Lady

Hmm, no tak Lady osoba użalająca sie nad sobą nie patrzy na ortografie osoba cierpiąca i zyskująca szczęście ale to tylko na chwile nigdy nie napisałam w pamiętniku tyle prawdy co tutaj Opowi dla mnie nie jestem zwykłym portalem ale gdy czuje,że nie daje rady to jakoś mi pomaga. To taki wtęp....

 

W ostatnich tygodniach dochodziło u mnie do wielu rozmyślań, dziecko w drodze, jego dziecko.

Kilka dni , jeden błąd może zmienić nasze życie. Nie wiem sama czy mój związek ma jakiekolwiek szanse wiem,że bez niego nie umiałabym żyć ale z nim też nie jestem szczęśliwa.

Za niedługo też wiele się wydarzy, będę mamą mojej córeczki ale za niedługo też biorę ślub własnie z nim, z facetem którego nie wiem czy chce z nim być.

Myślałam zawsze, że życie się samo jakoś ułoży,że dziecko ,szkoła, ślub,facet, ogólnie,że los jakoś mnie sam poprowadzi ale niestety wiem teraz,że to nie jest jednak tak jak myślałam.

Tak na prawdę to tęsknie za moją pierwsza miłością z która myślałam,ze spędzę resztę życia to była chyba jedyna taka miłość.

Facet którego wiedziałam,że kocham, facet któremu oddałam swoje serce a teraz nie mam go ani serca ani mojej miłości, miłości która była dla mnie najważniejsza i wiem,że prawdziwa niestety wiecie,że ten ktoś mnie bardzo skrzywdził,zabrał serduszko i odszedł z inną zdradzał mnie teraz sam ma syna a ja będę miała swoją córkę która kocham tylko czy nie mogliśmy mieć wspólnych dzieci on po ślubie a ja za niedługo sama będę tak potoczyło się nasze życie i co myślicie,że powinnam wziąć ten ślub? z Panem M? Jak jego rodzicie ciągle mnie krzywdzą miałam poukładane życie ale Pan P odszedł i go zburzył co teraz?

Czy mam się poddać? Być nieszczęśliwa przecież i tak nie odzyskam kogoś kogo Kochałam ? Nawet gdyby to czy nasz związek by przetrwał?A ten przetrwa? Zaczynam znów rozmyślać chodzą słuchy,ze Pan P nie dogaduje się ze współmałżonką, ale nie jestem tego pewna tak mówią inni a nie potrafię z nim porozmawiać bo nie mam z nim kontaktu co robić?

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Nuncjusz 22.05.2017
    Hej Lady :) Kopę lat - tu FilipzKonopi
  • lady 22.05.2017
    hej
  • lady 22.05.2017
    hej
  • detektyw prawdy 22.05.2017
    Dlaczego nie zalogowalas sie ze swojego stare konta?
  • detektyw prawdy 22.05.2017
    detektyw prawdy a dobra przepraszam nic...ale tekst zjebany
  • Johnny2x4 22.05.2017
    Lady! Kopę lat :)
  • KarolaKorman 22.05.2017
    Lady :) Nie wierzę :) Jak tylko zobaczyłam, musiałam przeczytać i już nie jest mi tak wesoło :( Myślałam, że skoro nie piszesz do nas, to poukładałaś sobie życie i cieszysz się szczęściem, a tu masz ci los. Przykro znów przeczytać o Twoich niepowodzeniach. Smutne jest to, że nie odnalazłaś w ojcu swojej córeczki tego czegoś, co zastąpiłoby Ci miniony związek. A może niepotrzebnie go tak rozpamiętujesz? Może niepotrzebnie pielęgnujesz coś, co i tak na dobre Ci nie wyszło? Może warto pomyśleć, że to już przeszłość i zająć się dniem codziennym? Kto wie, może jak spróbujesz pomyśleć o teraźniejszości inaczej, odnajdziesz w niej jakieś pozytywy. Wątpliwości mamy zawsze, to ludzkie uczucie, a życie nie jest idealne, by nigdy nas nie dopadały. Nie wiem, co innego mogłabym Ci powiedzieć, jak pocieszyć, ale jestem pewna, że pozytywne myślenie też dodaje skrzydeł. Piszesz, że za niedługo będziesz mamą, ciesz się tym. Dziecko to dar, nie kula u nogi i nawet kiedy nie jesteś pewna miłości do partnera, obdarz tę małą istotkę swoim uczuciem, ona na pewno odpłaci Ci tym samym.
    Korzystając z okazji, życzę Ci szczęścia na nowej drodze życia i radości z bycia mamą :) Serdecznie pozdrawiam :)
  • Pasja 22.05.2017
    Czytałam wcześniej i nie potrafię wyrazić swego oburzenia na nniedojrzałoŝć autorki. Macierzyństwo przede wszystkim powinno być na pierwszym planie. Poza tym tekst wymaga korekty. Pozdrawiam
  • lady 22.05.2017
    Nawet niewiwcie jak sie ciesze ze mam mala. I jest zemna to jedyna osoba ktora zawsze bede kochac i nigdy mnie nie opusci ale. Kocham bardzo tez mojego ex ktorego ciagle rozpamietuje i nie umiem o nim zapomniec
  • lady 22.05.2017
    Najgorsze jeat to tez ze nie da sie zapomniec minelo juz ponad dwa lata. I dalej nic bardzo tesknie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania