Kukułka

błysk ostrza

krzyk

później znowu

chwila ciszy

strach

że wołania o pomoc

już nikt nie usłyszy

metaliczny posmak

na ustach

tak utlenia się nadzieja

gdy w starym zegarze umiera

kukułka

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pasja 11.12.2017
    To tak jakby czas umarł. Błysk przeciął starość. Smutne te przemyślenia.
    Pozdrawiam 5 :)
  • Angela 11.12.2017
    Czasami tak bywa, dziękuję ślicznie : )
  • Dekaos Dondi 11.12.2017
    ''błysk ostrza'' ''metaliczny posmak'' ''utlenia się nadzieja'' ''kukułka'' - już samo to, ma swoją myśl. Pozdrawiam - 5
  • Angela 11.12.2017
    Jeśli tylko myśl jakaś się nasuwa, to już dobrze. Podziękował i pozdrowił : )
  • Anonim 11.12.2017
    Strata, bolesna strata...
    Bolesna strata gdy umiera nie tylko nadzieja...
    Wiersz odsłania bezradność w obliczu śmierci i chęć pozostania w czasie istnienia. Trudny acz ważny temat.
    Pozdrawiam, piąteczka za głęboką treść :-)
  • Angela 12.12.2017
    Bardzo się cieszę, że do gustu przypadło. Dziękuję i pozdrawiam : )
  • Violet 12.12.2017
    Przemijanie, odchodzenie, czas i wspomnienie... Czy pozostanie jakieś wspomnienie, czyjaś pamięć o ludzich, o wydarzeniach? Znam taki zegar i taką kukułkę. Od lat martwi, wciąż żyją w pamięci członków rodziny, tak jak i wspomnienie osoby, która potrafiła ożywić maleńkiego ptaka.
    Nie wiem, czy trafnie odczytałam Twoją myśl, ale Ty, autorko, przywołałaś moje wspomnienia. Moje myśli powróciły do domu, którego już nie ma. Pięć, nie może być inaczej.
    Pozdrawiam.
  • Angela 12.12.2017
    Nie wiem, czy wspomnienia były dobre, czy złe, dlatego nie wiem czy to dobrze, że powróciły.
    Interpretacja dosyć zbliżona do mojego zamysłu. Dziękuję i pozdrawiam.
  • Karawan 12.12.2017
    Violet napisała za mnie (dziękuję Violet!). Każde cięcie jest bolesne i rzetelnie to do mnie trafiło. 5!
  • Angela 12.12.2017
    Serdecznie dziękuję : )
  • Tina12 12.12.2017
    Kiedy umiera kukułka to umiera i zegar. Bo ona jest jego sercem i czymś co nadaje jego egzystencji sens.
  • Angela 12.12.2017
    Masz stuprocentową rację, ładnie to napisałaś. Dziękuję : )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania