Tekst usunięty

 

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • indri 20.01.2020
    Wrzucam pod ocenę, proszę tylko o merytoryczne komentarze. Wiersz dotyczy konfederacji barskiej, pierwszego polskiego powstania narodowego rozgrywającego się na całym terytorium Rzeczypospolitej w latach 1768 - 1772. Nie jest to jeszcze chyba całość, ale mniej więcej projekt w 6/7.
  • Wiersz wartościowy w zarówno w warstwie przesłania jak i estetycznej, chociaż brakuje w nim konsekwencji, w jednym miejscu są rymy, a w drugiem nie. 4
    Ps. Naprawdę liczyć na merytoryczne głosy marzycielu?
  • indri 20.01.2020
    Dzięki Marku za opinię. Wolę opinie od osób rzeczywiście zainteresowanych, niż kolejną g.burzę. A które zwrotki najbardziej ci nie leżą w odbiorze?
  • indri Chym, musiał bym jeszcze raz uważnie przeczytać, ale chyba pierwsza jest nieco toporna.
  • Szpilka 21.01.2020
    Wypada tylko zaśpiewać: ale to już było i nie wróci więcej ?

    Może trzeba było jak T-raperzy znad Wisły?

    "Mieszko" - https://www.youtube.com/watch?v=031cplUl7_g
  • indri 21.01.2020
    Jakoś mi ten klimat nie odpowiada, typowy kabaret, i sprowadzenie historii do rangi kabaretu. Moim zdaniem to raczej obrzydzenie historii.

    Co do rapu w ogóle, to wykonania niektórych autorów i teksty związane na przykład z Powstaniem Warszawskim, czy Armią Krajową nawet mi się podobały, niektóre były wręcz rewelacyjne. Ale tam widać było, że autorzy włożyli w to serce.
  • indri 22.01.2020
    Jak troszkę ambitniejsza tematyka to się wszystkie mądrusie pochowały.
  • Dariusz 22.01.2020
    ???
  • indri 22.01.2020
    Dariusz Zgłosiłem te twoje komentarze do admina.
  • Dariusz 23.01.2020
    wus wus

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania