
    W moim odczuciu lekceważy Pan i pomniejsza kobiety i wielce mi się to nie podoba.
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela Napisałem, kocham kobiety czyste, piękne (duchem), dobre, wierne. Takie jak Inka. Ale takie żyją też współcześnie. Choćby Basia Poleszuk. Wejdź sobie na jej fejszbuka. Ostatnio została odznaczona orderem NSZ.
  • Angela 06.03.2019
    Bogumił czystość i wierność nie wykluczają samodzielnego myślenia, otwartości i nie zezwalania
    na to, by ktoś sterował naszym życiem.
    Nie wiem dlaczego, ale odnoszę wrażenie, że najchętniej byś dodał "posłuszne", a na to słowo
    krew mi się w żyłach gotuje.
  • Bogumił 06.03.2019
    Angela tu cię rozczaruję. Lubię nieposłuszne. Dobranoc.
  • Aisak 06.03.2019
    Kobiety też lubią seks, i też mają chcicę, i tak bywa, że myślą tylko o tym chi chi chi chi
    Co zrobić, raku lajf :/
  • Aisak 06.03.2019
    Bogumił, ty szowinistyczny prosiaku!!!!!!
  • Aisak 06.03.2019
    taki lajf***
  • Bogumił 06.03.2019
    Aisak no cóż, sztuka musi budzić emocje, inaczej jest martwa.
  • Zaciekawiony 06.03.2019
    Częsty problem jest faceta
    Którego weźmie podnieta
    Gdy sąsiadka już zgwałcona
    Mówi wtedy - winna ona
    Bo gdy spojrzy, nie powstrzyma
    I rozumu wtedy nima
    Chłop niewinny gdy gorący
    Tak mawiają nam obrońcy
    A gdy słychać, że kobieta
    Chce w czerwonych być beretach
    Tedy wszyscy mówią zgodnie
    Lepszy chłop, bo myśli chłodniej...
  • franekzawór 06.03.2019
    Bogumił, próbowałeś kiedyś dziko jak zwierz?
  • sensol 06.03.2019
    kurcze. im większy imbecyl, tym większe zainteresowanie wzbudza. może dlatego, że dawno nie było tu takiego kretyna. chyba nigdy, jeśli pominąć tego bluzgającego na forum. przypominasz mi małpę zamkniętą w szklanej klatce, rzucającą gównem w szybę. chociaż nie. nie. małpa niczemu nie winna. ale ty jesteś człowiekiem. głupim ale jednak.
  • Mruk 06.03.2019
    W tym wypadku czlowiek nie brzmi dumnie.
  • Miron 06.03.2019
    Siadam do kompa i myślę może Bogumił coś napisał. I jest kolejny wierszyk wzbudzający emocje.Przeczytałem. Pojechałeś na ostro przed Dniem Kobiet.Jeśli chodzi Tobie tylko o wzbudzanie emocji , to chyba niezbyt dobra droga.Pozdrawiam
  • Bogumił 06.03.2019
    Mironie, nie słyszałeś co się dzieje. Powstał ruch rodziców 4 Marca.
    „Ochronę dzieci i młodzieży w wieku szkolnym przed deprawacją ideami LGBT” stawia sobie za cel powołane przez organizacje pozarządowe Stowarzyszenie Ruch 4 Marca. Stowarzyszenie chce, by władze Warszawy wycofały się z deklaracji Karta LGBT+, która według nich oznacza między innymi naukę nawet najmłodszych dzieci „pozytywnego nastawienia do seksu we wszystkich formach”.


    „Karta LGBT plus budzi szereg wątpliwości prawnych”
    Jak podkreślił przedstawiciel stowarzyszenia, prezes Fundacji Mamy i Taty Marek Grabowski, Ruch 4 Marca pragnie także inne miasta uchronić przed tego typu ideologicznymi pomysłami.

    Powołanie Ruchu to reakcja na przedstawioną dwa tygodnie wcześniej przez prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego Kartę LGBT+, czyli deklarację „Warszawska polityka miejska na rzecz społeczności LGBT+”.

    Bronimy dzieci przed lewicową bandytierką.
  • Bogumił 06.03.2019
    Również pozdrawiam.
  • Miron 06.03.2019
    Bogumił rozumiem Ciebie.Poeta powinien wyrażać swoje emocje w utworze.Ale przemyśl dokładnie co puszczasz.
  • Bogumił 06.03.2019
    Miron To jest tylko składanka cytatów z czarnego marszu i manif na których z wrodzonej ciekawości robiłem za motłoch.
  • Miron 06.03.2019
    Bogumił tam na tych marszach to już margines ,niektórym może płacą i paru ciekawskich.
  • Bogumił 06.03.2019
    Miron Tak się robi tym o szerokim światopoglądzie wodę z mózgu. Kilkuset opłaconych aktorów przewozi się z miasta do miast w różnych terminach, odpowiednio charakteryzuje, do tego każe się przyjść wszystkim lokalnym kacykom partyjnym plus parudziesięciu gapiów i to daje tłum około kilkuset osób. Widziałeś żeby parady homoseksualistów odbywały się jednocześnie w kilku miastach. Nie, bo z jednej na drugą przewożone są te same osoby. W ten sposób tworzy się wrażenie, że to zjawisko masowe.
  • Pan Buczybór 06.03.2019
    Panie Bogumił, czy można liczyć na to, że napisze pan kiedykolwiek coś normalnego, czy pozostanie pan przy tych durnych politycznych wysrywach?
  • Bogumił 06.03.2019
    A czy to kiedykolwiek ustanie na ziemi walka dobra ze złem? Jeśli tak, to przyjdzie czas na muszki, kwiatki, motylki, krajobrazy.
  • Jared 06.03.2019
    Ty nie jesteś dobre, zjebie...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania