-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Angela 03.12.2017
    Prawdziwe, tak to często wygląda. Ładnie napisane. 5
  • Szudracz 03.12.2017
    Angela Nie powinno to mieć prawa bytu. Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. :)
  • Angela 03.12.2017
    Szudracz ale tak bywa, szczególnie na wsiach i temu zaprzeczyć nie można : (
  • Szudracz 03.12.2017
    Angela Zgadzam się z Tobą, bo byłam tego naocznym świadkiem nie raz. :(
  • riggs 03.12.2017
    Aż wkurza ten tekst. To znaczy, ze bardzo dobrze napisany, bo zagotowało się we mnie na chwilę
  • Szudracz 03.12.2017
    riggs Nie wiem dlaczego łatwiej mi się pisze na takie tematy, niż o tych szczęśliwych chwilach.
    Dziękuję i przepraszam, za te emocje.
  • Pasja 03.12.2017
    najnowsze wiadomości ze świeżo podłożonej pod ich nogi gazety. - miały wyrosnąć na politykow
    Osierocone, nie znały innej opieki. - taka matka inkubator, ciepła ale bez serca

    Zasypiały po kolei nie mogą się ogrzać puszystymi, drobnymi skrzydełkami - jak spokojnie opisałaś śmierć jako zasypiani.
    Rzucił nim o ścianę, odbijając wnętrzności. Zdychał powoli - okrutny lincz na mordercy. A przecież to normalność, instynkt kota.

    Smutny bardzo obraz porzeplatany śmiechem dziewczyn i gumkowymi robakami.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Pasja 03.12.2017
    Dziewczynki*
  • Szudracz 03.12.2017
    pasja Takie miały warunki z tą gazetą i lampą, która nazywana była kwoką. Dokładnie tak kot nie był winny. Gdyby sprawdzili dokladnie, czy jest w pomieszczeniu, to by do tragedii nie doszło. Dzięki wielkie.
  • Dekaos Dondi 03.12.2017
    Oj Szudracz. Dobrze napisane, chociaż emocje niechciane. Fakt - kot nie był winien. To ''myślący'' człowiek ukierunkował jego instynkt na kurczaki- nie biorąc go precz.
    Chociaż czytając tekst bez komentarzy, można by też domniemać, że kurczaczki udusiły się gumowymi - lub zginęły z wyziębienia.
    A kot w tym czasie niewinnie spał, a jego sen, przerwał rzut o ścianę. Sorry - znowu zaczynam wymyślać. Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 03.12.2017
    Gazety wyściółkowe ,żarówkę i żółte kulki -pamiętam - u mojej Cioci tak było.
  • Szudracz 03.12.2017
    Dekaos Oj! Dziewczynka nie pozwalała na jedzenie tych ''robaków'' Na tyle miała małego rozumku, żeby wiedzieć jakie byłyby tego konsekwencje.
    Czy kot zjadł chociaż jedną sztukę, tego nigdy nie będzie wiadomo. Dzięki. :)
  • Dekaos Dondi 03.12.2017
    Bo to była - Rezolutna Dziewczynka. Gdyby inny dzieciak, chciał dać żółtej kulce - gumiaka - to daje sobie głowę uciąć, żeby mu dała po łapach.
  • Agnieszka Gu 03.12.2017
    Straszne. Kurczaczki "odeszły"...
    Kot, najprawdopodobniej, niesprawiedliwie obwiniony, też...
    Są czasami takie utwory, obok których nie przechodzi się obojętnie.
    Dobrze grasz na uczuciach i emocjach.
    Ostatnie "Zdychał powoli"... szczególnie robi wrażenie.
    Pozdr.
  • Szudracz 03.12.2017
    Agnieszka
    Dzięki za podzielenie się ze mną odczuciami. Pozdrawiam.
  • Ozar 03.12.2017
    Tak to już jest. Musimy coś jeść, a całe otoczenie tego jedzenia jest przemilczane... Dobry tekst.
  • Szudracz 03.12.2017
    Ozar Widziałam już kilka filmów dokumentalnych na ten temat. Przerażające są te miejsca, w niektórych hodowlach.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Ozar 03.12.2017
    Niestety, czasami lepiej tego nie widzieć.
  • illibro 04.12.2017
    Smutne, ale prawdziwe...
  • Szudracz 04.12.2017
    illibro Dzięki, że zaglądasz pod moje smutne twory.
  • Adam T 04.12.2017
    "Zdychał powoli..." - Napisane jest to tak, że równie dobrze może chodzić o kota, jak i tego, który rzucił. I wydaje mi się, że w tym tkwi siła tego stwierdzenia. Niech ta dwuznaczność zostanie.
    Pozrawiam ;))
  • Szudracz 04.12.2017
    Adam Samo się tak złożyło i niech tak zostanie.
    Dzięki wielkie, za Twoją obecność.
    Pozdrawiam :)
  • Canulas 04.12.2017
    Przeczytałem w pracy, ale już nie stykło minut, żeby się wypowiedzieć.
    Szu, wypełniasz pewną niszę. Nazwałbym ją: Romantyczny Turpizm. Tylko, że nazwa nie ma znaczenia.
    Pisz dalej, bo z pięciu metrów, stojąc tyłem, widać, że to Twój konik.
  • Szudracz 04.12.2017
    Can Romantyczny Turpizm brzmi interesująco. :) Pozostaje mi teraz zagłębić się bardziej w ten nurt. :)
    Dzięki bardzo. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania