Ktoś powiedział

Ktoś kiedyś zapytał mnie czym jest szczęście. Odpowiedziałam, że to uśmiech, który pojawia się gdy z czegoś się ciesze. Teraz rozumiem , że szczęscie daje dróga osoba. To dzieki niemu pokonałam strach , poradziłam sobie z problemami i zaczęłam wierzyć w siebie. Dawniej byłam cicha i prawie cały czas smutna. On nauczył mnie wszystkiego i nigdy nie pozwolił płakać. Ktoś kiedyś zapytał mnie czy życie może być piękne i odpowiedziałam, że dla mnie życie to stałe porażki problemy i smutek, że czasem nie daje sobie z nim rady A teraz? Teraz powiedziała bym, że może. On pokzał mi, że życiem trzeba się cieszyć. Gdyby Nie ono nie wydażyły by się rzeczy ważne dla mnie, gdyby Nie ono nie poznalibyśmy się. Nie przeżylibyśmy tego wszystkiego co nas uszczęśliwiło. A kiedy zapytali mnie czy miłość istnieje nie umiałam odpowiedzieć . Wcześniej słyszałam o niej z książek albo filmów ale nie wiedziałam czym ona jest. Dziś odpowiedziałabym, że gdy ktoś robi dla ciebie absolutnie wszystko żebyś uśmiechnął się choć na chwilę. Kiedy zostaje z tobą mimo tego, że jest bardzo zle i za wszelką cene stara się pomóc bez względu na to jakie bedzie to miało konsekwencję. Smuci się razem z tobą, cieszy się razem z tobą. Przychodzi z lodami i twoim ulubionym filmem gdy się smucisz. Pomaga w realizowaniu marzeń i rzuca wszystko żeby przyjść do ciebie bo chorujesz to nie jest to coś co możesz zignorować. A gdyby ktoś zapytał mnie czy warto kochać? Odpowiedz jest prosta.To on zmienił mnie na lepsze. Pokazał jak mocno można kogoś kochać i jak bardzo człowiek może być szczęśliwy. Pojawił sie akurat wtedy gdy potrzebowałam czyjejś obecnosci i wsparcia i został już na zawsze. Robił dla mnie wiele choć nie chciał w zamian nic . Dalej nie rozumiem czym rózniłam się od innych i czym go przyciągnełam. Wiem jedno, jak bedzie potrzebowal pomocy- pomoge mu. Nie ważne co się stanie i ile osob się odwroci- ja zostane.

 

"Coś ciągnęło nas do siebie, czy to przeznaczenie? Wyjebane mam na chemie alee czułem ją na ciele. Nie wiedziałem, że mozesz mi dodać skrzydeł. Nie wiedziałem, że droga osoba da mi taką sile. Kocham twój głos, w sumie kocham cie cała a z każdą następną chwilą upewniam się , że warto. Obym nigdy nie żałował tych słów prosze cie mała. Daj mi te powody żebym nosił cie na barkach. Nie wiem czy książę z bajki na pewno jestem szczery, mam swoje problemy moze mogłabys mnie zmienić. Chciałbym wiedzieć czy łaskawa będzie przyszłość. Też się czasem boje ake razem możemy wszystko" ~majo don' t let her go.

~Gunn~

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Alicja 30.12.2016
    Temat jest fajny, nawet ciekawie zostało to opisane. Tylko tekst zawiera błędy, jest ich trochę, ale można je poprawić i wtedy o wiele lepiej by się czytało. Pozdrawiam :)
  • KarolaKorman 30.12.2016
    Tak, jest dużo błędów, ale tekst niezły :) Nie oceniam, pozdrawiam :)
  • Aniaa quinn 31.12.2016
    Dziekuje za uwagi :) postaram sie uważniej pisac :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania