,

,

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • betti 21.03.2017
    Mocny tekst, gdy czytam sobie między wersami. Jednak zapisałabym trochę inaczej, może oszczędniej, co nie pozbawiłoby siły przekazu. I nie napisałabym tego rymem. Nie chcę za bardzo sugerować, bo wolałabym, żeby to wyszło od Ciebie. Spróbujesz jeszcze raz?
  • Szudracz 21.03.2017
    Poniosło mnie dzisiaj trochę.
    Przemyślę i jak się nie uda bez rymu, to go trochę poprawię.
    Dziękuję i przepraszam, że tak wyleciał.
  • betti 21.03.2017
    Piszemy emocjami i to jest piękne. Teraz trzeba tylko ubrać ''ładnie'' te emocje i zapisać. Kiedyś tak robiłam sobie zapis, a potem minimalizowałam. Ty też to potrafisz.
  • Szudracz 21.03.2017
    Dzięki:) Najwyżej zostaną wierszowanymi"obdartusami" :) Zabieram się więc za szykowane im ubranek, będą w czarnych kieckach, do ziemi paradować. :)
  • Szudracz 21.03.2017
    Naniosłam niewiele zmian, musi tak zostać.
  • Pasja 21.03.2017
    Pan stworzył czlowieka, a później kobietę. Dlatego zwątpienie. Pozdrawiam serdecznie
  • Szudracz 21.03.2017
    Kobieta zawsze gorsza nawet, od własnego gatunku. Kto to stworzył? Przepraszam Pasjo, ale ja nie pojmuje pewnych ludzkich spraw.
  • Adam T 21.03.2017
    Ciekawe, że raz piszesz "ojciec" dużą, a raz małą literą, jeśli tak ma być, któremu ojcu na koniec podmiot wybacza? Temu w górze? Potem przyznaje, że skłamała o tym zwątpieniu, bo tylko w nim jedyna nadzieja? Przyznam, że poruszył mnie ten wiersz, nie wiem, jak wyglądał przed poprawkami, bo teraz, jak rozumiem, jest już po jakichś. Jest w nim naga, bolesna szczerość. Piątka.
  • Szudracz 21.03.2017
    Zostańmy przy domysłach, będzie ciekawiej. :) Podoba mi się Twój sposób interpretacji. Poprawki były naniesione. To jest już efekt końcowy. Dziękuję:)
  • betti 21.03.2017
    Nie obrazisz się, jeżeli trochę przy nim popracuję. Tylko tyle, ile trzeba, żeby Ciebie naprowadzić?
  • Szudracz 22.03.2017
    betti Nie mam nic przeciwko, jeśli może mi to pomóc. :)
    Tylko weź pod uwagę, że ja mam swoje odchyłki od normy. :)
  • Pan Buczybór 21.03.2017
    Według Greków kobiety były karą dla ludzi. Jednak, czy nie jest na odwrót? 5
  • Szudracz 22.03.2017
    Bez kobiet nie byłoby ludzi.:) Dziękuję
  • Jo-anka 21.03.2017
    Kobieta poprawek w biblii nie poczyniła ;) Jest ich tam morze niezmierzone. Tekst zacny! 5 !
  • Szudracz 22.03.2017
    Dokładnie tak.:) Dziękuję bardzo :)
  • athame 22.03.2017
    Masz racje.Ale to juz troche trwa.Wczesniej by ci dali excommunicate.Co do Pierwszy wrog (13) Pisze z komorki.Masz racje.Wiekszosc mezczyzn nie jest taka.To nawet widac w tej noweli.Napisalwm tak troche, zeby zobaczyc kto zareaguje.Tak ze dziekuje tobie za wpis.Co do kotletow i malin, napisalem tak bo nikt nie dawal wczesniej wpisow.Dopiero jak zaczalem pisac o gwaltach,chociaz napisalem delikatnie, bez grafiki.
  • Szudracz 24.03.2017
    Nie wiem co napisać, więc bardzo dziękuję za podzielenie się spostrzeżeniami.:) Własnej interpretacji nie chcę narzucać. Pozdrawiam.:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania